Citat:
Ursprungligen postat av
LEMMOR
Nu är det dags att täppa till SecundusMünchhausens smutsiga trut,
och ge honom BEVIS han inte kan bestrida, en gång för alla!
Nu blir det faktaverkstad och bildbevis! Del #1.
I bifogade länkar kan Ni se hur sanningen ser ut inne i Nordkorea, och hur fruktansvärt illa,
små barn far i detta "Paradis", nu är det färdigsnackat!
Jag vill varna för att dessa videofilmer är fruktansvärt obehagliga att se och svåra att ta in.
Tyska läkarteam som verkat i hjälpinsatser, besöker landsbygden och Nordkoreanska kollegor som var utbildade i före detta DDR, får bevittna ohyggliga förhållanden och misär på många ställen.
Detta är sanningen, i det verkliga Nordkorea, långt ifrån Elitens kulisstad Pyongyang.
www.youtube.com/watch?v=u5R4qxDa90w
www.youtube.com/watch?v=oQE1bktL2Z0
www.youtube.com/watch?v=Xh4CtTGAzKw
Jag vill påpeka att situationen INTE är bättre idag, den förvärras tyvärr!
Vilket Ni kommer att se, då jag kommer att lägga in ytterligare videos om några dagar i denna tråd,
eftersom jag snart får nya bildbevis, från ytterligare utsmugglade SD-kort.
Militären först! Kärnvapen och missiler skall vi ha! Songun är vårt ledord!
I bildbevisen, i länkarna ovan, ser vi hur verkligheten drabbar folket i Nordkorea.
Detta vansinne i Nordkorea fortgår och blir värre för var dag. Kim börjar bli allt mer pressad av sanktioner och utfrysning av världssamfundet, och tror sig göra ett taktiskt genidrag genom att
öppna för dialog med Sydkorea om OS deltagande och avspänning.
Vilket skämt, hans enda och egentliga mål med detta utspel, i sitt nyårstal, är att försöka så splittring mellan Sydkorea och USA med allierade, vilket självklart inte kommer att lyckas.
Ett uppenbart dåligt försök Kim, Du kommer att mötas av villkorade, stenhårda krav,
EFTER ett eventuellt OS deltagande, och ett tillfälligt stopp i de militära övningarna som USA Sydkorea och Japan gör en paus i.
Ingen går på detta utspel, om inte fullständigt stopp och avveckling av kärnvapen och missiler blir verklighet, samt att alla mänskliga rättigheter garanteras Nordkoreas befolkning.
I annat fall blir allt som vanligt igen, Kim, efter OS, tyvärr även för de stackare som de hemska vittnesbörden i filmerna ovan visar, och alla andra som lider i Nordkorea.