2018-01-28, 13:18
Medlem
igl0s avatar
Skulle säga att Vechain har satanspotens! Priset har jag ingen anning om hur de kommer bli, men de är en jävligt smart idé som jag hoppas blir standard i dom flesta branscher
Citera
2018-01-28, 13:23
Medlem
Kan ni som investerar i Ethereum förklara varför ni tror på det mer än Litecoin?
Det är ju lite olika typer av kryptovalutor, där förstnämna är för smart contracts, vad nu det betyder.
Litecoin har potentialen och målet inställt på att bli en kryptovaluta för everyday-use. Så de används för olika syften. Vore intressant att höra era tankar.
Citera
2018-01-28, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neret
Kan ni som investerar i Ethereum förklara varför ni tror på det mer än Litecoin?
Det är ju lite olika typer av kryptovalutor, där förstnämna är för smart contracts, vad nu det betyder.
Litecoin har potentialen och målet inställt på att bli en kryptovaluta för everyday-use. Så de används för olika syften. Vore intressant att höra era tankar.
Ethereum är tänkt att i förstahand vara en plattform för att skapa DApps och inte att användas som valuta, dock händer det ändå. Två helt olika djur, ta och läs på lite.
Citera
2018-01-28, 13:27
Medlem
"Valutor" som har väldigt stor potential och är under radarn:

iExec (RLC)
AChain (ACT)
SophiaTX (SPHTX)
AELF (ELF)
Citera
2018-01-28, 13:49
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fibbee
"Valutor" som har väldigt stor potential och är under radarn:

iExec (RLC)
AChain (ACT)
SophiaTX (SPHTX)
AELF (ELF)
Tack för tipset! Jag ska gå all-in på de här fyra valutorna. Att de har väldigt stor potential låter grymt! Det här tåget får man inte missa!

Citera
2018-01-28, 14:12
Medlem
Inanimateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Tack för tipset! Jag ska gå all-in på de här fyra valutorna.

Håller verkligen med, har man varit med ett tag så håller man sig långt borta från coins som folk på forum och YT droppar helt utan motivering. Personligen skulle jag även vilja se ett par nålade trådar här med allmän information så man slipper sålla kring alla dessa "hur slipper jag skatt på mina coins" "vilken plånbok är bäst" "hur minear jag bäst" som dyker upp som daglig basis likt maskrosor.
Citera
2018-01-28, 14:46
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Snubblade över "Best Undervalued Altcoins to Buy on Cryptopia in 2018". Här har de plockat ut 5 kryptovalutor som de anser vara undervärderade: ONION, NAV, XSPEC, HUSH och ZER. Vad är det nu för speciellt med dessa undrar jag? Typiskt är anonym, låg market cap, ambitiös roadmap. Detta tycker jag stämmer in på 100-tals coins.

Varför lyfter de just dessa 5 coins? Betald artikel?

http://fairreporters.net/economy/best-undervalued-altcoins-to-buy-on-cryptopia/

Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
XSPEC och ZER har det pushats för här i tråden, framför allt den förstnämnda.

Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Även NAV har det pushats för här, minns att jag kollade upp men bestämde mig för att inte köpa av någon anledning...

Nåja, lat som jag är så slängde jag in 0.1 BTC på ovanstående utan att fördjupa mig i det hela. Får väl se i framtiden vad det blev för skit av det hela.
Citera
2018-01-28, 15:09
Medlem
Waltonchain höll tidigt i morse svensk tid en konferens där de presenterade en hel del nytt.

En kort sammanfattning går att läsa här:
https://www.reddit.com/r/waltonchain/comments/7tjw2o/summary_of_conference/

Rekommenderar sedan att läsa här för mer information om Walton:
https://www.reddit.com/r/waltonchain/comments/7o7lue/waltonchain_allinone_thread/
Citera
2018-01-28, 16:11
Medlem
La ett bet på XCP pga av det är en fork på g till XCPC. Rent fundamentalt borde dw inte påverka XCP så mycket men kommer ge lite media buzz och missförstånd

"buy the rumor, sell on news..." https://www.google.se/amp/s/coinpedia.org/news/counterparty-fork-move-bitcoin-cash-network/amp/
Citera
2018-01-28, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neret

XRB´s första offer att plocka ut kommer att vara litecoin, investera inte i LTC.
Citera
2018-01-28, 19:07
Medlem
Hexen666s avatar
Nu har även jag skaffat en position i XRB, överlägsen teknik, snabb som satan.
Det är sjukt att titta på värdeökningarna alla coins har haft, i April kunde man köpa Raiblocks för 0.01$ styck. För bara 1000$ fick du 100K XRB, vilket idag skulle vara värt ca 1,8 milj dollar. Helt galet. Det måste ju vimla av kryptomiljonärer där ute som sitter på helt sjuka summor.
Citera
2018-01-28, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekuken
XRB´s första offer att plocka ut kommer att vara litecoin, investera inte i LTC.

XRB som i RaiBlocks? Vad är det för nåt och varför skulle det slå ut Litecoin?
Litecoin är en av få alt-coins som har hängt med enda sen Bitcoin gjorde entré medan andra har kommit och gått. Den ligger i stadig kurs och ökar i populäritet.
Nytt är inte nödvändigtvis bättre. Eller?

Vore kul att få en förklaring hur dina tankar går, mer än "googla".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in