2018-01-04, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyghejhopp
https://twitter.com/justinsuntron/status/948822755880808453

Som alltid med sådana här nyheter, sälj innan de släpper dom! Det slutar till 90% med nedgång (om än temporär) när de släpper nyheter om nyheter!
Citera
2018-01-04, 11:21
Medlem
jo normalt i aktiemarknaden men i kryptovärlden är det lite annorlunda..man kan chansa o sälja med vinst och hoppa in i matchen igen vid dipp eller ligga kvar till 1 dollar långsiktigt
Citera
2018-01-04, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiagaraFalls
Hittar fortfarande inte.
Klickar man på Help kommer man till en tom sida.
Terms of Use är på spanska.
Klickar jag på Support Ticket kommer jag till en ny inloggningssida där den menar att mitt användarnamn och lösenord inte stämmer.
Bleutrade är också en väldigt seg sida.

Det borde finnas en adress i Balances, men kan inte för mitt liv hitta. Någon som vet var jag kan hitta adressen till min wallet?

Hittade!!!
Man trycker på det lilla plustecknet längst ner i rutan på But BTC!
Citera
2018-01-04, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyghejhopp
jo normalt i aktiemarknaden men i kryptovärlden är det lite annorlunda..man kan chansa o sälja med vinst och hoppa in i matchen igen vid dipp eller ligga kvar till 1 dollar långsiktigt

Nja, normalt i kryptovärlden är alla missnöjda med nyheten som kommer. Jag menar alltså inte sälj nu, utan om de säger att de ska köra ut nyheten vid 10:00 den 11e, så sälj någonstans runt 09:00 den 11e, och köp igen runt 11:00 den 11e. Väldigt ofta det blir en direkt dipp då folk tänker "Stort företag, det är säkert Microsoft, Google och Alibaba kombinerat!!!", och sedan är det "bara" Spotify.

NEO var ett bra exempel på när någon sa att det skulle komma 3 bra nyheter, var av den ena var en gemensam tävling med Microsoft, och folk var missnöjda för att nyheterna redan hade börjat läcka lite grann.
Citera
2018-01-04, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiagaraFalls
Hittade!!!
Man trycker på det lilla plustecknet längst ner i rutan på But BTC!

Jo, ska man klanka ner på Bleutrade är det definitivt hur osmidig deras sida är. De är relativt nya och verkar ha ett relativt litet team så gissar att det är därför, har varit i kommunikation med dem tidigare om det och de har lovat att en specific sida (alternativt instruktionssida) ska komma för att göra det smidigare.

Satt själv i minst 30 min och letade. Men är sjukt glad att jag iaf inte körde på Yobit för html, inte bara är de värre utan de scammar också.
Citera
2018-01-04, 11:55
Medlem
ostresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K4izer
Jo, ska man klanka ner på Bleutrade är det definitivt hur osmidig deras sida är. De är relativt nya och verkar ha ett relativt litet team så gissar att det är därför, har varit i kommunikation med dem tidigare om det och de har lovat att en specific sida (alternativt instruktionssida) ska komma för att göra det smidigare.

Satt själv i minst 30 min och letade. Men är sjukt glad att jag iaf inte körde på Yobit för html, inte bara är de värre utan de scammar också.
Jag kommer inte ens in på bleutrade. Står att dom skickat en säkerhetskod till min mail som jag måste knappa in för att logga in men har inte fått något mail. Har kollat skräppost också men inget.
Citera
2018-01-04, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ompet
Som alltid med sådana här nyheter, sälj innan de släpper dom! Det slutar till 90% med nedgång (om än temporär) när de släpper nyheter om nyheter!

varför skulle du sjunka för en nyhet. du menar kanske tvärtom.
Citera
2018-01-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostress
Jag kommer inte ens in på bleutrade. Står att dom skickat en säkerhetskod till min mail som jag måste knappa in för att logga in men har inte fått något mail. Har kollat skräppost också men inget.

Okej det låter faktiskt konstigt, sådant har jag aldrig haft problem med. Förmodar att du dubbelkollat att du angett rätt e-post?

Antar att det kan ta tid. Har samma problem med både LBC och Coinbase samt Wordpress (för bloggen), kan ibland ta en eller två dagar att få verifikationsmailet. Blir sjukt less på att sajter inte sköter det bättre, man kan ju inte ens komma igång i det fallet.
Citera
2018-01-04, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
varför skulle du sjunka för en nyhet. du menar kanske tvärtom.

För att det hypades med en "nyhet" om en nyhet. Det finns jättemånga exempel på nyheter som hypeats och som sedan inte levt upp till communitys förhoppningar.

Buy the rumour, sell the news är ett ganska vanligt uttryck inom crypto.
Citera
2018-01-04, 13:16
Bannlyst
Citat:
För att det hypades med en "nyhet" om en nyhet. Det finns jättemånga exempel på nyheter som hypeats och som sedan inte levt upp till communitys förhoppningar.

Buy the rumour, sell the news är ett ganska vanligt uttryck inom crypto.

så man borde sälja dom. vänta någon timme sen köpa igen? har ca 100.000 tron så en ändring på tex 0.16-0.13 sen upp till 0.16 igen hade påverkat mycket om man köper och säljer.
Citera
2018-01-04, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
så man borde sälja dom. vänta någon timme sen köpa igen? har ca 100.000 tron så en ändring på tex 0.16-0.13 sen upp till 0.16 igen hade påverkat mycket om man köper och säljer.

Det är mitt förslag! Men, om nyheten är bra nog kommer dne såklart inte falla. Btw, du ska INTE sälja nu! Du ska isåfall sälja precis innan nyheten släpps! Nu är det "rumour", så nu kommer den öka, näst intill garanterat!
Citera
2018-01-04, 13:22
Bannlyst
Citat:
Det är mitt förslag! Men, om nyheten är bra nog kommer dne såklart inte falla. Btw, du ska INTE sälja nu! Du ska isåfall sälja precis innan nyheten släpps! Nu är det "rumour", så nu kommer den öka, näst intill garanterat!

sen ska dom bränna 20% av sina coins den 10/1 borde inte det öka också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in