Citat:
Ursprungligen postat av
Svanunge
J-ens pratade säkerligen inte med en "flashbackprinsessa". Vad får dig att tro att han inte berättade om dig?
Att jag varit reg kort tid betyder väl knappast att jag är mindre insatt? Vem tror du att du är att ta dig ton på det viset emot mig? Jag vet vad jag pratar om och det verkar som om du börjar förstå det nu.
Jag VET som FAKTA att PR kände fler av dem då jag är en av dem som stundvis rörde mig i dessa kretsar. Så skitsnack får stå för dig. Jag var där! Du skriver att du ej far med osanning så då kan du väl knappast varit där, eller.....?
Att du försöker trycka tillbaka nya skribenter när de skriver sånt som ej passar dig är precis vad som gör att information saknas i tråden om mycket.
Att du undanhåller information kan du inte lägga på nya skribenter. Det är ditt val och det grundas knappast på att andra kan säga att det är fel för det har du ju inte brytt dig om i andra sammanhang.
Kanske kanske ska DU skärpa dig!
OBS! Du har inte hela mitt inlägg med.
Om nu inte JL pratade med en "flashbackprinsessa" (antar att du menar mig), hur skulle han då kunna berätta om mig? Har jag skrivit att jag tror att JL inte berättade om mig? Det är inte omöjligt att han gjorde, men det är inget jag vet.
Jag kan "ta [mig] ton på det viset" mot dig, när du ljuger om mig. Jag har all rätt att bemöta lögner. Du har dock klippt bort det ur mitt inlägg, som du citerade, men det går ju att se vad jag skrev i mitt ursprungsinlägg.
Vilka i de missbrukarkretsar som du stundtals rörde dig i kände PR? Enligt dig ska det ha varit flera? Du säger dig ha fakta på det, så det skulle vara intressant om du ville delge mig och alla andra detta. Utveckla gärna, och dessutom när i tid det ska ha varit.
När man öppnar upp och ärligt berättar och då blir bemött som man är en skojare som ljuger, då är det inte roligt att fortsätta att engagera sig. Det känns noll meningsfullt och som slöseri med tid och engagemang. Så enkelt är det.
Nya och nya (skribenter)... det kan gälla vem som helst som far med osanningar, som de (tydligen) vill att andra ska tro på.