1. Gr det som sgs (psts sgas) frena med en Hanjour som trots allt kunde flyga, alls.
2. r kllan tillfrlitlig, att det som psts stmmer med vad vittnen och andra data faktiskt sger.
Du hoppar ver led 1 i den hr ekvationen. Varfr gr du det?
Nu har jag iofs avhandlat ven punkt 1, men sjlvklart kan man hoppa ver den om kllan befunnits ogiltig - precis som alla dina kllor.
Det finns ett enda skl till att du ltsas inte begripa denna sjlvklarhet, och det r fr att du d mste erknna att du har fel.. alla som har lst i trden vet redan detta, kejsaren r naken.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-01-04 kl. 23:36.
Detta gr att frena med att Hanjour kunde flyga eftersom Hastie aldrig sagt att Hanjour inte hr hemma i en cockpit, vilket har frklarats fr dig flera gnger nu. Dremot anser tydligen Hastie att Hanjour inte skulle bli ngon bra airline pilot - det betyder allts inte att man Hanjour inte kunde flyga. Det gr allts att frena med en Hanjour som faktiskt kunde flyga.
Det kvittar om du postar dina felslut i regnbgens alla frger, det blir inte mindre fel fr det.
Hr hoppar du terigen ver det frsta ledet (vad som psts sgas/menas) med det pfljande ledet (r kllan tillfrlitlig). Trots att du lnkar till det hr inlgget med en mycket tydlig innehllsfrteckning: Led 1 avhandlat hr.
r du verkligen s korkad eller ltsas du bara nu igen?
Led 1: Gr det som sgs (oavsett autenticitet) att frena med en Hanjour som trots allt kunde flyga, alls?
Led 2: Gr uttalandet/omdmet att skerstlla?
Citat:
Det gr allts att frena med en Hanjour som faktiskt kunde flyga.
Korrekt. Det gr ocks att frena med en Hanjour som faktiskt INTE kunde flyga, alls.
Dm sjlva vilket hll det lutar t.
Citat:
Dlig engelska r inte ett bevis p att man inte kan flyga. Vad instruktren sagt vet vi inte, men av citaten att dma verkar det handla om Hanjours frmga att klara ett FAA fr Boeing 737. Det gr allts att frena med en Hanjour som faktiskt kunde flyga.
Eftersom flygplanstyp inte specificeras s gr inte den samlade bedmningen frn Jet Tech/Pan Am International och d i synnerhet det avslutande omdmet: ... shouldnt really be in the air, att frena med en Hanjour som trots allt kunde flyga, alls.
Citat:
Jag tror ju inte att han fuskade p engelskatesterna heller - och det sger inte Peggy Chevrette heller - hon sger bara att det tog lng tid.. Det gr allts att frena med en Hanjour som faktiskt kunde flyga.
S om Hanjour anmls av Chevrette till FAA (motsvarar Luftfartsverket) fem gnger fr att bl.a. hans engelska inte gr att frena med dennes certifikat, s r dessa kunskaper trots det enligt samma Chevrette tillrckliga eftersom det tog Hanjour 5 istllet fr 2 timmar att genomfra ett engelskatest?
Huh?
Citat:
Eftersom jag inte knner till den anonyma instruktrens uttalande s finns det absolut ingenting i detta som sger emot att Hanjour kunde flyga. Det gr allts att frena med en Hanjour som faktiskt kunde flyga.
Fast hr det ju tv ansvariga, Chevrette och hgste chefen, Ladner, som med referens till instruktr (i.e. wrote) betonar att det inte endast handlade om engelskakunskaperna, det handlade om rubbet, ... should not be in the air.
Mina kllor r sledes inte ngon instruktr, de r flygskolans ansvariga och dess samlade bedmning.
Ljuger dessa tv, menar du?
Citat:
Det gr allts att frena med en Hanjour som faktiskt kunde flyga.
Kan Nisse simma? Ja, om han har flytvst.
Nej, flyger sjlv gr man nr man flyger .... sjlv.
Citat:
Tvrtom - annars hade han inte kunnat flyga med eller utan en pilot bredvid sig - men nu gjorde han ju det - precis som du skriver.. Kanske dligt, men han flg... Det gr allts att frena med en Hanjour som faktiskt kunde flyga.
Jisses, din stackare. Kan flyga = kan flyga utan instruktr som sitter bredvid med dubbelkommando.
Sluta fjanta dig nu.
Hanjour var s hiskeligt inkompetent att han inte ens fick flyga med instruktr bredvid, efter genomfrd testrunda med instruktr bredvid.
Citat:
S, d var ala dina vittnesml bemtta och det visade sig att inget av dem motsger mjligheten att Hanjour kunde flyga, alls..
Nej, s hr lngt har du endast visat att Wes Fults uttalande inte utesluter att Hanjour trots allt kunde flyga, alls.
Du missade ven det hr:
Citat:
Citat:
- Freeway Airport, in Bowie, Maryland, [...] During three such flights over two days in a single-engine Cessna 172, instructors Sheri Baxter and Ben Conner observed what others had before them. Hanjour had trouble controlling and landing the aircraft. [...] On this basis she and Conner declined to approve a current license rating until Hanjour returned for more training. On their recommendation, Freeways chief instructor Marcel Bernard refused to rent Hanjour a plane. [...] Conner also emphasized that the issue was not simply Hanjours poor English. It was everything, i.e., his general ineptitude.
- Frklara nu fr oss hur du frenar dessa omdmen med en person som kan flyga.
De tv instruktrerna var s oskra p Hanjours kunskaper s de var tvungna att testa honom tre gnger innan de bestmde sig fr att neka honom att hyra ett flygplan fr soloflygningar - Finns ingenting i citatet som motsger att Hanjour kunde flyga, om n skert dligt.
Det kvittar hur mycket du vnder upp och ner p logiken, det blir inte rtt fr det.
Om Hanjour ansgs p egen hand kunna flyga planet s hade han ftt hyra det. Det ingr i affrsmodellen. Att han misslyckades att visa TV instruktrer det vid TRE tillfllen frstrker givetvis den slutsatsen och inte som du pstr, den motsatta.
Ponera nu att Hanjour frskte att visa NIO instruktrer det vid TOLV tillfllen att han p egen hand kunde flyga planet ifrga (Cessna) utan att lyckas med det, skulle det i s fall utgra n mer bevis fr att Hanjour trots allt kunde flyga, alls, menar du?
Citat:
Lite efterslntrare du slngde ivg som var irrelevant fr vittnesmlen som skulle bedmas, trots att du redan ogiltigfrklarat dem allihop..
Citat:
Det kvittar hur mycket du vnder upp och ner p logiken, det blir inte rtt fr det.
Om Hanjour ansgs p egen hand kunna flyga planet s hade han ftt hyra det. Det ingr i affrsmodellen. Att han misslyckades att visa TV instruktrer det vid TRE tillfllen frstrker givetvis den slutsatsen och inte som du pstr, den motsatta.
Ponera nu att Hanjour frskte att visa NIO instruktrer det vid TOLV tillfllen att han p egen hand kunde flyga planet ifrga (Cessna) utan att lyckas med det, skulle det i s fall utgra n mer bevis fr att Hanjour trots allt kunde flyga, alls, menar du?
Nej, du har (frskt) att bemta ETT av vittnesmlen ovan. ETT. Bertta nu ven fr oss varfr du helt uppenbart ljuger om det hr. Ditt motiv.
Jag svarar direkt. Hur lng tid har det hr ltats innan du ntligen kom till skott? Och nd glmde du vittnesmlen frn Freeway AirPort. Som en mask p kroken. Sorgligt.
Senast redigerad av onopono 2018-01-05 kl. 07:15.
Du ltsas att du missade frledet: att personen flyger s dligt att denne efter uppvisad frmga inte fr hyra ett plan.
Frklara nu var du lgger grnsen mellan att kunna flyga, men dligt vs. kan inte flyga, alls.
Nej, jag ltsades inte missa ngonting. Jag svarade exakt p det du frgade. terigen: sluta frsk lsa mina tankar och gissa p vad jag menar/tycker/tnker. Du r jttedlig p det.
"Kunna flyga, men dligt" betyder (hr och hpna) att man faktiskt kan flyga, men gr det dligt. "Inte kan flyga, alls" betyder att man inte kan flyga alls. Jag tror du r den enda (vilket trden ocks visar) som inte frstr detta. Alla kllor som presenterats ger ven std till pstendet att Hanjour verkade kunna flyga, men dligt.
Citat:
Tolkar jag dig rtt nr jag konstaterar att du nu vill hoppa vidare till mina kllors eventuella giltighet innan frgan om vad de faktiskt sger r avhandlad?
Korrekt?
Nej, som vanligt tolkar du helt fel. Jag vill inte hoppa vidare ngonstans ven om det skert varit bekvmt fr dig om jag ville det. Jag konstaterade enbart, precis som alla andra som skrivit hr, att du inte har ngra giltiga kllor om ven du mste flja dina egna regler. Det r inget att diskutera, det r enbart fakta. Jag vill dremot fortfarande diskutera ditt felaktiga pstende att Hanjour inte kunde flyga, alls.
Citat:
Nej, jag menar precis tvrt om. Uppvisat krkort/certifikat r just inget bevis fr att personen kan kra/flyga alls. Det kan vara frfalskat, gammalt, personen dyngrak, osv. Det enda som duger r att personen visar att denne kan kra/flyga, alls.
Du menar precis tvrtom? Du har hela tiden psttt att "inte kunna flyga, alls" = "man fr inte hyra flygplan". Menar du tvrtom nu?
Citat:
Nu till din jmfrelse, kra bil vs. flyga ett flygplan. r det tv likvrdiga verksamheter menar du? Handen p hjrtat? Luften r dels ett helt annat element och dels frdas man i den i TRE dimensioner, inte som vid bilkrning, TV. Varfr r det en helt avgrande skillnad?
Konsekvenserna, nr ngot gr fel.
Aha, okej. Ny regel frn dig allts. Man fr inte jmfra olika element. Jag frstr och tar tillbaka min jmfrelse.
Citat:
Nr simmar en person dligt och nr kan personen inte simma, alls? Id?
Aha, okej. Du tar tillbaka din egen regel som du precis hittade p och jmfr sjlv olika element (fr du tror vl inte flygplan flyger i vatten?). Serist, hur kunde du glmma det du skrev precis innan dr du underknner min jmfrelse fr att den handlade om tv olika element?
Sledes str mina jmfrelser kvar, och r obesvarade. Jag ger dig en ny chans och lgger till en frga s det blir extra tydligt fr dig:
Vi ltsas att du ngon gng lyckats ta krkort. Om du d ftt frgan p morgonen dagen du krde upp "Kan du kra bil?" hade du, enligt din egen definition, svarat "Nej, inte alls". Stmmer det? Fr du fick ju inte hyra en bil den morgonen. Detta eftersom du pstr att "inte kunna flyga, alls" = "inte f hyra flygplan"
Har har du en 17-ring som stulit bilar. Men han fr ju inte hyra bilar! D kan han, enligt din definition, inte kra bil alls. Stmmer det? Detta exempel gr nmligen utmrkt att koppla till t.ex. en flygplanskapning av t.ex. en person som heter Hanjour. Detta eftersom du pstr att "inte kunna flyga, alls" = "inte f hyra flygplan"
En blivande pilot vaknar upp morgonen fr sin uppflygning (eller vad motsvarande uppkrning kan kallas fr piloter). Tre timmar senare har han klarat sitt prov. P morgonen kunde han, enligt din definition, inte flyga alls. Men nu, tre timmar senare r han en utbildad pilot. Detta eftersom du pstr att "inte kunna flyga, alls" = "inte f hyra flygplan".
r det inte lttare om du backar frn din definition av "inte kunna flyga, alls" och hller med ALLA andra som skriver att Hanjour verkade kunna flyga, men dligt. Det r nmligen det samtliga kllor pvisar.
r det inte lttare om du backar frn din definition av "inte kunna flyga, alls" och hller med ALLA andra som skriver att Hanjour verkade kunna flyga, men dligt. Det r nmligen det samtliga kllor pvisar.
Ok, visa EN identifierad klla som visar att Hanjour kunde flyga, men dligt.
Ok, visa EN identifierad klla som visar att Hanjour kunde flyga, men dligt.
Alla kllor som visar att Hanjour kunde flyga, men skert dligt, finns tjusigt uppradade i den hr trden! Att jag upprepar dem tror jag kommer hjlpa fga, och r dessutom inget r jag r intresserad av att gra. Sen att du inte frstr/inte vill frst/hittar p regler fr att slippa frst r en annan sak. Och det rr mig faktiskt inte i ryggen. Det viktiga r att den genomsnittliga lsare frstr detta (vilket det faktum att INGEN hller med dig visar) och att den enda du vertygar r dig sjlv. Gott s.
Du "glmde" frresten besvara resten av mitt meddelande. Men du har god tid p dig d jag inte kommer vara inne mer innan helgen lider mot sitt slut. S stressa inte!
Det kvittar om du postar dina felslut i regnbgens alla frger, det blir inte mindre fel fr det.
Hr hoppar du terigen ver det frsta ledet (vad som psts sgas/menas) med det pfljande ledet (r kllan tillfrlitlig). Trots att du lnkar till det hr inlgget med en mycket tydlig innehllsfrteckning: Led 1 avhandlat hr.
D ska vi se vad han faktiskt sger - dvs det som str inom citat: a weak student wasting our resources. I would recognize his voice, He was always talking about wanting more training. Yes, he wanted to be an airline pilot. That was his stated goal. Thats why I didnt allow him to come back. I thought Youre never going to make it.
Detta gr givetvis att frena med att Hanjour kunde flyga, dock var han inte en s duktig student att Hastie trodde han skulle kunna bli flygbolagspilot.
Citat:
Eftersom flygplanstyp inte specificeras s gr inte den samlade bedmningen frn Jet Tech/Pan Am International och d i synnerhet det avslutande omdmet: ... shouldnt really be in the air, att frena med en Hanjour som trots allt kunde flyga, alls.
Fel - flygbolagstyp specificeras 2 gnger i ditt citat: The same was true during review of systems knowledge.I doubt his ability to pass an FAA [Boeing 737] oral at this time or in the near future. The 737 instructor concluded his evaluation with a final entry: He [Hanjour] will need much more experience flying smaller A/C [aircraft] before he is ready to master large jets.
Detta gr givetvis att frena med att Hanjour kunde flyga, dock var han inte en s duktig student att Hastie trodde han ansgs redo att bli 737-pilot (flygbolagspilot)..
Citat:
S om Hanjour anmls av Chevrette till FAA (motsvarar Luftfartsverket) fem gnger fr att bl.a. hans engelska inte gr att frena med dennes certifikat, s r dessa kunskaper trots det enligt samma Chevrette tillrckliga eftersom det tog Hanjour 5 istllet fr 2 timmar att genomfra ett engelskatest?"
Hans engelskakunskaper var dliga - det innebr att han kunde f problem att ta sin 737-licens, inte att han inte kunde flyga. Vrlden r full av piloter som knappt kan ett ord engelska..
Chevrette var dessutom vertygad om att Hanjour var inblandad i attackerna enligt hennes vittnesmls i rttegngen mot Moussaoui (och innan du frklarar det ogiltigt ska du veta att resten av dina uppgifter om Chevrettes uttalanden om Hanjour kommer frn samma rttegng):
She said that Hanjour was a poor pilot who spoke limited English and that she "worried that he was going to hurt himself or hurt someone else because he didn't have the skills" to fly a large jet.
Chevrette recalled driving to work after learning of the planes flying into buildings on Sept. 11. Investigators soon concluded that Hanjour had piloted the plane that hit the Pentagon.
Something "snapped," Chevrette told jurors.
"I already knew in my heart that Hani was a part of it," Chevrette said. "I remember crying all the way to work, knowing that our company helped do this."
Att man r vertygad om att Hanjour var inblandad - att "hennes" fretag varit inblandat i hans utbildning, och att han var en dlig pilot gr givetvis stick i stv med ditt pstende att Hanjour inte kunde flyga alls..
Citat:
Fast hr det ju tv ansvariga, Chevrette och hgste chefen, Ladner, som med referens till instruktr (i.e. wrote) betonar att det inte endast handlade om engelskakunskaperna, det handlade om rubbet, ... should not be in the air.
"Should not be in the air" betyder inte att man inte kan flyga, alls - det r ett uttalande om att han ansgs vara en dlig pilot - vilket ingen har sagt emot vad jag vet...
Citat:
Hanjour var s hiskeligt inkompetent att han inte ens fick flyga med instruktr bredvid, efter genomfrd testrunda med instruktr bredvid.
Och d har han allts redan flugit vilket str i klar motsats till ditt pstende..
Citat:
Va?
Jag svarar direkt. Hur lng tid har det hr ltats innan du ntligen kom till skott? Och nd glmde du vittnesmlen frn Freeway AirPort. Som en mask p kroken. Sorgligt.
Det har folk (ven jag) svarat p s mnga gnger s det brjar bli ljligt.
Man hyr inte ut dyr utrustning till folk man inte litar p - en flygskola vill givetvis inte riskera att f sina flygplan skadade eller frstrda. En sportbilsuthyrare hyr inte heller ut till alla som kan visa upp ett krkort. Att man kan flyga dligt berttigar inte till att hyra ett flygplan (ven om Hanjour uppenbarligen fick gra det vid minst 29 tillfllen enligt tidigare visade dokumentation som du vgrat bemta trots att du krver att vi ska bemta dina lika ogiltiga kllor punkt efter punkt).
OM det var s att bolaget var s giriga att de hyrde ut till alla - och kanske tnkte att frskringspengarna skulle tcke en eventuell krasch - s hade de givetvis inte tagit upp Hanjour fr en testflygning, d hade det rckt att visa upp en av hans licenser.
S, nu kan du brja frklara vad du har fr std fr ditt pstende - alla ovanstende kllor har redan visats vara ogiltiga enligt din egen definition, s vad har du fr std fr ditt tramsiga pstende att Hanjour inte kunde flyga, alls?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-01-05 kl. 12:48.
Alla kllor som visar att Hanjour kunde flyga, men skert dligt, finns tjusigt uppradade i den hr trden! Att jag upprepar dem tror jag kommer hjlpa fga, och r dessutom inget r jag r intresserad av att gra. Sen att du inte frstr/inte vill frst/hittar p regler fr att slippa frst r en annan sak. Och det rr mig faktiskt inte i ryggen. Det viktiga r att den genomsnittliga lsare frstr detta (vilket det faktum att INGEN hller med dig visar) och att den enda du vertygar r dig sjlv. Gott s.
Nej, jag bad dig inte att upprepa dem, jag bad dig visa EN av dem. Jag har inte hittat ngon som gr att applicera p ditt: Hanjour kunde flyga, men dligt.
- Eddy Shalev: Kunde flyga bra och som om han vore trnad av en militr pilot.
- Daryl Strong: Inget ovanligt. Det r allt.
- Certifikaten: Inga specifika uppgifter. Inga omdmen. Inga identifierade aktrer utom Daryl Strong.
- Anonym/ej identifierad/helt oknd instruktr.
- Intervju med en McRae dr samma intervju r hemligstmplad av ansvariga utredare.
Har jag missat ngot?
Citat:
Du "glmde" frresten besvara resten av mitt meddelande. Men du har god tid p dig d jag inte kommer vara inne mer innan helgen lider mot sitt slut. S stressa inte!
Det kommer, men jag brjar grna med det hr om, du inte misstycker.
Nej, jag bad dig inte att upprepa dem, jag bad dig visa EN av dem. Jag har inte hittat ngon som gr att applicera p ditt: Hanjour kunde flyga, men dligt..
Vad sgs om "ditt eget" vittne Margaret Chevrette p Jet Och:
She said that Hanjour was a poor pilot who spoke limited English and that she "worried that he was going to hurt himself or hurt someone else because he didn't have the skills" to fly a large jet.
S, var nu en duktig onopono och bertta vad du har fr giltiga kllor som stder ditt fniga pstende att Hanjour inte kunde flyga, alls.
D ska vi se vad han faktiskt sger - dvs det som str inom citat: a weak student wasting our resources. I would recognize his voice, He was always talking about wanting more training. Yes, he wanted to be an airline pilot. That was his stated goal. Thats why I didnt allow him to come back. I thought Youre never going to make it.
Detta gr givetvis att frena med att Hanjour kunde flyga, dock var han inte en s duktig student att Hastie trodde han skulle kunna bli flygbolagspilot.
Varfr mste uttalandet st inom citat? Det rcker vl med att den som terger i det hr fallet Hasties omdme kommer till den slutsatsen? Om sedan slutsatsen visar sig vara ogrundad r i s fall en frga fr led 2, vilket ju inte sorterar under det led 1 som du ju falskeligen angav i din lnk.
Varfr vill du s frtvivlat blanda ihop de hr tv leden? I inlgg efter inlgg. Dag efter dag. Vecka efter vecka. Vad r du s rdd fr?
Citat:
Fel - flygbolagstyp specificeras 2 gnger i ditt citat: The same was true during review of systems knowledge.I doubt his ability to pass an FAA [Boeing 737] oral at this time or in the near future. The 737 instructor concluded his evaluation with a final entry: He [Hanjour] will need much more experience flying smaller A/C [aircraft] before he is ready to master large jets.
Detta gr givetvis att frena med att Hanjour kunde flyga, dock var han inte en s duktig student att Hastie trodde han ansgs redo att bli 737-pilot (flygbolagspilot)..
Fel. Det framkommer INTE att samtliga omdmen gller ENKOM Boeing 737. Det r fortfarande s att Ladners, ... [Hanjour] really shouldnt be in the air. Alls.
Citat:
Hans engelskakunskaper var dliga - det innebr att han kunde f problem att ta sin 737-licens, inte att han inte kunde flyga. Vrlden r full av piloter som knappt kan ett ord engelska..
Pongen r:
1. Fr att f ett amerikanskt flygcertifikat krvs det att personen kan engelska. Det r ett formellt krav.
2. Kan man bortse ifrn obefintliga engelskakunskaper s kan man bortse frn obefintliga flygkunskaper.
3. Att lra sig flyga i USA utan att kunna sprket r kanske inte helt omjligt, men det r definitivt inte ltt eftersom flygning innehller en massa fler moment n att hlla i en spak. Instrument. Skerhet. System. Teori. Kommunikation med flygledning. Osv.
Citat:
Chevrette var dessutom vertygad om att Hanjour var inblandad i attackerna enligt hennes vittnesmls i rttegngen mot Moussaoui (och innan du frklarar det ogiltigt ska du veta att resten av dina uppgifter om Chevrettes uttalanden om Hanjour kommer frn samma rttegng):
Chevrette recalled driving to work after learning of the planes flying into buildings on Sept. 11. Investigators soon concluded that Hanjour had piloted the plane that hit the Pentagon.
Something "snapped," Chevrette told jurors.
"I already knew in my heart that Hani was a part of it," Chevrette said. "I remember crying all the way to work, knowing that our company helped do this."
Att man r vertygad om att Hanjour var inblandad - att "hennes" fretag varit inblandat i hans utbildning, och att han var en dlig pilot gr givetvis stick i stv med ditt pstende att Hanjour inte kunde flyga alls..
Helt irrelevant vad Chevrette tror hit och dit. Det r hennes uttalanden avseende Hanjours faktiska flygkunskaper som r relevanta. Hon sger inte ngonstans att Hanjour trots allt sjlv kunde flyga ens en liten, Cessna.
Det r det samlade omdmet frn Jet Tech/Pan Am International som gller. Inte lsryckta citat som var fr sig, isolerade, inte utesluter en Hanjour som kan flyga, alls.
Citat:
"Should not be in the air" betyder inte att man inte kan flyga, alls - det r ett uttalande om att han ansgs vara en dlig pilot - vilket ingen har sagt emot vad jag vet...
Jisses ... vad r d enligt dig skillnaden mellan en dlig pilot och en som p egen hand inte kan flyga, alls?
Citat:
Och d har han allts redan flugit vilket str i klar motsats till ditt pstende..
Trams. Jag har frn start redogjort fr vad jag menar med, inte kunde flyga, alls
Hanjour kunde inte sjlv, p egen hand flyga:
- En Boeing 757
- En Boeing 737
- Ett jetflygplan, alls.
- En Cessna 172
- Ett flygplan, alls.
Att flyga dligt saknar helt precision. En lg flyger dligt.
Citat:
Det har folk (ven jag) svarat p s mnga gnger s det brjar bli ljligt.
Man hyr inte ut dyr utrustning till folk man inte litar p - en flygskola vill givetvis inte riskera att f sina flygplan skadade eller frstrda.
Exakt min pong. Hanjour ansgs inte sjlv kunna flyga p ett stt som inte direkt ventyrade skerheten. Fr sig sjlv. Fr andra mnniskor. Fr den dyra utrustningen.
Hanjour flg sledes inte tillrckligt bra fr att kunna flyga, alls.
Och, du svarade inte p min frga om din ngot sregna logik gr att formalisera p fljande stt?
- Ju fler misslyckade testflygningar, ju bttre pilot.
Korrekt?
Citat:
En sportbilsuthyrare hyr inte heller ut till alla som kan visa upp ett krkort. Att man kan flyga dligt berttigar inte till att hyra ett flygplan (ven om Hanjour uppenbarligen fick gra det vid minst 29 tillfllen enligt tidigare visade dokumentation som du vgrat bemta trots att du krver att vi ska bemta dina lika ogiltiga kllor punkt efter punkt).
OM det var s att bolaget var s giriga att de hyrde ut till alla - och kanske tnkte att frskringspengarna skulle tcke en eventuell krasch - s hade de givetvis inte tagit upp Hanjour fr en testflygning, d hade det rckt att visa upp en av hans licenser.
Se ovan.
Citat:
S, nu kan du brja frklara vad du har fr std fr ditt pstende - alla ovanstende kllor har redan visats vara ogiltiga enligt din egen definition, s vad har du fr std fr ditt tramsiga pstende att Hanjour inte kunde flyga, alls?
Du har fortfarande endast lyckats visa att Wes Fults uttalande gr att frena med en Hanjour som trots allt kunde flyga, alls. Hans uttalande gr ven att frena med motsatsen, s jag vntar fortfarande p att du ska visa att detsamma gller ven fr vriga aktrer.
Gr deras (pstdda) uttalanden/omdmen att frena med en Hanjour som trots allt kunde flyga, alls?
Senast redigerad av onopono 2018-01-06 kl. 07:17.
Jag anser att OM Hanjour verkligen flg 23 gnger helt solo, s som FBIs avfotograferade dokument anger, s r det givetvis bevis fr att han kunde flyga, alls.
Problemet r att det finns dokumenterade vittnesuppgifter frn aktrer frn sinsemellan oberoende flygskolor som uttalar sig p stt som inte gr att frena med en Hanjour som kunde flyga, alls.
Men sg du inte min frga? Det r ju ingen id att svara p ngot annat n det jag frgar om. I s fall visar du ju bara din inkompetens och din totala ofrmga att lsa innantill. Den hr gngen gav jag dig fyra dagars mjlighet att svara p min frga och du lyckas inte nd.
Anser du att det finns nnting i protokollet frn uppflygningen som motsger att han uppfyllde kraven?
Fattar du inte att det r tv olika saker att man uttalar sig om ngon som r under flygutbildning eller ngon som vid en uppflygning visar att hen kan flyga?
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Sjlvklart.
Men titta, ett svar!!! Du frstr sllts skillnaden mellan uttalande under en utbildning och test vid en examination. D vet du ju att det inte gr att jmfra nt uttalande som gjorts vid ngon annan tidpunkt n vid uppflygningen. D bevisar hen att hen kan flyga. Svara nu p frsta frgan, ja eller nej, s kan trden kanske drefter avslutas.
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Har den personen nekats att hyra ett litet Cessna trots tre testflygningar med tv olika instruktrer?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!