2018-01-05, 17:01
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han är en av dessa som ser 10 år äldre ut än sin ålder. Här då för 10 år sedan när han var lite drygt 40 och ser då ut att vara så gammal som han är idag:
https://gfx.aftonbladet-cdn.se/image-c/11201438/1100/normal/73508bfe1e519/15s28-timell-460.jpg

Att han ser lite mer sliten ut än vanligt just i dessa dagar beror väl dock en del på att vara nybliven bebisfarsa och det troligen blir rätt lite sömn för honom.
Inte såg jag 20 år äldre ut och blev alldeles fårig för att mitt barn föddes. Om ungen är så vild kanske den har abstinens? I annat fall borde han ha tagit en sömntablett istället för en massa uppåt. Men då missade han förstås några av alla sina uppdrag.
Citera
2018-01-05, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Jag tror nog att AT helt ärligt inte riktigt kunnat se gränserna i olika sociala sammanhang, och eftersom alla runt honom sannolikt alltid hejat på skulle jag vilja säga att dom är precis lika skyldiga. Kanske mer.

Att AT inte skulle kunna "se gränserna i olika sociala sammanhang" verkar inte stämma (i alla fall när det gäller andra än honom själv).
I en intervju med Café från 2015 påpekar han att det är fel att tafsa:
"1. Tafsa
– Det finns kroggäster som tafsar på andra och tror att de kan komma undan med det.
– Ofta är det män som tafsar på kvinnor och som egentligen fattar att man inte får göra så. Men de kan tydligen inte kommunicera på något annat sätt. Jag säger till dem direkt."
https://www.cafe.se/anders-timell-har-ar-de-jobbigaste-sakerna-folk-gor-nar-de-ar-pa-krogen/

Detta visar att AT är fullt medveten om att det är fel att tafsa. Dessutom påstår han sig säga till andra som tafsar på krogen. Det betyder i min värld att AT:s tafsande är utstuderat, snarare än att han är lite "oskyldigt blåögd"...
Citera
2018-01-05, 22:47
Medlem
Boopidoos avatar
Ursäkta men vem f-n bryr sig om hur stolpskottet ser ut?????
Det är ju hans beteende som är helt stört.
En person 50+ som pratar om sig sig själv i 3:e person som "Andy Pandy " och avslutar nästan allt han säger med "Tjeeeeena" .
Hur klarar Lotti av att vistas i hans närhet med tanke på allt?
Bläh och bläh igen
Citera
2018-01-05, 22:49
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k-allee
Att AT inte skulle kunna "se gränserna i olika sociala sammanhang" verkar inte stämma (i alla fall när det gäller andra än honom själv).
I en intervju med Café från 2015 påpekar han att det är fel att tafsa:
"1. Tafsa
– Det finns kroggäster som tafsar på andra och tror att de kan komma undan med det.
– Ofta är det män som tafsar på kvinnor och som egentligen fattar att man inte får göra så. Men de kan tydligen inte kommunicera på något annat sätt. Jag säger till dem direkt."
https://www.cafe.se/anders-timell-har-ar-de-jobbigaste-sakerna-folk-gor-nar-de-ar-pa-krogen/

Detta visar att AT är fullt medveten om att det är fel att tafsa. Dessutom påstår han sig säga till andra som tafsar på krogen. Det betyder i min värld att AT:s tafsande är utstuderat, snarare än att han är lite "oskyldigt blåögd"...

Precis, han är krogens egen lilla kapten Klänning. Säger en sak på dagen och gör en helt annan på kvällen. Soran är ett annat exempel. Var AT nu ska ta vägen vet vi inte men en skribent skrev typ att Anders ska börja ett jobb vi andra bara kan drömma om. Svårt att veta vad det skulle vara. Dörrvakt eller "städchef" på Tabu kanske..men de har väl lagt ner sedan länge.
Citera
2018-01-05, 23:48
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Precis, han är krogens egen lilla kapten Klänning. Säger en sak på dagen och gör en helt annan på kvällen. Soran är ett annat exempel. Var AT nu ska ta vägen vet vi inte men en skribent skrev typ att Anders ska börja ett jobb vi andra bara kan drömma om. Svårt att veta vad det skulle vara. Dörrvakt eller "städchef" på Tabu kanske..men de har väl lagt ner sedan länge.
Det jobbet borde han väl i så fall skrivit om på sitt IG? Hittepåjobb är också ett jobb?
Citera
2018-01-06, 06:00
Medlem
Varför är filip hammar tyst jävla ynkrygg borde stå upp för jennie hammar och bekräfta att han skällde ut anders timell efter att denna tagit hans fru på fittan
Citera
2018-01-06, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
En person 50+ som pratar om sig sig själv i 3:e person som "Andy Pandy " och avslutar nästan allt han säger med "Tjeeeeena" .
Bläh och bläh igen

Han kanske upplever livet som om han medverkar i en pilsnerfilm från 40 talet.Tjeeena!
Citera
2018-01-06, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shobren99
Varför är filip hammar tyst jävla ynkrygg borde stå upp för jennie hammar och bekräfta att han skällde ut anders timell efter att denna tagit hans fru på fittan
Hård och hårig?
Citera
2018-01-06, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Men polis-martin.....hallå...där snackar vi vakuum i bollen. Sicken nolla.
Vem är polisMartin?
Citera
2018-01-06, 08:08
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvilingdeckarna
Vem är polisMartin?

antar att det är martin melin .

nollan som var gift med läckberg
Citera
2018-01-06, 12:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
En film från gymmet där han visar att han minsann inte är ensam.

https://www.instagram.com/p/BdmyGPJjl0t/
Citera
2018-01-06, 13:58
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Bläh och bläh igen

Ja gör't.
Vad är det med karlns anatomi egentligen, verkar träna mycket men ser ut som en tagelmask på diet?
Gör droger att man får ben som piprensare eller? ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in