2016-10-22, 03:27
Medlem
En bit sockerkaka med massor av smör och minst 5 skivor gammal hederlig hushållsost.
Citera
2016-11-11, 12:20
Medlem
När vi hade hemkunskap på högstadiet, lagade vi en levergryta. Den skulle kryddas med svartpeppar, men locket på burken var inte riktigt påskruvat, så hälften av innehållet hamnade i grytan.

Det var ingen annan som ville ha, så jag åt upp nästan hela grytan själv.
Citera
2016-11-11, 15:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-BRY
En bit sockerkaka med massor av smör och minst 5 skivor gammal hederlig hushållsost.
Testa det där fast med mjuk pepparkaka och en ost med lite kraftig smak istället.
Citera
2016-11-12, 12:02
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Testa det där fast med mjuk pepparkaka och en ost med lite kraftig smak istället.

Åt pepparkakor med hushållsost svinmycket när jag var yngre, det var fan skitgott!
Citera
2016-11-12, 15:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Åt pepparkakor med hushållsost svinmycket när jag var yngre, det var fan skitgott!
Ja, på hårda pepparkakor är det också asgott. Det finns ju dessutom en anledning till att en del affärer placerar grönmögelost på tub nära pepparkakorna.
Citera
2016-11-14, 00:36
Bannlyst
Jag har ingen ketchup fetisch att jag måste ha ketchup till allt men jag har de till Tacos och brukar få en del gnäll pga det.
Citera
2016-11-24, 21:14
Medlem
Äter gärna pasta till heta gryter, där ris vanligen serveras
Citera
2018-01-05, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-BRY

Har för mig att man i vissa delar av USA äter äppelpaj med cheddarost på, så det kanske är en hit med sälta till det söta Makabra Ed Gein bad väl om äppelpaj med cheddar efter han blev arresterad?
Citera
2018-01-05, 11:48
Medlem
Äter chilipeppar i filet varje morgon.
Citera
2018-01-05, 11:49
Medlem
Intressesmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sggu
Bruna bönor på julbordet! Förstår inte hur folk kan rynka på näsan, har nästan hamnat i slaggen i en konflikt gällande bruna bönor på julbordet. De är inte konstigare än att man bara langar upp en skål/ kastrull bredvid rödbetsalladen och kör med de småvarma

Det där käkar min man också. Trodde fan han skämtade när han sa det vid vår första jul. Men det är tydligen inte helt ovanligt i vissa regioner. Själv hatar jag bruna bönor så skulle inte äta dem vid varken jul eller annan tid.
Citera
2018-01-05, 11:51
Medlem
Intressesmurfens avatar
Jag älskar att äta kalaspuffar med mjölk. Till det ska det vara formfranska med smör och kaviar som är utsmetat jämt över smörgåsen. Sen doppar man smörgåsen i mjölken med kalaspuffarna, samt knuffar upp lite puffar på smörgåsen. Fantastisk kombo. Sött och syrligt.
Citera
2018-01-05, 23:30
Medlem
brunsås och ketchup...
även färdiga pannkakor med smällt ost...

men jag gillar att testa saker. äter i princip allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in