Citat:
Så att leva ett ytligt liv genom sin spegelbild och få betalt för detta är lika med framgång för dig?Hade du varit en intelligent och tänkande varelse hade du inte kritiserat någon som av minimal ansträngning drar in miljonbelopp och lever livet. Hon njuter av god mat och dryck, kläder, resor, familjeliv och övrigt socialt liv, och får pengar för att prata om det. Du måste ju vara otroligt svagsint som inte begriper det lyckade i det hela.
Intelligenta människor har lite högre ambitioner än så.
Människor som Bianca lever bara genom sin egen självupptagenhet och för att få bekräftelse från andra. Det är definitivt inget lyckat med det eller något som man kan vara stolt över som människa.
Citat:
Citat:
Hon har gjort en massa korkade uttalanden och beter sig likadant. Ett par exempel:Jag undrar för övrigt, vad är det som gör Bianca så korkad i folks (Flashbacks) ögon? Bara för att hon nu skulle ha ett enormt sexintresse, så betyder inte det per automatik att hon är ointelligent...eller? Jag lyssnar eller följer inte henne, så jag kan inte uttala mig, men bara för att det framstår på ett visst sätt, behöver det inte vara så det förhåller sig. Hon verkar smart nog att tjäna pengar på att synas på Youtube i alla fall (eller var hon nu visar upp sig).
* Köper en lägenhet men fattar inte att hon måste betala hyra. Att öppna räkningar är tydligen "för vuxet" enligt henne:
https://www.expressen.se/noje/bianca-ingrosso-hotas-av-kronofogden-efter-missen/
* Samma lägenhet köper hon en massa dyra möbler till. Som den bortskämda unge hon är har hon minst sagt dyr smak. Detta får henne att ifrågasätta hur folk som jobbar på McDonalds har råd att ha eget boende:
Hur fan har folk som jobbar på McDonald’s råd att köpa en lägenhet, inreda en lägenhet och måla om? Jag tjänar jättebra med pengar, men ändå har jag inte råd, säger hon.
Pernilla Wahlgren förklarar att de flesta tänker efter vad de har råd med, och inte köper allt de vill ha på en gång.
https://www.expressen.se/noje/bianca-ingrossos-stora-pengailska/
Bianca är urtypen av en korkad 90-talist: söndercurlad, ytlig och självupptagen. En millennial i dess värsta form.
Att veta hur man tjänar pengar är knappast ett tecken på intelligens. Finns massor av idioter som tjänar pengar på sociala medier. Tyvärr finns det en marknad för detta eftersom millennial generationen är korkad och ytlig och idolerna blir därefter.