2017-12-30, 21:45
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Varför skulle jag vara oärlig om mina spekulationer om NMRs framgångar/motgångar? Det är ju inte så att någon skulle ändra åsikt för den sakens skull.

Jag tror inte det kommer någon större konfrontation med "samhället" jag tror inte NMR kommer nå
några framgångar i valet. Jag tror att 2020 kommer NMR dra ungefär lika många delatagare i demonstrationer som i dag, ca 300-800.

Om man har en annan idé om hur utvecklingen kommer ske så lägg fram den så utvärderar vi om två år har jag fel kommer jag såklart kunna erkänna det.

Nu brukar ju ni rödingar alltid ha sällsynt dåligt polerade spåkulor förstås. Jag minns den chockade svenska vänsterns gråt och tandagnissel när kommunismen i öst föll ihop som ett korthus. Bara några år dessförinnan hade vänstern proklamerat kommunismens nära förestående segertåg i världen. Vill minnas att det då bl.a var datorerna som skulle infria planekonomins löften.

Så du får ursäkta när jag tar dina ”spådomar” om NMR och utvecklingen i Sverige som ett gott tecken. Ni rödingar får ju nämligen alltid fel i slutändan.
Citera
2017-12-31, 10:03
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Nu brukar ju ni rödingar alltid ha sällsynt dåligt polerade spåkulor förstås. Jag minns den chockade svenska vänsterns gråt och tandagnissel när kommunismen i öst föll ihop som ett korthus. Bara några år dessförinnan hade vänstern proklamerat kommunismens nära förestående segertåg i världen. Vill minnas att det då bl.a var datorerna som skulle infria planekonomins löften.

Så du får ursäkta när jag tar dina ”spådomar” om NMR och utvecklingen i Sverige som ett gott tecken. Ni rödingar får ju nämligen alltid fel i slutändan.

Det där sa ju verkligen ingenting.

Jag vill höra din förutsägelse om hur NMR och "rörelsen" står 2020. Ge oss några konkreta punkter så som jag gjorde, låter vi historien bli facit. Att inte göra det vore fegt, vill du hävda trovärdighet bevisa det genom att våga satsa något.
Citera
2017-12-31, 11:05
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Det där sa ju verkligen ingenting.

Jag vill höra din förutsägelse om hur NMR och "rörelsen" står 2020. Ge oss några konkreta punkter så som jag gjorde, låter vi historien bli facit. Att inte göra det vore fegt, vill du hävda trovärdighet bevisa det genom att våga satsa något.

Jo, det jag skrev var ett tydligt exempel på hur kommunisters förutsägelser om framtiden enbart bygger på önsketänkande. Ett annat exempel på det är ju ditt eget svamlande.

NMR är den enda organisation som verkligen förstått att det nuvarande Sverige kommer att gå under. Därför är de bäst skickade att hantera de utmaningar det medför de närmaste åren.
Citera
2017-12-31, 11:53
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Jo, det jag skrev var ett tydligt exempel på hur kommunisters förutsägelser om framtiden enbart bygger på önsketänkande. Ett annat exempel på det är ju ditt eget svamlande.

NMR är den enda organisation som verkligen förstått att det nuvarande Sverige kommer att gå under. Därför är de bäst skickade att hantera de utmaningar det medför de närmaste åren.

Så för protokollet. "det nuvarande Sverige kommer gå under de närmaste åren, och detta kolapps kommer hanteras av NMR då de har bäst förutsättningar"

Vi utvärderar 2020 och ser vem som ligger närmast sanningen.
Citera
2017-12-31, 13:39
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

Hur ska det genomföras i så fall? Det är en sak säga det teoretiskt att lösa problemet, det är en annan sak lösa det praktiskt. Jag säger som ni, det är ett önsketänkande, som ej går genom i praktiken.
Citera
2017-12-31, 14:01
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Hur ska det genomföras i så fall? Det är en sak säga det teoretiskt att lösa problemet, det är en annan sak lösa det praktiskt. Jag säger som ni, det är ett önsketänkande, som ej går genom i praktiken.

Det håller redan på att ske. Sverige disintegreras och polariseras för varje dag som går. Den naturliga punkten för mångkulturen och övriga kulturmarxistiska agendor blir den ekonomiska kollapsen som också inletts nu. NMR erbjuder då det enda alternativet till liberalmarxisternas vanvettsstyre.
Citera
2018-01-01, 21:49
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Det håller redan på att ske. Sverige disintegreras och polariseras för varje dag som går. Den naturliga punkten för mångkulturen och övriga kulturmarxistiska agendor blir den ekonomiska kollapsen som också inletts nu. NMR erbjuder då det enda alternativet till liberalmarxisternas vanvettsstyre.
En annan sak Motståndsrörelsen erbjuder är ett meningsfullt liv. I ett alltmer urspårat Bladerunner-samhälle, skapat för 1% av medborgarnas bästa, kommer Äventyret och Känslan av sammanhang att bli en allt viktigare faktor. Så här på nyårsdagen kan det vara passande att påpeka att i framtiden kommer allt fler att tröttna på att titta på Ivanhoe och Sagan om Ringen och själva vilja delta - i sitt eget endaste lilla liv.
Citera
2018-01-02, 03:27
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
En annan sak Motståndsrörelsen erbjuder är ett meningsfullt liv. I ett alltmer urspårat Bladerunner-samhälle, skapat för 1% av medborgarnas bästa, kommer Äventyret och Känslan av sammanhang att bli en allt viktigare faktor. Så här på nyårsdagen kan det vara passande att påpeka att i framtiden kommer allt fler att tröttna på att titta på Ivanhoe och Sagan om Ringen och själva vilja delta - i sitt eget endaste lilla liv.
Du försöker vara intellektuell med det failar
-vårt samhälle är anpassat för de värdelösa massorna, den högpresterande bra procenten blir systematiskt nedtryckt i skolan och via vidriga skatter.
-smr erbjuder inte folk någon mening i livet, mitt liv fick mycket större mening efter att jag lämnade skiten.
-hur blir det med gemenskapen när någon hoppar av? då visar det sig att vänskapepen inte var genuin och att man var med i en sekt.
Citera
2018-01-02, 04:06
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
-vårt samhälle är anpassat för de värdelösa massorna, den högpresterande bra procenten blir systematiskt nedtryckt i skolan och via vidriga skatter.
-smr erbjuder inte folk någon mening i livet, mitt liv fick mycket större mening efter att jag lämnade skiten.
-hur blir det med gemenskapen när någon hoppar av? då visar det sig att vänskapepen inte var genuin och att man var med i en sekt.
Det verkar som många avhoppare blir utsatta för smutskastningskampanjer då man väljer att lämna NMR. Är detta något du själv upplevt?
Citera
2018-01-02, 05:04
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Det verkar som många avhoppare blir utsatta för smutskastningskampanjer då man väljer att lämna NMR. Är detta något du själv upplevt?
Jo det har jag absolut upplevt, har även varit att smr-medlemmar har kontaktat mig och påstått att de är ex AFA, har faktiskt aldrig haft problem med den antinazistiska vänstern.
Citera
2018-01-02, 10:28
Medlem
Skuggjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512

Fortsätt intala dig att du tillhör den värdefulla procenten, när du tillbringar livet i din mammas källare, och tvättas av en timavlönad vikarie från kommunen. För att inte tala om när du skriver osammanhängande och kryptiska inlägg på flashback. Den större meningen för dig måste väl vara när du får äta smörkolor okontrollerat och förgripa dig på din stackars utsatta fleshlight.

Meningen som jag tror att Operations syftar på är en gemenskap kring en kamp för tillvaron. Det säger sig självt att det är impopulärt att baktala det sammanhang man förr var en del i. Avhoppare som sköter det snyggt d.v.s. är ärliga med sitt uppsåt och raka i sitt sätt att lyfta frågan, baktalas inte eller angrips för sina offentliga smutskastningsförsök på NMR. Det gäller inte bara NMR utan egentligen i alla sammanhang.
Citera
2018-01-02, 12:33
Medlem
ukrossos avatar
"Nazistledaren" Simon är dömd för hets mot folkgrupp.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P3y36R/nazistledaren-simon-lindberg-doms-for-hets-mot-folkgrupp
Citat:
NMR-ledaren Simon Lindberg döms till villkorlig dom och böter av Stockholms tingsrätt, skriver Expressen.

Detta efter att ha ropat ”hell seger” och lyft handen under en demonstration i Stockholm i november i fjol – vilket rätten klassar som hets mot folkgrupp.
Citat:
Det var i samband med en av NMR anordnad demonstration 12 november 2016 som Simon Lindberg höll tal på Mynttorget i Gamla stan. Under talet har han enligt åtalet ”uttryckt missaktning för andra folkgrupper med anspelning på ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung” och samtidigt höjt sin högra arm och ropat ”Hell seger”.
Senast redigerad av ukrosso 2018-01-02 kl. 13:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in