2017-07-19, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Han har väl själv nämnt att att han embracear tunnhårigheten och har professor kalkyl som förebild.

Jo precis. Och alla "kroppspositiva" fetton är helt tillfreds med sina kroppar.
Citera
2017-07-19, 05:29
Medlem
ercys avatar
När genomgick egentligen Kristoffer sin politiska metamorfos? Var det när han bytte från Kringlan till K? Var det när han träffade sin fru och flyttade till Stockholm? Jag tycker mig se en korrelation mellan dessa båda två och att han förflyttade sig politisk och blev mer "icke PK". Jag har lyssnat en del på Kristoffers och hans frus podcast (Det Sista Äktenskapet, väldigt småputtrigt trevlig podcast) och tycker mig få ett intryck av att Anna har dragit Kristoffer till den politiska position han befinner sig på idag. Tankar angående detta?
Senast redigerad av ercy 2017-07-19 kl. 06:27.
Citera
2017-07-20, 21:27
Medlem
zBr9s avatar
K:s lägenhet som ligger ute?

https://www.erikolsson.se/bostader-t...966_1559166337
Citera
2017-10-28, 16:04
Medlem
Iamkloots avatar
vem är vem av K och Raket Madsen?
Jag tycker personligen att det är svårt att skilja dom åt..
Citera
2017-12-20, 10:26
Medlem
swimp78s avatar
De nya Crazy town-inspelningarna är mestadels obehag. Noll mys, enbart tjockt hatisk och föraktfull stämning. Speciellt från kringlan. Vad har hänt med karln egentligen?

Och varför har han det här behovet av att hålla skenet uppe av att vara ekonomiskt framgångsrik? Han sitter i sin frus lägenhet , semestrar på frus familjs pengar, spelar in sportpodd för tiggda patreonpengar , gör elektroniska print on demand-noveller för killpoddfansens kaffepengar, försöker kränga
t-shirtar med sitt namn + lägger på det en enorm swagger. Överlevnadsstrategi? ”Jag röker gräs. Därför är det hippaste som finns att röka gräs. Jag har inget jobb. Alla som har jobb är töntar. Jag har barn. Alla som inte har barn är konstiga. ” osv osv. Namn på den psykiska mekanismen? Överföring ? Förträngning?
Senast redigerad av swimp78 2017-12-20 kl. 11:25.
Citera
2017-12-23, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
De nya Crazy town-inspelningarna är mestadels obehag. Noll mys, enbart tjockt hatisk och föraktfull stämning. Speciellt från kringlan. Vad har hänt med karln egentligen?

Och varför har han det här behovet av att hålla skenet uppe av att vara ekonomiskt framgångsrik? Han sitter i sin frus lägenhet , semestrar på frus familjs pengar, spelar in sportpodd för tiggda patreonpengar , gör elektroniska print on demand-noveller för killpoddfansens kaffepengar, försöker kränga
t-shirtar med sitt namn + lägger på det en enorm swagger. Överlevnadsstrategi? ”Jag röker gräs. Därför är det hippaste som finns att röka gräs. Jag har inget jobb. Alla som har jobb är töntar. Jag har barn. Alla som inte har barn är konstiga. ” osv osv. Namn på den psykiska mekanismen? Överföring ? Förträngning?

Så jävla segt att lyssna på K Svensson nuförtiden. Allt det roliga är borta. Nån som vet exakt vilken NPF-diagnos han fått? Vilka droger (förutom weed) kör han med nuförtiden?
Citera
2017-12-30, 15:16
Medlem
Såg att K Svensson hyllar propagandatidnongen Nyheter Idag och den ryssjobbande "journalisten" Chang Frick idag (på twitter). Nån som vet exakt hur brun herr Svensson är nuförtiden?
Citera
2017-12-31, 00:46
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levkrotsi
Såg att K Svensson hyllar propagandatidnongen Nyheter Idag och den ryssjobbande "journalisten" Chang Frick idag (på twitter). Nån som vet exakt hur brun herr Svensson är nuförtiden?
Mycket av hans utryck nuförtiden går ut på att positionera sig som alternativ, så långt bort som möjligt från gamla SVT/SR-Kringlan. Skulle tro att han gör det av den anledningen snarare än att han är ideologiskt driven.

Han är en posör.
Citera
2017-12-31, 08:38
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Brun vet jag inte. Men twittertråden med killen som försökte få honom till det var underhållande.

-Vilken dagstidning gillar du?

-Die Zeit.

-Det är en veckotidning.

Fick mig att tänka på klippet med Sarah Palin när hon blir tillfrågad om vilka tidningar hon läser.
Citera
2017-12-31, 08:54
Medlem
swimp78s avatar
Citat:

Jag skulle mer gissa på nån sorts Thomas Engström-anno-2012-position , hatar skatt och sossesverige ,bunkra i sin bug out location , misstänksam mot ”staten” och auktoriteter och tycker inte on flockmentalitet i sk pk-frågor. Men jag uppfattar honom inte som ”brun”.
Senast redigerad av swimp78 2017-12-31 kl. 09:04.
Citera
2018-01-01, 03:10
Medlem
Citat:
Jag skulle mer gissa på nån sorts Thomas Engström-anno-2012-position , hatar skatt och sossesverige ,bunkra i sin bug out location , misstänksam mot ”staten” och auktoriteter och tycker inte on flockmentalitet i sk pk-frågor. Men jag uppfattar honom inte som ”brun”.

Ni har säker rätt, för tillfället iaf. K är väl fortfarande på posörsidan. Men ge det ett par svettiga månader i det kommande valåret. Antingen går han full nordfrontnazi á la Jonas Inde eller så blir han en nyttig huspajas i SD-miljön gissar jag. Oavsett vilket är sagan om K Svensson sorglig, för denna resa kan inte sluta lyckligt.
Citera
2018-01-06, 02:32
Medlem
Citat:
Jag skulle mer gissa på nån sorts Thomas Engström-anno-2012-position
Nån som vet varför K Svensson hatar denne Thomas Engström (när de ändå är så lika varandra). Vilka fler står på Kringlans shitlist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in