2018-01-08, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Vem var den "sköna killen" som hade åkt hem? Norskjäveln?

Ja men han sitter nog och trycker någonstans. Orimligt att de låter någon åka hem till civilisationen redan efter en dag. Och på det sättet.

Dessutom lär det väl bli slagsmål snart och då får han garanterat ta den farmarens plats i tävlingen.

Tidigare år har de ju haft flera andra ställen (vilket jag iofs hoppas att de äntligen slopat) men att norsken är hemskickad efter en dag är helt omöjligt när han dessutom va schysst och bodde i friggeboden en natt med två andra och ställde upp för laget (va tex inte en enda tjej som ville ställa upp)
Citera
2018-01-08, 23:43
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ticas_1
Vågar man hoppas på ett gästspel av Sebastian Dawkins i Farmen 2018?
Han och Ork-Ann skulle nog hamna i lite intressanta bråk.Det får vi verkligen hoppas på att han kommer in.
Citera
2018-01-08, 23:47
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Fler som tycker Jean-Pierre påminner om Ernst Kirchsteiger?
William Spetz
Citera
2018-01-08, 23:48
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
(vilket jag iofs hoppas att de äntligen slopat)

Torpet är med i år också. Det är det dom lyckas bränna ner så småningom.

Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Ork-Ann

lol
Citera
2018-01-08, 23:53
Medlem
Citat:
William Spetz

Ja faktiskt!

Har iofs inget emot William heller men det lilla man sett av Jean Pierre så tycker jag han är asskön. Trevlig, positiv, rolig med självdistans och bra skämt.

Kan ju förstås ändras med tiden men han, Dee och pundarn är de skönaste hittills. Gör bra tv dessutom
Citera
2018-01-09, 00:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Va? Jag fattade inte heller alla delar som skulle byggas inne i hönshuset. Dessutom va det väl 24 en 24 cm box?

Att slå upp ett staket 50 ggr 50 meter begriper nog alla som va gårdagens uppdrag. Förstår nog inte riktigt vad du menar 😏
Hahaha .. knarkar du också????

och är uppväxt utan TV och Astrid Lindgren????

Edit:
Minns dumma jävla stadsbarn som inte fattade att fiskpinnar kom från fisk och mjölk från korna .. Tillhör du dem ????

Annars har väl vilken idiot som helst sett ett hönshus förr .. i synnerhet om man tittat på och vill vinna farmen ...
Senast redigerad av micro113 2018-01-09 kl. 00:28.
Citera
2018-01-09, 00:27
Medlem
Zasse2s avatar
Citat:
Ja men han sitter nog och trycker någonstans. Orimligt att de låter någon åka hem till civilisationen redan efter en dag. Och på det sättet.

Jag har fått samma intryck, de säger aldrig åkt hem eller lämnat tävlingen, utan det är "gå samma väg tillbaka" när han förlorade, "har fått lämna oss" o.s.v. Han lurar i kulisserna norskfan!
Citera
2018-01-09, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hahaha .. knarkar du också????

och är uppväxt utan TV och Astrid Lindgren????

Edit:
Minns dumma jävla stadsbarn som inte fattade att fiskpinnar kom från fisk och mjölk från korna .. Tillhör du dem ????

Annars har väl vilken idiot som helst sett ett hönshus förr .. i synnerhet om man tittat på och vill vinna farmen ...

Älskar Astrids filmer, älskar att se på tv.

Har fan aldrig sett hur ett hönshus ser ut innanför taket och väggarna. Jag har till och med hämtat ägg direkt från hönshuset men minns inte hur det såg ut (mååånga år sedan iofs)

Och på Vincents beskrivning (som antagligen va betydligt kortare än den Mulle fick höra) så fick jag inte en klar bild över hur det ska vara eller se ut. Va pinnar, 24 cm boxar mm. Ska kolla det stycket igen imorgon och se om jag fattar nästa gång.

Jag är väl lite pundig jag också då haha
Citera
2018-01-09, 00:43
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Han och Ork-Ann skulle nog hamna i lite intressanta bråk.Det får vi verkligen hoppas på att han kommer in.

Haha Ork-Ann, det var f*n huvet på spiken!! Ork-Ann....
Citera
2018-01-09, 00:56
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
De Har inte tillgång till papper och penna. Annars hade nog alla i denna grupp redan nu förstått att Mulle nog skulle behövt ha med sig det runt gården 😃

Instruktioner som Mulle-Meck kan utantill- "Dela upp det här i hundratjugotvå påsar, blås iväg till Västerås å lägg all i bagaget på Forden på Ikeas parkering exakt sju minuter innan stängning, göm cashen i en Olw chipspåse å dra till Hökarängen, andra parkbänken, tredje fullmånen i april, där tar yx-Rolle över...". "Japp taget chefen.."
Citera
2018-01-09, 02:29
Bannlyst
Hon Ann påminner lite om en Uruk-kai från sagan om ringen.
Citera
2018-01-09, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zasse2
Jag har fått samma intryck, de säger aldrig åkt hem eller lämnat tävlingen, utan det är "gå samma väg tillbaka" när han förlorade, "har fått lämna oss" o.s.v. Han lurar i kulisserna norskfan!

Blir också förvånad om vi sett det sista av norsken denna säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in