2018-01-04, 22:15
Bannlyst
Hoppas jag aldrig behöver använda Bluetrade igen...kändes som dial up, fy fan alltså. Blev ändå chockad över att jag lyckades skicka iväg mina HTMLCoins iväg från den där skit siten till min wallet, helt otroligt!

Angående wallets (ett måste, men kanske inte er första dag på Binance..ta det piano, det är inte så jävla svårt och komplicerat som det kan verka), blir väl att ha en massa små separata wallets om man samlar på dessa blivande raketer. Verkar förgäves att söka en wallet som har alla...

Nu är jag med på FUN igen hoppas den kör på nu.

Oj, killen med långa listan, ta bort btc och ersätt med ETC som någon redan sagt, var en del annat. ska kolla igen, den såg ej ok ut i mina ögon..
Citera
2018-01-04, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirose
Kan du länka mig XRB/Etherum för att jag kan fortfarande inte hitta det på det vanliga...

https://www.kucoin.com/#/trade.pro/XRB-BTC
Citera
2018-01-04, 22:23
Medlem
Citat:
Kan du länka mig XRB/Etherum för att jag kan fortfarande inte hitta det på det vanliga...

Här:
https://www.kucoin.com/#/trade/XRB-ETH
Citera
2018-01-04, 22:25
Medlem
Hiroses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacksforsnacks
Här:
https://www.kucoin.com/#/trade/XRB-ETH

Tack så mycket
Citera
2018-01-04, 22:53
Medlem
Citat:
Tack så mycket

XRB har precis gatt fran 33 till 42.70 pa Kucoin i skrivande stund. Otroligt.
Citera
2018-01-04, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cryptochris0x
XRB har precis gatt fran 33 till 42.70 pa Kucoin i skrivande stund. Otroligt.

Kan det vara stora skillnader i pris beroende på vilken exchange man handlar på?

Sedan undrar jag om det generellt brukar finnas miniminivåer för hur mycket man får flytta över olika valutor till en wallet?
Senast redigerad av muck12 2018-01-04 kl. 23:06.
Citera
2018-01-04, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muck12
Kan det vara stora skillnader i pris beroende på vilken exchange man handlar på?

Brukar det finnas minimumnivåer för hur mycket man får flytta över till en wallet?

Billigare att köpa XRB på Bitgrail just nu. Minsta withdrawal är på 1XRB
Citera
2018-01-04, 23:07
Medlem
Dubbelpost
Citera
2018-01-04, 23:10
Medlem
Tack! Hur stor risk är det egentligen att förvara sina valutor på interna wallets i respektive exchange? Känns så mycket bekvämare än att upprätta massa externa wallets, sedan tillkommer ju även avgifter om man vill bolla kapital fram och tillbaka.
Citera
2018-01-04, 23:18
Medlem
Försöker skicka över mina Htmlcoins från Bleutrade till min Html-wallet.

När jag klickar på OK, Confirm withdrawal står det Please verify your withdrawal address.
We cannot refund an incorrect withdrawal.

Adressen jag uppgett är det som står i min wallet när jag klickat på recieve. Är det rätt? För det står även Använd detta formulär för att begära betalningar. Med tanke på att jag ska skicka från Bleutrade till min wallet kan jag väl inte begära en betalning?

Plånboken verkar vara seg också. Först synkade den inte alls. Sen startade jag om den och då synkade den, men det står att det är 6 år och 13 veckor kvar!? Jag har inte långsamt internet haha. Vad är det den ska synka?
Laptopen hänger sig hela tiden och det beror på plånboken.

Var ser jag plånbokens adress? Vågar inte skicka några pengar just nu.
Citera
2018-01-04, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muck12
Tack! Hur stor risk är det egentligen att förvara sina valutor på interna wallets i respektive exchange? Känns så mycket bekvämare än att upprätta massa externa wallets, sedan tillkommer ju även avgifter om man vill bolla kapital fram och tillbaka.

Dina longterm holds bör du ha i en wallet. De ska du ändå inte flytta på.

Daytradar du så blir det såklart omotiverat att flytta till wallet hela tiden.

Det finns ju alltid en risk att exchanges blir hackade. Hur stor den risken är vågar jag dock inte uttala mig om.
Citera
2018-01-04, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiagaraFalls
Försöker skicka över mina Htmlcoins från Bleutrade till min Html-wallet.

När jag klickar på OK, Confirm withdrawal står det Please verify your withdrawal address.
We cannot refund an incorrect withdrawal.

Adressen jag uppgett är det som står i min wallet när jag klickat på recieve. Är det rätt? För det står även Använd detta formulär för att begära betalningar. Med tanke på att jag ska skicka från Bleutrade till min wallet kan jag väl inte begära en betalning?

Plånboken verkar vara seg också. Först synkade den inte alls. Sen startade jag om den och då synkade den, men det står att det är 6 år och 13 veckor kvar!? Jag har inte långsamt internet haha. Vad är det den ska synka?
Laptopen hänger sig hela tiden och det beror på plånboken.

Var ser jag plånbokens adress? Vågar inte skicka några pengar just nu.

File --> Receiving addresses. Där har du adressen du skickar till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in