2018-01-07, 00:15
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintCosme
Jo det var viktigt.
Rena polisförhöret.

Nej, mycket mer avancerat, det här är Flashback, där de rätta frågorna ställs.

Det där med LiU, kan du utveckla det? Om du inte hade nyktrat till och istället fortsatt att fantisera, hur skulle det där med LiU passa in i storyn? Du bör ha haft det klart för dig, så hur hänger LiU ihop med dubbelmordet, vad hade vi fått höra?
Citera
2018-01-07, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Men du kommer mycket väl ihåg att din hen inte var nikotinist, en fråga som du dessutom var intresserad av när du dök upp i tråden, intressant, mycket intressant.

Har det med ditt intresse för snus och nikotin att göra, eller var det bara en slump att du valde att din hen inte skulle vara en nikotinist?

Du är många svar skylig anser jag, du gav dig in i det här träsket, nu bör du ta dig ur på ett snyggt sätt, det är det minsta man kan begära.

Myrornas butik, var fick du det uppslaget ifrån?

1. För att jag ville ha profil av GM

2. Hen finns ju i verkliheten

3. Nej jag är inte så många svar skyldig - finns inte många svar i rena fantasier.

4.För att det bl.a är på Myrorna man kan köpa begagnade kläder.
Citera
2018-01-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Nej, mycket mer avancerat, det här är Flashback, där de rätta frågorna ställs.

Det där med LiU, kan du utveckla det? Om du inte hade nyktrat till och istället fortsatt att fantisera, hur skulle det där med LiU passa in i storyn? Du bör ha haft det klart för dig, så hur hänger LiU ihop med dubbelmordet, vad hade vi fått höra?

Läs tidigare inlägg. Jag känner till staden. Vet att det finns ett universitet där. Fråga varför en författare kom på det han just kom på.
Citera
2018-01-07, 00:19
Medlem
Ni får en kvart till sedan måste jag under täcket.
Citera
2018-01-07, 00:21
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MossTrums
Jag tänkte så här:

Ung-nassar är motståndare till AFA och ung-nassar är motståndare till invandringen.

Visst, självklart, men steget till att mörda ett barn är rätt stort, dessutom sannolikt planerat.

Det regnade och var kallt, vittnesmål talar för att GM kan ha vistats kring pojkens gångväg en stund innan han kommer gåendes.
Citera
2018-01-07, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Skicka gärna ett bildbevis från polisen risken finns ju att polisen sitter här på Flashback o ser vad du skriver och plockar in dig på måndag antingen på jobbet eller i hemmet

Det tror jag inte.
Citera
2018-01-07, 00:24
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Nej SC är inte gärningsman. Den som jag lagt ut spår till är inte heller gärningsman utan en helt oförarglig hen som jag på fyllan skulle skämta med på grund av en försakelse från hens sida . Ett jävligt dåligt skämt för övrigt som kan gå illa för både hen och mig och som fått hjärnor att koka helt i onödan här på FB.
(...)

Varför valde du just den här tråden för att spela din vän ett spratt? Varför valde du inte ett annat ouppklarat mord som hen kunde figurera i?

En intressant fundering vad som gör att just det här mordet får så många av oss att engagera oss särskilt mycket i de båda omkomnas tragiska öde.
Citera
2018-01-07, 00:26
Medlem
För att det skedde i Linköping en stad jag kände till.
Citera
2018-01-07, 00:28
Medlem
Nu har kvarten gått snart. Fler frågor?
Citera
2018-01-07, 00:31
Medlem
Citat:
Det tror jag inte.
Det ska du inte vara så säker på; funderar på att kontakta utredarna och se vad dom tror
Citera
2018-01-07, 00:33
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
(...)
4.För att det bl.a är på Myrorna man kan köpa begagnade kläder.

Men hur kom du på just Myrorna på St Eriksplan i Stockholm?
Citera
2018-01-07, 00:35
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Nu har kvarten gått snart. Fler frågor?

Du skrev att ett smart tips var Cambridge och initialerna AFA.

Vad har AFA gemensamt med ärorika Cambridge i England?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in