Citat:
Ursprungligen postat av
Revelations
Det beror på.
På sistone har jag sålt ett par av mina större coins.
NEO valde jag att dumpa för att jag fick en känsla att COSS kommer att vara värt det. Såle NEO för $75/st och nu är den värd $125/st. Men jag köpte COSS för $0.3/st och nu är den värd ca $1.5st, så helt klart en bra affär.
Jag tyckte även att NEO har gått rejält upp i värde på sistone, samt att det tar mycket mer för en dyr coin att gå 5x i värde.
Dumpade nyss all Nexus jag hade. 270st. Tyvärr så gjorde jag det när den var värd $9/st istället för $13 för några dagar sen. Anledningen till att jag gjorde det är att den hade ganska hög market cap ($600mil) och deras största roadmap progress är någon gång under 2019. Köpte SpectreCoin istället. Både har gått +10% så än så länge ingen vinst där.
Så min taktik är lite av en blandning av magkänsla och logik, samt att jag inte dumpar coins jag precis skaffat. NEO och Nexus har jag haft i ett halvår och jag har följt deras progress.
Resten av mina coins (SHIFT, Waves och SunContract) tänker jag släppa först om ett halvår.
Nu har jag nästan fått 10x gain på COSS på mindre än en vecka

Jag förväntar mig dock minst 5x från COSS inom några månader. Om de inte fuckar upp något.
COSS är Singapore baserad och Singapore har än så länge inga skatter på crypto. Därför har Ethereum skapare flyttat dit.
Så jag ser ljus framtid för decentralized exchanges som COSS.