2017-08-12, 10:06
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Undrar om det ligger någonting bakom det här överhuvudtaget.. eller om det bara är påhittat från Sky Sports/Coutinhos camp..

Jag antar att han inte vill spela så långt ner då på mitten.. eller vad det nu kan det vara.

Än mer intressant att då veta att han skrev på ett nytt femårskontrakt med Liverpool i slutet av januari. Backar vi sex månader som det står i ditt citat så hamnar vi i början/mitten av februari.

Han har alltså mindre än en månad efter han skrivit på ett långt kontrakt blivit less på Klopp. Nja något stämmer inte riktigt där. Så delar av det där är nog bara påhitt.
Citera
2017-08-12, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Offensiva "mittfältare", PL.

Helt subjektiv lista.. topp 20
1.Hazard
David Silva
Eriksen
KDB
Coutinho
Mahrez
Willian
Lallana
Mkhitaryan
10.Mané
Özil - baserat till viss del på förra säsongen
Pedro
Lanzini
Sané - bara halva säsongen
Sigurdsson
Zaha
Tadić
Arnautović
Son
Shaqiri

Barkley..

Alli är inte till min smak.. och spelar mer forward tycker jag, och Ashley Young och Rooney precis efter.....

* Sanchez spelade för mycket striker för att få vara med på en sådan här lista. Och Cesc räknar jag som central mitt. Och de nya i ligan B.Silva t.ex. får visa lite innan de är valbara på listan. (och Knockaert är en bubblare..)

Inte lätt att ersätta Coutinho... men om, så hade jag ersatt honom med en av mina favoriter, Lanzini, och innan ni hånar det, jag har sett alla matcher med honom förra säsongen och han är den som klart skapar mest i West Ham och det hände saker varanda gång han har bollen, hade ett väldigt effektivt utfall förra säsongen och gick framåt på det från året innan.
Eller tittat utomlands.. för jobbigt att komma på några just nu.

Så Barca borde ju gå efter Hazard enligt detta..

Vart hamnar Mata på din lista?
Citera
2017-08-12, 13:09
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Vart hamnar Mata på din lista?

Det känns som om jag har glömt Mata lite.. det är inte helt vetenskapligt detta, lol. Men om jag hade placerat in honom så hade jag nog satt honom runt 15, precis före Sigurdsson, även om jag var väldigt icke-imponerad av honom förra säsongen.. jag håller Miki högre (nuförtiden).
Senast redigerad av foool13 2017-08-12 kl. 13:17.
Citera
2017-08-12, 14:27
Medlem
Sodomizer-s avatar
Paulinho klar för Barca. Känns som en väldigt märklig värvning. Vad tillför han som inte redan finns?
Citera
2017-08-12, 14:36
Medlem
foool13s avatar
40 millioner euros för Paulinho... började med ett bud på 20 millioner.. jag vet inte riktigt vad man skall ha honom till och nu får Sergi Roberto inte spela något heller.. (som mittfältare iaf) och inte är han någon ersättare för Xavi eller Iniesta heller. Kommer att vara "workmanlike" på Barcas mittfält.. måste vara en av få som markant har ökat sitt värde i Kina iallafall..

Jag trodde att de skulle värva honom för Neymars skull..

Edit: Så Ok, det är inte bekräftat än.. oops.
Senast redigerad av foool13 2017-08-12 kl. 14:49.
Citera
2017-08-12, 14:41
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Paulinho klar för Barca. Känns som en väldigt märklig värvning. Vad tillför han som inte redan finns?
Fake news, inga pålitliga källor har rapporterat om det än.
Citera
2017-08-12, 14:52
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fake news, inga pålitliga källor har rapporterat om det än.
Det sa du sist också. Det står i dailymail och expressen.
Citera
2017-08-12, 14:56
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Det sa du sist också. Det står i dailymail och expressen.
Jag vet, men just dailymail är en sån källa man ska ta med en hjullastare med salt.

Te.x förnekats här:
https://twitter.com/gerardromero/status/896348930916708352

Samtidigt dyker nu hyfsat trovärdiga rac1 och säger att det är så gott som klart.... fan då, du kanske har rätt igen :P

Man vill bara inte tro det är sant
Citera
2017-08-12, 15:07
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag vet, men just dailymail är en sån källa man ska ta med en hjullastare med salt.

Te.x förnekats här:
https://twitter.com/gerardromero/status/896348930916708352

Samtidigt dyker nu hyfsat trovärdiga rac1 och säger att det är så gott som klart.... fan då, du kanske har rätt igen :P

Man vill bara inte tro det är sant

Det är bara Christian Eriksen som fattas nu.
Citera
2017-08-12, 15:10
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Om man nu inte vill signa "galacticos-lite" kan man väl signa Seri som Xavi-ersättare och Martinez för trygg, erfaren la-ligaspelare som behövs för bredd när man spelar 60+ matcher per säsong...

Paulinho... Valverde har en grej för fysiska spelare sen tiden med Athletic? Kan inte se nåt annat...
Citera
2017-08-12, 15:14
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Haha älskar nån har redigerat hans wiki
Citat:
Paulinho has been described as a box-to-box midfielder, with powerful running and good movement into the box. He possesses the ability to push his side forward from midfield to supplement his strong defensive work. Paulinho also offers a useful presence in set piece situations at both ends of the pitch. And most of all Barcelona streak of buying stupid players continues. They purchased him for this amount in which they could have got seri.. monkey bartemeo
Citera
2017-08-12, 15:32
Medlem
bagarn29s avatar
http://www.bbc.com/sport/football/40909678

Tottenham manager Mauricio Pochettino is keen to sign Ajax central defender Davinson Sanchez.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in