Citat:
Ursprungligen postat av
MossTrums
Jag citerar SC som bröt isen den 3 januari. # är numreringen.
Jag vet vem hen är #8507
mördaren visste precis vad han gjorde och hade dessutom backning utifrån... #8515
Motivet handlade om datorer #8518
Alltet var noga planerat enligt X #8522
Kolla mordbranden på McDonalds i Linköping och AFA då det har med saken att göra #8528
Någon var tvungen att visa RESPEKT inför rörelsen Anm. understrykning av mig
Mördaren visste precis vad han sysslade med och målet var glasklart #8529
För övrigt (om ni inte fattat det) så fanns mördaren på Liu
För att jag har hört historien berättats för mig. #8535
Dessutom var det flera inblandade - inte bara en...
Finns inga möjligheter att en åklagare skulle kunna driva det till åtal. #8540
I vilket fall som helst kommer dessa mord aldrig att uppklaras om inte mördaren själv erkänner. Juridiskt ligger det till så... #8549
I grunden handlar det om något som hände på dataintutionen på LIU #8553
Om SC fått ett erkännande från någon nära gm så kan hans inlägg vara vägledande. Men SC lägger ut "fotanglar" så ingen riktigt hänger med när han drar på gasen, tänk på det.
Gm fanns på LIU enligt SC? Man kan läsa allt från en 5-poängs kurs avklarad på 5 veckor till en hel examen på tre år vid ett universitet.
Jag vet att ngn av bröderna N läste under kortare period på LIU och då bodde i lägenheten inom det rödmarkerade området. Vilket år vet jag inte men det pågick inte längre än en termin om ens det.
Ja, håller med att hans uppgifter kan vara intressanta. Men får in väldigt lite av det han sagt på MN. Den kopplingen att han, som är verksam inom finansbranschen, skulle ha studerat juridik på ett ganska anonymt (vad det verkar) universitet i en liten ort i västra Australien, för att hans farbror bor någonstans i Australien, tycker jag är alldeles för långsökt för att spinna vidare på.
Han verkar heller inte gå att få in på McDonalds-spåret, och endast med vissa svarvningar på Liu, där han eventuellt kan ha tagit en kortare kurs.
Av SC’s uppgifter att döma så pekar i mitt tycke mer mot MF, som var huvudperson i den artikel om McDonalds-branden som jag länkade till. Kruxet där är att han borde ha kollats upp redan. Annars stämmer uppgifterna om honom, 1.90 lång, bar kniv, dömts för misshandel och knivöverfall, 24 år vid tidpunkten (som SC skrev), inte olik fantombilden, bra in på gärningsmannaprofilen i det här fallet. Han hade dock ett vanligt efternamn, skall tilläggas.