2018-01-07, 22:56
Medlem
RZLAs avatar
Väldigt förväntansfull efter att ha sett första programmet. Har det varit så mycket bråk sedan dag ett tidigare någon säsong? Riktigt toppengäng som de har lyckats hitta!
Citera
2018-01-07, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Den korta araben, någon som vet om han kommer från Lund eller i närheten av Lund? Han ser bekant ut. Den långa göteborgsblatten, ser också bekant ut, har han varit med i TV tidigare?

Är det med någon skåning med grov dialekt med? Såna här program är bäst med en galen skåning som talar grötig skånska. Oftast de som är mest originella.

Korta "araben" är afghan och han är från Lund
Citera
2018-01-07, 23:16
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Nån får gärna samtal alla underbara smeknamn som skapas om deltagarna och sedan fylla på efterhand

Ann = Trötter.
Dee = Golvmoppen.
Rocco = Potatis.

Vet inte vad hon med läpparna heter men kan kalla henne Linnea 2.0.
Citera
2018-01-07, 23:18
Medlem
Shqiperias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mansnothot
Korta "araben" är afghan och han är från Lund

Tvek... du kan inget om Mellanöstern. Han är arab från Irak.
Citera
2018-01-07, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Nån får gärna samtal alla underbara smeknamn som skapas om deltagarna och sedan fylla på efterhand.
Ser ut att bli mkt action denna säsong.. 😎

Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Ann = Trötter.
Dee = Golvmoppen.
Rocco = Potatis.

Svårt efter ett avsnitt.

Gustav = Jesus som tidigare skrivits i tråden är ju passande (får eventuellt revideras om han fortsätter svära )
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-01-07 kl. 23:34.
Citera
2018-01-07, 23:41
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Ann = Trötter.
Dee = Golvmoppen.
Rocco = Potatis.

Ann= Butter
Dee= Glader
Rocco=Patatis
Robban= Tjack-Mulle
Citera
2018-01-07, 23:49
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Tjack-Mulle

Eller döden, för att han ser ut som döden i Sjunde inseglet som någon nämnde.
Citera
2018-01-07, 23:50
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Nu ska jag gå igenom dem som gjort mest inverkan under premiäravsnittet:

Mulle - Narcissistisk och smådryg i sitt beteende, men han känns ändå genuin och det uppskattas. Kan ändå bli en av de man stör sig lite extra på. Litegrann som landsfadern Jocke från 2015. Dryg jävel men ändå stod han för den han var. Han får dock gärna lägga ner Stockholmpundarslangen.

Pavel - Han gjorde intryck genom sin brist på uttryck. Jag tror nämligen att han kommer vinna Farmen i år. Jag tippar redan på det. Likt förra årets vinnare, Niklas, så är han kunnig om farmlivet samtidigt som han håller sig i bakgrunden och inte gör en fluga förnär.

Rocco - FYFAN, GUBBJÄVEL! Inte nog med att han är så fruktansvärt bergsäker på att han kan mest av alla, han är allt för ofta ute och cyklar. ”Hästen måste vara liten, stora hästar kan inte hoppa. Har du någonsin sett en sådan häst hoppa?”. Han kommer försöka leda gruppen och aldrig lyssna, oavsett vem storbonden är! ”Jag leder gruppen bättre än honom, det är därför jag är här!”

Ann - Tycker inte om henne men tråkigt att hon redan blir mobbad i gruppen. Hon har nog blivit utsatt tidigare, därav hennes bistra attityd gentemot alla andra människor. Undrar dock hur hon resonerar när hon anmäler sig till en dokusåpa för att sedan gnälla på att det finns andra människor runt omkring henne. Dålig start för henne, hon kommer inte gå alltför långt.

Gustav - Känns jobbig, men vafan. Det var märkligt när han offrade sig för att gå ur gruppen och tjejerna blev förbannade för att han ”tog över” en tjejs plats. INGEN TJEJ TOG PÅ SIG ATT GÖRA DET, NOG MED OFFERKOFTOR!
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2018-01-08 kl. 00:36.
Citera
2018-01-08, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shqiperia
Tvek... du kan inget om Mellanöstern. Han är arab från Irak.

haha okej och du är serb

btw afghanistan ligger inte ens i mellanöstern. Tror nog det är du som inte kan något om mellanöstern
Senast redigerad av mansnothot 2018-01-08 kl. 00:36.
Citera
2018-01-08, 00:45
Medlem
mr.demons avatar
Förmodligen bara jag som tycker att Dee är söt.

Rocco potatis är skön, men blir säkert jobbig som fan i längden.

Den där som tycker att alla är dumma i huvudet ser ut att ha levt ett mycket hårt liv.

Och varför är den där indiska/afrikanska killen med på tv igen? Kunde dom inte hitta nåt bättre?

Hejar på Dee. Får se om jag kollar mer än ett avsnitt denna gång.

Pundaren verkar också vara så där pundigt dryg som gamla pundare som tror att är nåt kan vara. Jag stör mig som fan på han.
Citera
2018-01-08, 01:06
Medlem
abandoftrusts avatar
Fick aldrig höra den lille orange hårige hobbiten yttra sig.
Citera
2018-01-08, 01:20
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mansnothot
afghanistan ligger inte ens i mellanöstern

Ligger det inte i både mellanöstern och centralasien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in