2018-01-10, 16:24
Medlem
Vad tror ni om etherum? Uppe på 1340 nu. Dags å sälja, hålla kvar?
Citera
2018-01-10, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
https://medium.com/@Tronfoundation/baofeng-and-tron-opening-a-new-era-of-blockchain-based-online-entertainment-63fd6c97ca4d

ser ljust ut för trx iaf

Det är vad jag hoppades på också, men nu har det gått 6 timmar sen nyheterna och det har inte rört sig bara neråt.
Citera
2018-01-10, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dossantosd

Lång väg kvar innan den landar på månen
Citera
2018-01-10, 16:36
Medlem
Faugelfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Dippen beror väl knappast på sviktande tro från investerarnas sida utan växlarnas oförmåga att hantera stora volymer? Det står ju mängder med folk och bara ber om att få bli insläppta på marknaden. Efterfrågan är fortfarande svinhög

Dippen sker likadant alltid, handlar om att folk ibland försöker följa med BTC/ETH och tjäna. Samt att sälja på toppen och köpa på botten, sedan är det inte bra att ett coin går upp 1000% eller 100% på en dag. En sakta men säker uppgång är bra, mentaliteten hos folk samt folk får inte panik av kostnaden.

Sedan har ökningen utav folk skett fort, exchanges hinner inte med. Både antalet ordrar och antalet personer har ökat enormt och därför har dem problem att acceptera alla. Tror inte dem förväntade sig att det skulle öka så fort, tror det tar ett tag innan dem har återhämtat sig och klarar av kapaciteten.
Citera
2018-01-10, 16:38
Medlem
felleboy90s avatar
Citat:

Är ju tal om The flippening som har varit på tapeten tidigare och jag vet inte riktigt vad man ska tycka. Tror dock det är dumt att sälja av nu. Om jag skulle sälja av skulle jag sälja då den ligger vid 65-70%. Om jag minns rätt så kraschade den förra gången då den var runt 75%, fast denna gången känns det som att det är 50/50 om den kommer gå om bitcoin
Citera
2018-01-10, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felleboy90
Är ju tal om The flippening som har varit på tapeten tidigare och jag vet inte riktigt vad man ska tycka. Tror dock det är dumt att sälja av nu. Om jag skulle sälja av skulle jag sälja då den ligger vid 65-70%. Om jag minns rätt så kraschade den förra gången då den var runt 75%, fast denna gången känns det som att det är 50/50 om den kommer gå om bitcoin

Vad menar du med 65-70%?
Citera
2018-01-10, 16:52
Medlem
Vad tror ni om att gå in i htlmcoin Nu?
Är nere på 13-14 nu😊
Citera
2018-01-10, 16:52
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
https://medium.com/@Tronfoundation/baofeng-and-tron-opening-a-new-era-of-blockchain-based-online-entertainment-63fd6c97ca4d

ser ljust ut för trx iaf

Nej TRON är en SCAM kanske gör en sista likryckning men sen står du där med påsen.

De har inte gjort ett avtal med filmföretaget utan en av deras cloudtjänster i ett desperat försök hålla liket levande så att Justin Sun Kan casha ut de 10% han gav till sig själv som "privat investerare"
Senast redigerad av GanjaThorulf 2018-01-10 kl. 16:55.
Citera
2018-01-10, 16:56
Medlem
felleboy90s avatar
Citat:
Vad menar du med 65-70%?

förhållandet mellan bitcoins och ethereums marketcap. Man kan kolla här: https://www.flippening.watch/

Den låg på 52% i morse och nu ligger den på 55%, med andra ord så är det många som byter sina bitcoins till ether

förra gången så sköt ethereum upp till 420$ på samma vis för att sedan krascha till 180$
Citera
2018-01-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Nej TRON är en SCAM kanske gör en sista likryckning men sen står du där med påsen.

De har inte gjort ett avtal med filmföretaget utan en av deras cloudtjänster i ett desperat försök hålla liket levande så att Justin Sun Kan casha ut de 10% han gav till sig själv som "privat investerare"

Visa en alt coin som har ett liknande stort kontrakt.
Citera
2018-01-10, 17:23
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Visa en alt coin som har ett liknande stort kontrakt.

Samarbete betyder inte ett kontrakt.

Tron har ingen produkt, inte ens ett whitepaper, vad skulle de ha sålt?

Kolla alla röda varningssignaler ni som sitter i Tron kommer stå där med påsen när sista rycket är över.
Citera
2018-01-10, 17:26
Medlem
Trist med html just nu, en borde nog ha säkrat lite vinst. Men den kanske tar sig igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in