2018-01-02, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
har lagt in på ripple, cardano, tron, och Stellar. 15 k på varje. så 60k totalt.

skulle ni fördela detta på ett annat sätt? eller ser det bra ut och borde ligga som det ligger ? eller sätta 25 k på tron och bara 10 på cardano och Stellar tex.

Jag skulle låtit det vara så, vänta ett tag tills dom stiger sen sälja lite av en eller två, och köpa in dig i nya.
Citera
2018-01-02, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Jag hoppas verkligen att ni köpte på er html en tid tillbaka när jag tipsade om det. Tåget rullar NU!

Köpes på bleutrade.

Jag är på väg till månen 😃👍

Har HTML 5 COIN något gemensamt med HTMLCOIN?
HTMLCOIN släpptes för ett par dagar sen, tror du den kan nå 1$ Inom en snar framtid?
Citera
2018-01-02, 03:24
Medlem
happilappis avatar
Jag kommer nog bli ekonomiskt oberoende tack vare XRB - raiblocks. Ett stort grattis till er som hoppade på tidigt.. Vi har bara börjat resan, rai är så pass revolutionerande att vi förtjänar ett marketcap på det som bitcoin har minimum.

rai är alltså på plats #15 nu och 4.5B$ market cap.. Och rai handlas inte på en enda stor exchange än. Det är helt helt helt helt sinnesjukt.
Citera
2018-01-02, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Jag kommer nog bli ekonomiskt oberoende tack vare XRB - raiblocks. Ett stort grattis till er som hoppade på tidigt.. Vi har bara börjat resan, rai är så pass revolutionerande att vi förtjänar ett marketcap på det som bitcoin har minimum.

rai är alltså på plats #15 nu och 4.5B$ market cap.. Och rai handlas inte på en enda stor exchange än. Det är helt helt helt helt sinnesjukt.

Grattis! Vart håller du dina XRB? vad för wallet
Citera
2018-01-02, 05:50
Medlem
Grattis! var köper du XRB? tänkte gå in i dagarna
Citera
2018-01-02, 06:07
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoungMoneyblood
Har HTML 5 COIN något gemensamt med HTMLCOIN?
HTMLCOIN släpptes för ett par dagar sen, tror du den kan nå 1$ Inom en snar framtid?

Citat:
Ursprungligen postat av Nygards
Fortfarande läge att köpa?

Hur länge tänkte du hålla dina XRB? Går ju åt skyarna just nu, får se hur det blir när de hamnar på binance

Html5 är den gamla coinen, html ny. Html5 går att handla på yobit, men då måste man göra en manuell swap för dom kommer inte swappa. Bleutrade har den nya och ja, köpläget kvarstår! Denna kommer dra ytterligare!

Jag sålde av ca 25% XRB vid 13 dollar, dumt nog.

Men resten är en keeper ett tag till iaf.
Citera
2018-01-02, 06:08
Medlem
Sikkans avatar
Citat:

Bara att gratulera .

Synd jag inte köpte fler i somras.
Nåväl, elixir och html is gonna make me rich! Xrb fyller ut kassan enormt bra ! 👍👍😂
Citera
2018-01-02, 08:52
Medlem
KuCoin Shares lär sticka om de blir först med Raiblocks!

https://www.reddit.com/r/kucoin/comments/7ndjad/raiblocks_soon/
Citera
2018-01-02, 08:53
Medlem
Citat:

Är i samma sits. Känns sjukt och surrealistiskt. Om 6 månader, så länge inte hela marknaden totalkraschar innan dess, kan man kanske börja njuta lite mer av livet, utan den ekonomiska stressen.
Citera
2018-01-02, 09:54
Medlem
Var och hur köper ni XRB? Jag har tidigare bara handlat crypto via kraken
Citera
2018-01-02, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyRage
Var och hur köper ni XRB? Jag har tidigare bara handlat crypto via kraken

Just nu kan man bara köpa den via BitGrail, BitFlip och Mercatox, men håll koll på denna sidan för att hitta fler ställen i framtiden;

https://coinmarketcap.com/currencies/raiblocks/#markets

Som jag skrev högre upp tror jag KuCoin arbetar hårt för att få in den på deras exchange. Tror även den kommer vinna omröstningen på Binance, vilket gör att den kommer komma "snart" dit också

EDIT: Här kan du se info om community coin omröstningen på Binance: https://www.binance.com/vote.html
Citera
2018-01-02, 10:21
Medlem
Kul sidenote:
Första inlägget på Flashback som nämner RaiBlocks (vad jag kunde hitta). Från 11 December (mindre än en månad sedan) och låg då i 1$/st.

Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
PINK
ZEN
ITZ
Groestl
ZEC
Zero
XRP(Ripple)
Komodo
Octanox
Credits(CRDS)
HUSH
POStoken
Html
Elixir
OmiseGO
ETH
XRB(RaiBlocks)
XMR(Monero)
BTC
Rain
ARK
BitcoinZ
XLM
BTC cash
UBIQ
Europe

Detta är de flesta men inte alla jag har, och mängden varierar såklart kraftigt då vissa är gamla projekt eller bara inte sålt av. Men där är en fingervisning iaf

html, elixir, kmd och zero är väl de hetaste jag har. Men allt kan hända Sjukt skoj att följa. och givetvis finns alla coins i en excel som autoupdaterar priset. använder pluginet cryptofinance i google!

Sikkan, det är ingen annan av de där du har en skön känsla av såhär år 2018?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in