Citat:
Ursprungligen postat av
malva123
Varför skulle jag vara oärlig om mina spekulationer om NMRs framgångar/motgångar? Det är ju inte så att någon skulle ändra åsikt för den sakens skull.
Jag tror inte det kommer någon större konfrontation med "samhället" jag tror inte NMR kommer nå
några framgångar i valet. Jag tror att 2020 kommer NMR dra ungefär lika många delatagare i demonstrationer som i dag, ca 300-800.
Om man har en annan idé om hur utvecklingen kommer ske så lägg fram den så utvärderar vi om två år har jag fel kommer jag såklart kunna erkänna det.
Det har alltid funnits en trend av att hårda tider kräver auktoritärt styre. Kungar har exempelvis genom historian haft en enig riksdag bakom sig i krigstider eller inför dessa.
Nu påstår jag inte att vi definitivt kommer få ett inbördeskrig alternativt tredje världskrig. Men vi går onekligen mot mycket hårdare tider. Det kan vilken dåre som helst t.o.m se.
Det kommer således med all säkerhet bli större demonstrationer för motståndsrörelsen än vad vi ser idag. Om SD eventuellt får makten och folket inser att de inte vill repatriera, samt att alla som sköter sig får stanna kommer ta död på folkstammen, då kommer den radikaliserade delen av SD lämna illa kvickt.
Det och ett gäng andra delar, exempelvis judefrågan, som väl får hållas som en kärnfråga hos motståndsrörelsen. Förmodligen kommer denna fråga komma ytterligare på tapeten när industrin släcks. Industrin måste börja dö ut för att allmänheten ska bli kunskapstörstande och upplyst igen. Den som söker svar kommer se att det finns ett mål med det här, vilket är den upplösta svenska staten och dess befolkning. Det vill säga svenska folkets splittrande.