2018-01-02, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Uppdatering av sealed indictments, nu över 9000!

https://mobile.twitter.com/damartin32/status/947593390140608513

Dessutom, kan någon bevisa att Soros inte är arresterad?

Kan någon bevisa att Soros är arresterad?
Citera
2018-01-02, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Kan någon bevisa att Soros är arresterad?

Nej, men det är teorin jag jobbar efter då många källor anger det.

Jag tycker det är en bra fråga att ställa då Soros är en väldigt offentlig person som träffar hotshots hela tiden och är han kvar i spelet så borde det synas rätt snart.

Dyker han upp som om inget hänt är såklart min teori helt fel.

Du borde försöka bidra i tråden istället, att besvara en fråga med en motfråga är både oartigt, ointelligent och lite pinsamt.

Var är Soros helt enkelt? Kan någon svara på det?
Citera
2018-01-02, 12:01
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Hur gick det?
Var väl några månader sedan han var "well protected on AF1 (Air Force One) abroad".

Inte för att jag vill vara den men det verkar nästan som att "Q" hade fel? Eller?

Nu har jag inte följt "Q" på flera veckor då gripandet av HRC uteblev. Det är möjligt att "Q" gett förklaring till varför ditten och datten inte skett ännu, men det får någon mer insatt svara på.

Jag konstaterade redan i november (precis innan Trumps Asienresa var avklarad) att något konkret behövde hända för att inte intresset för "Q" skulle dö ut.

Vad jag sett verkar det fortfarande vara en hel del som fortfarande följer hans kryptiska meddelanden, så något av värde får man väl anta att han bidrar med.
Citera
2018-01-02, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Nej, men det är teorin jag jobbar efter då många källor anger det.

Jag tycker det är en bra fråga att ställa då Soros är en väldigt offentlig person som träffar hotshots hela tiden och är han kvar i spelet så borde det synas rätt snart.

Dyker han upp som om inget hänt är såklart min teori helt fel.

Du borde försöka bidra i tråden istället, att besvara en fråga med en motfråga är både oartigt, ointelligent och lite pinsamt.

Var är Soros helt enkelt? Kan någon svara på det?

Jag tycker bevisbördan ligger på dig.
Jag tycker om att vara oartig, otrevlig och dum.
Citera
2018-01-02, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Jag tycker bevisbördan ligger på dig.
Jag tycker om att vara oartig, otrevlig och dum.

Det spelar ingen roll vad du tycker, försök först förstå vad konspirationsforumet är till för.

Hade självklara fakta funnits för att Soros är gripen, hade det inte längre diskuteras i det här forumet.
Citera
2018-01-02, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Nu har jag inte följt "Q" på flera veckor då gripandet av HRC uteblev. Det är möjligt att "Q" gett förklaring till varför ditten och datten inte skett ännu, men det får någon mer insatt svara på.

Jag konstaterade redan i november (precis innan Trumps Asienresa var avklarad) att något konkret behövde hända för att inte intresset för "Q" skulle dö ut.

Vad jag sett verkar det fortfarande vara en hel del som fortfarande följer hans kryptiska meddelanden, så något av värde får man väl anta att han bidrar med.

Vi som följer har mer förståelse.

Det är i princip bara Saudiarabien som kan göra en clean sweap i och med att kungen har så mycket makt. I alla andra länder måste de bygga upp mål som håller i domstol och det är inte fattiga personer man ger sig på, de har gott om pengar för att försvara sig. Det här kommer ta lååååång tid
Citera
2018-01-02, 14:53
Medlem
xmzs avatar
Ärligt. Det kommer ett ”announcement” på reddit-subben att Q’s konto på 8chan blivit hackat och att risken är att någon ger desinformation via det kontot, därför skall alla istället följa än den ena än den andra informationskanalen.

Lägg av. Hade Q funnits på riktigt hade hen förmodligen haft tillräcklig erfarenhet för att använda ett lösenord som inte knäcktes med rainbow tables inom överskådelig framtid, till att börja med.

Världen är sjuk, ja, men det betyder inte att det sitter en person i Trumps närhet och omkullkastar världen, hur mycket vi än vill det.

Och Trump är inte Gud, hur mycket vi än vill det.
Senast redigerad av xmz 2018-01-02 kl. 14:56.
Citera
2018-01-02, 15:48
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Det här kommer ta lååååång tid

Det blir ingen "the storm" med andra ord. Utan mer som små vindpustar då och då?
Citera
2018-01-02, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det blir ingen "the storm" med andra ord. Utan mer som små vindpustar då och då?

Det som hittils hänt skulle inte jag kalla för små vindpustar och åtalas obama, clinton eller något annat högdjur så är det sensationellt stort.
Att man plockat massa prinsar i saudiarabien är extremt stort
Har någon rothschild mist livet i hellikopterolycka så är också det mycket stort
Citera
2018-01-02, 17:00
Medlem
Varför har inte massmedia skrivit om detta? Att Soros, Clinton med flera blivit tagna.

Några här säger att om massmedia skriver om detta så avslöjas allt.. men det har jag väldigt svårt att tro på. Massmedia kan ju väldigt enkelt endast skriva om utvalda delar av detta. Att Trump fängslar politiska motståndare utan att skriva om de mindre bra sakerna. Det är ju så massmedia verkat hela tiden, att inte rapportera hela sanningen. Massmedia ger ju här Trump full frihet att göra detta i hemlighet. Massmedia har inget att förlora på att börja skriva om detta om Trump nu plockar en efter en.

Det sägs att Trump fått NSA på sin sida men måste fortfarande använda Q för att förmedla budskap till personer? Jösses. NSA om någon kan få fram budskap till rätt folk.
Citera
2018-01-02, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Varför har inte massmedia skrivit om detta? Att Soros, Clinton med flera blivit tagna.

Några här säger att om massmedia skriver om detta så avslöjas allt.. men det har jag väldigt svårt att tro på. Massmedia kan ju väldigt enkelt endast skriva om utvalda delar av detta. Att Trump fängslar politiska motståndare utan att skriva om de mindre bra sakerna. Det är ju så massmedia verkat hela tiden, att inte rapportera hela sanningen. Massmedia ger ju här Trump full frihet att göra detta i hemlighet. Massmedia har inget att förlora på att börja skriva om detta om Trump nu plockar en efter en.

Det sägs att Trump fått NSA på sin sida men måste fortfarande använda Q för att förmedla budskap till personer? Jösses. NSA om någon kan få fram budskap till rätt folk.

Det här är inget krig om gränser, eller egentligen om tillgångar heller, det här är ett krig om verklighetsuppfattning.

Om du tänker dig den mest Trump-hatande person i din nära krets, den mest Clinton-hyllande alltså.

Om den personen får reda på att Clinton arresterats så skulle det aldrig accepteras utan skulle ses som Hitler-beteende från Trump och man skulle anse att det är befogat att ta till vapen och ge sig ut på gatorna.

Det kan vara förklaringen till varför mycket kan och bör ske dolt och det kan dessutom bli ett utmärkt bevis på att medierna och informationskanalerna helt är i kabals händer. Det påstår ju Q.

Att informera om det får alltså ske efter det redan inträffat, annars är risken för stor.

Tänk på att vi pratar om en promille som styr över resten.

Vem behöver rapportera om det för att det ska vara trovärdigt för dig? Vem är trovärdig?
Citera
2018-01-02, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Precis som vanligt alltså.
Man åtalar skurkar, vi andra går fria.
Och vd:ar fortsätter att avgå i samma takt som de alltid gjort (runt 10% per år).

Det man kan ha anledning att ifrågasätta i ditt inlägg är påståendet att "de" skulle fått ett erbjudande och inte får komma tillbaka (vilket i stort sett alla gjort på din lista) - så, var har du hört det?

Snaken, kan inte du hålla lite koll på var Soros håller hus?

Du gillar ju att tvåla till oss konspiratoriker så jag utgår från att du rapporterar om var han är!

Var är han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in