2018-01-10, 13:56
Medlem
Både binance oh cryptopia är l måste för tillfället. Tips på någon fler exhange?
Citera
2018-01-10, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Köpte den för runt 20 cent då jag liksom du såg att idén var riktigt jävla smart, frågan är bara om de kommer kunna genomföra den och hur populärt det kommer bli. Tänk dig nyhetssidor som inte behöver ha betalväggar då de får inkomster från ett annat håll, en perfekt lösning för att finansiera Wikipedia etc etc etc. Har ändå valt att sälja hälften då jag har gjort 1 500 % på den.

PRL finns även på Cryptopia så Kucoin är inte enda exchangen.

Till alla er som ger er in i "kryptohandel" så kom ihåg att valutahandel är ett nollsummespel. Det är viktigt att ni tar hem "vinster" då och då. Det kommer ny "coins" hela tiden med ny teknik, nya fördelar osv osv. Alla dessa coins kommer inte att leva i slutändan (och visa alltcoins kommer bli utkonkurrerade av nya bättre). Så var inte rädda att ta hem lite vinster då och då. Hellre missa en liten uppgång än att förlora allt.
Finns väldigt många coins som har blockchain cloudlagring som idé. Så på medel till lång sikt gäller det nog att se vilka som har störst chans att slå genom. En bra idé är inte tillräckligt.
Citera
2018-01-10, 14:35
Medlem
Hur kommer det sig för att intresset för ARK knappt ens verkar existera här?
Inte sett detta projekt nämnas på säkert en månad eller mer. Har gått upp riktigt fint dom senaste dagarna och är VÄLDIGT intressant för framtiden.
Citera
2018-01-10, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slummen
Både binance oh cryptopia är l måste för tillfället. Tips på någon fler exhange?

bittrex tycker jag funkar bra
Citera
2018-01-10, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
bittrex tycker jag funkar bra

Stängd för registrering med!🤣
Citera
2018-01-10, 15:24
Medlem
PPEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slummen

Stängd för registrering med!🤣

kucoin.com
Citera
2018-01-10, 15:26
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [MystERiouZ]
Hur kommer det sig för att intresset för ARK knappt ens verkar existera här?
Inte sett detta projekt nämnas på säkert en månad eller mer. Har gått upp riktigt fint dom senaste dagarna och är VÄLDIGT intressant för framtiden.

Vad är det som är väldigt intressant med ARK, att priset gått upp?
Citera
2018-01-10, 15:29
Medlem
Till er som har varit med lite längre, hur brukar effekten bli när en coin blir listad på en stor sida, ex Binance eller liknande från att bara ha varit listad på mindre exchanges. Brukar det ge en stor uppgång?
Citera
2018-01-10, 15:37
Medlem
Josefass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Till er som har varit med lite längre, hur brukar effekten bli när en coin blir listad på en stor sida, ex Binance eller liknande från att bara ha varit listad på mindre exchanges. Brukar det ge en stor uppgång?
Det brukar det göra ja.
Citera
2018-01-10, 15:46
Medlem
Luckyhorses avatar
har beslutat att inte kolla min portfölj för resten av veckan när allt bara visar rött för tillfället haha. Förövrigt väntar jag ivrigt på att raiblock ska släppas på binance
Citera
2018-01-10, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
har beslutat att inte kolla min portfölj för resten av veckan när allt bara visar rött för tillfället haha. Förövrigt väntar jag ivrigt på att raiblock ska släppas på binance

Samma här, gick från €2500 profit ca. en vecka sen till €300 profit just nu tack vare TRX/XRP/XLM.
Citera
2018-01-10, 16:22
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Samma här, gick från €2500 profit ca. en vecka sen till €300 profit just nu tack vare TRX/XRP/XLM.

https://medium.com/@Tronfoundation/baofeng-and-tron-opening-a-new-era-of-blockchain-based-online-entertainment-63fd6c97ca4d

ser ljust ut för trx iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in