2018-01-02, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Om den personen får reda på att Clinton arresterats så skulle det aldrig accepteras utan skulle ses som Hitler-beteende från Trump och man skulle anse att det är befogat att ta till vapen och ge sig ut på gatorna.

Det kan vara förklaringen till varför mycket kan och bör ske dolt och det kan dessutom bli ett utmärkt bevis på att medierna och informationskanalerna helt är i kabals händer. Det påstår ju Q.

Jag ber om ursäkt att jag bara citerar två av dina paragrafer.

Kabal sägs ju äga eller kontrollera medierna. Det sägs också att kabal nu arresteras. Massmedia (som ägs av kabal) vågar inte skriva om detta, annars finns risken att Trump får avgå/dödas eller i bästa fall att arresteringar stoppas? Visst, det finns stora risker med att orsaka kaos men om inget kommer upp till ytan så tillåter ju Kabal att Trump arresterar dem i smyg. Eller har kabal en plan?
Citera
2018-01-02, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Vi som följer har mer förståelse.

Det är i princip bara Saudiarabien som kan göra en clean sweap i och med att kungen har så mycket makt. I alla andra länder måste de bygga upp mål som håller i domstol och det är inte fattiga personer man ger sig på, de har gott om pengar för att försvara sig. Det här kommer ta lååååång tid

90 dagar hur DJT på sig, det är därför dom flyttas till gitmo, militär tribunal kräver inte lika mycket bevis innan dom förkunnas. ev dödstraff för landsförräderi verkställs direkt utan någon yttre inblandning.
Citera
2018-01-02, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Varför har inte massmedia skrivit om detta? Att Soros, Clinton med flera blivit tagna.

Några här säger att om massmedia skriver om detta så avslöjas allt.. men det har jag väldigt svårt att tro på. Massmedia kan ju väldigt enkelt endast skriva om utvalda delar av detta. Att Trump fängslar politiska motståndare utan att skriva om de mindre bra sakerna. Det är ju så massmedia verkat hela tiden, att inte rapportera hela sanningen. Massmedia ger ju här Trump full frihet att göra detta i hemlighet. Massmedia har inget att förlora på att börja skriva om detta om Trump nu plockar en efter en.

Det sägs att Trump fått NSA på sin sida men måste fortfarande använda Q för att förmedla budskap till personer? Jösses. NSA om någon kan få fram budskap till rätt folk.

Om MSM tar upp detta så bevisar dom till massan som fortfarande sover att MSM nu skriver om en sk konspirationsteori, och då byggs fake news upp ännu mer. Dom har så att säga målat in sig i ett hörn dom inte kommer ur. Istället klamrar dom sig fast vid Russian dossieren och gör fruktlösa försök till sex anklagelserna, som nu rullas upp att dom har betalat upp till 2M dollar för dessa anklagelser.
Hela deras korthus är på väg att rämnas. Sen har vi den aspekten att om inte msm skriver om det .... finns det inte....

Så DJT och gänget har nästan fritt fram att göra som dom vill, därav militärtribunal. Snabba rättegångar och omedelbara straff med minimalt med bevisning.
Citera
2018-01-02, 18:14
Medlem
[quote=TVZ|62782938]Det här är inget krig om gränser, eller egentligen om tillgångar heller, det här är ett krig om verklighetsuppfattning.

Om du tänker dig den mest Trump-hatande person i din nära krets, den mest Clinton-hyllande alltså.

Om den personen får reda på att Clinton arresterats så skulle det aldrig accepteras utan skulle ses som Hitler-beteende från Trump och man skulle anse att det är befogat att ta till vapen och ge sig ut på gatorna.

Det kan vara förklaringen till varför mycket kan och bör ske dolt och det kan dessutom bli ett utmärkt bevis på att medierna och informationskanalerna helt är i kabals händer. Det påstår ju Q.

Att informera om det får alltså ske efter det redan inträffat, annars är risken för stor.

Tänk på att vi pratar om en promille som styr över resten.

Skulle inte bli förvånad om Obama och Clintons förolyckas, alt bara försvinner.

Förresten är det nån som vet var Michael Obama tagit vägen ???
Citera
2018-01-02, 18:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
90 dagar hur DJT på sig, det är därför dom flyttas till gitmo, militär tribunal kräver inte lika mycket bevis innan dom förkunnas. ev dödstraff för landsförräderi verkställs direkt utan någon yttre inblandning.

Varför just 90 dagar? Vad händer sen?
Citera
2018-01-02, 18:58
Medlem
[quote=natione-suecos|62783446]
Citat:
Det här är inget krig om gränser, eller egentligen om tillgångar heller, det här är ett krig om verklighetsuppfattning.

Om du tänker dig den mest Trump-hatande person i din nära krets, den mest Clinton-hyllande alltså.

Att informera om det får alltså ske efter det redan inträffat, annars är risken för stor.

Tänk på att vi pratar om en promille som styr över resten.

Skulle inte bli förvånad om Obama och Clintons förolyckas, alt bara försvinner.

Förresten är det nån som vet var Michael Obama tagit vägen ???

Jaha , du menar att Trump håller på att döda sina meningsmotståndare.
Få se, jag kan tänka mig att det händer i Nordkorea.
Nordkorea är en mycket extrem diktatur.
Är USA också på väg att bli en diktatur?
Citera
2018-01-02, 19:16
Medlem
Citat:
Om MSM tar upp detta så bevisar dom till massan som fortfarande sover att MSM nu skriver om en sk konspirationsteori, och då byggs fake news upp ännu mer. Dom har så att säga målat in sig i ett hörn dom inte kommer ur. Istället klamrar dom sig fast vid Russian dossieren och gör fruktlösa försök till sex anklagelserna, som nu rullas upp att dom har betalat upp till 2M dollar för dessa anklagelser.
Hela deras korthus är på väg att rämnas. Sen har vi den aspekten att om inte msm skriver om det .... finns det inte....

Så DJT och gänget har nästan fritt fram att göra som dom vill, därav militärtribunal. Snabba rättegångar och omedelbara straff med minimalt med bevisning.

Det låter mycket intressant att de har fritt fram och att MSM inte tar chansen till att rapportera (och vinkla) arresteringarna mot Clinton och Obama. Jag själv hoppas att det är sant även om det låter för bra för att vara verklighet.
Citera
2018-01-02, 20:28
Medlem
[quote=Sumer|62783917]
Citat:

Att jämföra det som sker i Nordkorea som styrts av CIA i många år, och det som händer med globalisternas drömlika utopi för en liten elit som sysslar med människohandel, barnsexbrott, organhandel, Narkotikahandel, terrorism m.m. Jo det kan tyckas. men det enda sättet att få folk att skvallra uppåt är att skrämma skiten ur dom, så bevisningen blir så överväldigande att dom inte kan slingra sig ur detta. (Obama och Clintons).

Sen skrev jag inte att alla som flygs till gitmo avrättas.

En diktatur kommer aldrig att bli i USA, för mycket vapen i omlopp bland vanligt folk.

9300 sealed indictments på 7 veckor, 2016 var det ca 1900 på hela året. Talar för att många ligger risigt till.
Citera
2018-01-02, 20:41
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Hur gick det?
Var väl några månader sedan han var "well protected on AF1 (Air Force One) abroad".

Inte för att jag vill vara den men det verkar nästan som att "Q" hade fel? Eller?

Nej QAnon hade inte fel. Men han feltolkades av Fizzlor.
Citera
2018-01-02, 21:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
orkar inte, läs själv... finns i tråden

Har letat utan att hitta någon vettig förklaring. Har du någon eller var det bara nåt du hittade på?
Citera
2018-01-02, 21:09
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:

Även om jag blivit "radikal" senaste åren och hoppas Trump är västvärldens räddare så har jag svårt att se att man avrättar HRC, BO och GS i någon summarisk rättegång.

Citat:

Håller med dig. Börjar MSM skriva om det här så kommer allt rämna för sionisterna/judarna/globalisterna/oligarkerna.

Citat:

Med lite tur håller USA på att bli en demokrati igen. Hittills har varit en vasallstat till Israel.

Citat:
Uppdatering av sealed indictments, nu över 9000!

https://mobile.twitter.com/damartin32/status/947593390140608513

Dessutom, kan någon bevisa att Soros inte är arresterad?

Clintons, Soros, Obama, McCain osv vore intressant att veta var de befinner sig och om de är fria att röra sig...
Citera
2018-01-02, 21:45
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Clintons, Soros, Obama, McCain osv vore intressant att veta var de befinner sig och om de är fria att röra sig...

Hillary twittrade för bara några timmar sedan. Men det kan ju vara förfalskat? Hon kan mycket väl avnjuta waterboarding på Kuba i detta nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in