2018-01-03, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Ja, vad vill du ha sagt med det? Det här är enligt mig planerat för annas hade man inte lyckats, det måste vara fler som går ut samtidigt och de måste ha bra på fötterna. Gissningsvis är det ett grundarbete som eventuellt gjorts av Assange och Pamela och på så sätt har de kunnat få bollen i rullning och kunnat förhindra moteld

Jag kopplar hans avgång till metoo-kampanjen.
Citera
2018-01-03, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag är fulltpå det klara med att det spukleras - det jag frågar efter är om det finns någon substans i spekulationerna - särskilt i samband med att KlokOchSnygg kopplade ihop Pamela och Al Franken...
Har du nåt att komma med där?

Nej, men KlokOchSnygg har visat att han är klok och smart också

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Inte vet jag, jag har ingen aning om vad han sysslar med för tillfället.

Ja, men hjälp till lite då, det får bli din uppgift i tråden att hålla koll på om dom (Soros och Obama) dyker upp någonstans.
Citera
2018-01-03, 22:32
Medlem
Branden kanske startade i fotbojan?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qnRAwL/brand-hemma-hos-bill-och-hillary-clinton
Citera
2018-01-03, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qnRAwL/brand-hemma-hos-bill-och-hillary-clinton

Kanske någon (från kabal?) som vill förstöra bevis?
Citera
2018-01-03, 23:32
Medlem
Citat:

Nu stod det ju att det va oklart om någon va hemma! Missade du det?
Citera
2018-01-03, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Nu stod det ju att det va oklart om någon va hemma! Missade du det?

Jag skulle vitsa till det lite grand, angående diskussioner om Hillarys fotboja tidigare i tråden.
Citera
2018-01-04, 00:38
Medlem
Citat:

enligt uppgift på redit, så startade branden i de utrymme SS håller till, och hur skaffar man tillgänglighet för polisen att kontrollera ev misstankar om brott ??? utan husrannsakningsorder.... Brand.
enligt uppgifter var inte Clintons hemma, så en grundlig undersökning av elsystem, datakablar, ev sk Dungeons m.m. och annat misstänkt. med tips från SS naturligtvis.
Citera
2018-01-04, 00:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
enligt uppgift på redit, så startade branden i de utrymme SS håller till, och hur skaffar man tillgänglighet för polisen att kontrollera ev misstankar om brott ??? utan husrannsakningsorder.... Brand.
enligt uppgifter var inte Clintons hemma, så en grundlig undersökning av elsystem, datakablar, ev sk Dungeons m.m. och annat misstänkt. med tips från SS naturligtvis.

Brandkåren sköter den biten, visar det sig att det är foul play så kopplas polisen in men fram tills dess så är det brandkårens jobb att kontrollera allt
Citera
2018-01-04, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Brandkåren sköter den biten, visar det sig att det är foul play så kopplas polisen in men fram tills dess så är det brandkårens jobb att kontrollera allt

På bilderna som visats är polisen redan där, och när det gäller typ såna som Clintons kommer polisen alltid.

Till och med i Sverige är det så att har det brunnit i ett hem blir polisen alltid inkopplad.

egen erfarenhet, både hemma och via jobbet.
Citera
2018-01-04, 07:16
Medlem
Nu har väl obama och hrc twittrat?

Skall bli kul att se om dom dyker upp offentligt nu i januari, make or break
Citera
2018-01-04, 08:57
Medlem
Är konflikten mellan Bannon och Trump något som var planerat av någon av sidorna här? Är det ett skådespel för att få bort uppmärksamhet från något? Har Bannon anslutit sig till kabals sida?
Citera
2018-01-04, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Är konflikten mellan Bannon och Trump något som var planerat av någon av sidorna här? Är det ett skådespel för att få bort uppmärksamhet från något? Har Bannon anslutit sig till kabals sida?

enligt Q:
what makes a movie GOOD ?
GREAT actors ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in