Citat:
Ursprungligen postat av
adolf512
Du försöker vara intellektuell med det failar
-vårt samhälle är anpassat för de värdelösa massorna, den högpresterande bra procenten blir systematiskt nedtryckt i skolan och via vidriga skatter.
-smr erbjuder inte folk någon mening i livet, mitt liv fick mycket större mening efter att jag lämnade skiten.
-hur blir det med gemenskapen när någon hoppar av? då visar det sig att vänskapepen inte var genuin och att man var med i en sekt.
Fortsätt intala dig att du tillhör den värdefulla procenten, när du tillbringar livet i din mammas källare, och tvättas av en timavlönad vikarie från kommunen. För att inte tala om när du skriver osammanhängande och kryptiska inlägg på flashback. Den större meningen för dig måste väl vara när du får äta smörkolor okontrollerat och förgripa dig på din stackars utsatta fleshlight.
Meningen som jag tror att
Operations syftar på är en gemenskap kring en kamp för tillvaron. Det säger sig självt att det är impopulärt att baktala det sammanhang man förr var en del i. Avhoppare som sköter det snyggt d.v.s. är ärliga med sitt uppsåt och raka i sitt sätt att lyfta frågan, baktalas inte eller angrips för sina offentliga smutskastningsförsök på NMR. Det gäller inte bara NMR utan egentligen i alla sammanhang.