Man saknar boken om stay behind-den är ännu inte skriven
Jag menar hur såg det ut i skandiahuset var exakt träffades de hur ofta och hur många?
Hur påverkade de politiken samhället-Man saknar boken om Svenska stay Behind
Varför?
Finns de än?
som Ib som fortsatte ändå
stay behind 2 var håller ni till?
Man saknar detta i utredningen
foton från det hemliga mötesrummet pärmarna med cias rekomendationer
om det fanns ett svenskt Glaudio-Jag gillar inte det.
Ev svensk statsminister är den högsta representanten för Svenska folket
men man väljer att fortsätta
Det är som med valet där medierna skriver upp o ner partierna men det spelar ingen roll vem man röstar på det är inte folket som styr
Ps nu vill jag att ni spetsar öronen ordentligt
Tror ni inte att Stay Behind som var det hemligaste i kalla kriget Sverige hade var kameraövervakat
Tänke er när jänkarna är inblandade de har alltid allt kameraövervakat. Tänk Amerikanska ambassaden alla kameror där. Det är min 100 procentiga övertygelse att Skandia speciellt längs tunnelgatan bakom Skandia var kamerabevakat dygnet runt eventuellt att man spelade in eller att väktare satt i källaren som var kopplade till stay behind som när det var möte mm spelade in allt som rörde sig utanför. Förmodligen var det kameror som var på dygnet runt beroende på hela östblockets intresse av stay behind. Jag är hysat säker på att det satt kameror på andra sidan skandia som kunde se i både mörker som dag o som spelade in allt. Förmodligen röstavlyssning också med mikrofoner här o där. Kanske det satt kameror här tex
http://www.bilddump.se/bilder/20180108170145-185.212.169.152.jpgVi behöver inte fundera så mycket på hur vittnena rörde sig Nato eller svensk militär sitter på filmerna