2018-01-11, 13:22
Medlem
Stones avatar
Fan vilken jävla månad december och en bit av januari varit. Jag tror aldrig jag har tagit in så mycket info på så kort tid. Crypto totalt dominerar allt jag gör utanför (ibland på jobbet med). Känner mig lätt vimmelkantig. Idag skickade jag 1 ETH till en ny exchange och till fel adress... allt för att jaga Raiblocks.

Men jag hoppas att white papers vinner över shit coins under 2018. Det finns mer info så bara att köra.
Citera
2018-01-11, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Fan vilken jävla månad december och en bit av januari varit. Jag tror aldrig jag har tagit in så mycket info på så kort tid. Crypto totalt dominerar allt jag gör utanför (ibland på jobbet med). Känner mig lätt vimmelkantig. Idag skickade jag 1 ETH till en ny exchange och till fel adress... allt för att jaga Raiblocks.

Men jag hoppas att white papers vinner över shit coins under 2018. Det finns mer info så bara att köra.

Feel ya. Krypto krypto krypto, det är det enda som snurrar i min skalle. Börjar fan bli en sjukdom
Citera
2018-01-11, 13:39
Medlem
Nu kom rekylen uppåt efter nattens fall. Blinkar grönt (-1h) med trevliga sifftori allt mitt innehav.
Citera
2018-01-11, 13:41
Medlem
Är denna kollektiva nedgång på nästan samtliga coins jag gått in i bara tillfällig tror ni? Känns ju oroväckande om Sydkorea bannar allt handlande med krypto..
Citera
2018-01-11, 13:45
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kris12
Är denna kollektiva nedgång på nästan samtliga coins jag gått in i bara tillfällig tror ni? Känns ju oroväckande om Sydkorea bannar allt handlande med krypto..

dom kommer inte banna..
Citera
2018-01-11, 13:46
Medlem
Citat:

Sydkorea har inte bannat kryotos, men minsta nyhet eller utalande som pekar på skepticism eller reformer från statligt håll får marknaden att reagera kraftigt. Jag skulle säga att det är lugnt, men man får vara med på dessa stora svängar emellanåt ett bra tag framöver.
Citera
2018-01-11, 14:02
Medlem
Vad tror ni om REQ? Kommer den gå upp till 4 eller 5 dollar innan årets slut?
Citera
2018-01-11, 14:28
Medlem
Citat:

Alt coins följer BTC, går BTC ner så går allt ner. Nu är BTC påväg neråt som fan, dvs allt är rött. Men det är temporärt och vi får hoppas på 17k$ nästa vecka.
Citera
2018-01-11, 14:39
Medlem
Lite rolig infom om Sydkorea bannen:

https://www.zerohedge.com/news/2018-01-11/confusion-korea-ministry-finance-refuses-support-cryptocurrency-trading-ban
Citera
2018-01-11, 14:48
Medlem
Prepper02s avatar
VeChain går som tåget. Undrar hur högt man vågar hoppas på. Funderar på om man bör sälja snart innan det vänder eller om det kommer fortsätta till top 10-15#. Hittills när jag hållt något som gått bra så har det fallit rejält efter en stund. Tänker lite på "den som gapar efter mycket..".
Citera
2018-01-11, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper02
VeChain går som tåget. Undrar hur högt man vågar hoppas på. Funderar på om man bör sälja snart innan det vänder eller om det kommer fortsätta till top 10-15#. Hittills när jag hållt något som gått bra så har det fallit rejält efter en stund. Tänker lite på "den som gapar efter mycket..".

Äh, den kan komma att gå ner tillfälligt som allt annat. Men holda länge (flera mån) och kolla inte så mycket på kursen så kommer du gå plus. Gäller att hålla ut under dippar.

Med det sagt så är ju VeChain den enda på Coinmarketcaps top 25 lista som gått plus big time senaste 2 dagarna när allt annat gått minus. Det är ju ett ganska tydligt tecken på att det är en stark valuta.
Citera
2018-01-11, 16:13
Medlem
Vem var det som inte trodde på XRP här?

http://fortune.com/2018/01/11/ripple-moneygram-xrp-cryptocurrency-bank-transfers/

40% ökning på en timme.
Senast redigerad av Rawbiz 2018-01-11 kl. 16:16. Anledning: R
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in