Citat:
Ursprungligen postat av
OliverCromwell
Skillnaden är väl att i både Bengahzi-fallet och i Nixon-fallet hade man alltid en "smoking gun". Men hade ett spår. någonting att gå på.
I det här fallet har man ingenting. Bara en papperstiger som upprätthålls av Media och den Djupa Staten.
Sparkandet av James Comey och erkännandet av Trump att han gjorde det för att Comey undersökte den ryska inblandningen utan att ha fått råd av något att göra det är det som är Muellers rykande vapen, är man oskyldig så låter man en utredning få fortgå och om man kan hjälpa den så hjälper man den för att säkra att det verkligen inte har skett något konstigt.
Är Trump oskyldig så bevisas det genom att man låter utredningen få bli klar, en utredning som många skrek om skulle ta slut innan jul och årets slut men som fortfarande pågår.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Ursäkta, du anser QAnon är strunt men tror att putin varit och trixat med valet i USA? Jösses, snacka om att sila mygg och svälja kameler
Det sa jag aldrig, jag sa bara att alla hypoteser kring vem Q är är lika möjliga just för att vi vet inte vem/vilka som ligger bakom det.
Jag anser att utredningen skall ske ostört och om den visar att Trump är oskyldig så är han oskyldig precis som att de som bevisas vara skyldiga skall få utredas och dömas i en domstol.