2018-01-05, 16:58
Medlem
Såg HTML i november när den skulle göra swap, blev aldrig någon investering dock pga av krångel när man ska skaffa bitcoins. Efteråt gick den ner rejält och tänkte att man bara va glad att man inte investerade. Nu har den ju dragit iväg rätt rejält dock, hur mkt potential finn kvar tro?
Citera
2018-01-05, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K4izer
Verkar udda. Mitt tips är att antingen fråga i Telegram-gruppen eller vänta. Tog en väldigt lång tid för mig när jag inte haft den uppe på två-tre veckor.

Den säger dock alltid 14 timmar/veckor eller liknande, så timern kan man strunta i. Men synkningsproblem har jag aldrig haft, har även själv 2.0.0.3.

Jag väntar lite

Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Brandvägg?

Har tillåtit den i brandväggen, den är fortfarande helt fast
Citera
2018-01-05, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shreddedabs
Nå, var det någon som noterade mitt inlägg och gjorde egen research och investerade? Många tror att Raiblocks fortfarande har 10-20x potential kvar i sig så vi kommer nog inte se någon tillbakagång på väldigt länge men självklart finns det alltid en risk och kanske speciellt i kryptomarknaden.

RaiBlocks bör kunna ta sig in på top 5 innan detta året är slut vilket innebär $200+ i pris om vi antar att inga nya pengar kommer till marknaden, vilket är en ökning på ungefär 7x från nuvarande $30. Om vi gör prognosen att marknaden i sin helhet växer med 5x detta året (jämfört med 40x för 2017-2018.) är det enligt mig alltså inte orimligt med ett pris på $200 * 5 = $1000.

Mycket positiva nyheter/hype väntar för RaiBlocks 2018: Plånbok i mobilen, ny webbsida, nya exchanges, rebranding och partnerskap för att nämna några.

Här finns information kring vilket pris RaiBlocks har vid olika market caps: http://coinnumberone.com/#/XRB

Som alltid, gör din egen research innan du spekulerar/investerar.

Jag handlade några stycken, men som vanligt ångrar man sig nu i efterhand att man inte köpte en hel hög istället :P

Nu letar jag efter nästa raket att handla.

Har hittat en ICO jag är lite intresserad av, försöker komma på vad som ska stoppa den från att lyckas bara innan jag köper in mig.
Belugapay är det jag hittat, de håller på att skapa ett betalverktyg för alla typer av butiker och restauranger och riktar in sig på marknader där en stor andel människor inte har ett bankkonto men vill kunna betala med kryptovalutor, typ sydamerika och afrika. De har dessutom ett samarbete med ett mexikanskt oljebolag, Pemex.

Någon som har lust att läsa på lite om det här och ge sina tankar? På papper ser det bra ut men vad missar jag?

Edit: länkar
https://belugapay.com/ / WP: https://belugapay.com/assets/beluga_whitepaper_v10.2.pdf

Review på youtube men tyvärr(?) sponsrad: https://www.youtube.com/watch?v=MKcc-9iRSyU
Senast redigerad av crazybitch 2018-01-05 kl. 17:40.
Citera
2018-01-05, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
Många spelsajter skickar endast pengar samma väg som pengarna sätts in.

Har konto hos Bet365,Unibet,Pokerstar och ett dussin andra spelsajter, går hur bra som helst att sätta in pengar med kreditkort och begära en bank withdraw.
Citera
2018-01-05, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Har konto hos Bet365,Unibet,Pokerstar och ett dussin andra spelsajter, går hur bra som helst att sätta in pengar med kreditkort och begära en bank withdraw.

Aha okej, endast satt in med kort och skrill och bara tagit ut den vägen och då kan man inte hålla på och byta. Men inte provat banköverföring.
Citera
2018-01-05, 17:53
Medlem
DigiFlaxs avatar
Har försökt hitta negativa aspekter med RaiBlocks som gör att det inte är en hållbar krypto. Har inte hittat någon befogad kritik ännu. Så utesluter inte att det kan vara the real deal. Ideologiskt och tekniskt så faller det dig mig i smaken. Givetvis är risken väldigt hög vid detta laget, men känner att jag måste gå in med en position för bevakning och hedge. Om någon hittar relevant kritik som dyker upp mot Raiblocks så får ni gärna dela med er av detta.
Citera
2018-01-05, 18:01
Medlem
XLM, XRP och ADA -25%
Citera
2018-01-05, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
XLM, XRP och ADA -25%
Reor <3
Citera
2018-01-05, 18:04
Medlem
Faugelfans avatar
Citat:
XLM, XRP och ADA -25%

Alla alts kommer falla för eller senare, har gått uppåt alldeles för länge. Kommer snart falla och bli en korrektion. Inget ovanligt, men väldigt många blir skraja och säljer istället för att hålla(eller sälj på topp och köp när den är låg, men det är svårt att hitta top/dip).

När BTC går stadigt brukar Alts gå upp, och när BTC går crazy så stannar Alts upp(alt går ner en bit). Inget ovanligt!
Citera
2018-01-05, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faugelfan
Alla alts kommer falla för eller senare, har gått uppåt alldeles för länge. Kommer snart falla och bli en korrektion. Inget ovanligt, men väldigt många blir skraja och säljer istället för att hålla(eller sälj på topp och köp när den är låg, men det är svårt att hitta top/dip).

När BTC går stadigt brukar Alts gå upp, och när BTC går crazy så stannar Alts upp(alt går ner en bit). Inget ovanligt!

Jo jag vet, men lite sjukt att se. Jag holdar allt så det borde vara lugnt.
Citera
2018-01-05, 18:06
Medlem
adolfbubblas avatar
Monaco (MCO) token. Det enda cryotokortet left standing efter att WaveCrest avstängs från VISA
Citera
2018-01-05, 18:08
Medlem
Faugelfans avatar
Citat:
Jo jag vet, men lite sjukt att se. Jag holdar allt så det borde vara lugnt.

Har haft dagar dem gått ner 50%, köpt in och sedan börjat gå upp igen. Krävs lite nerver för att handla med Alts, tar ett tag tills man förstår marknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in