2018-01-20, 18:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekuken
Är förvånad att inte fler folk verkar haka på XRB, kommer absolut ligga på 40-50$ inom en månad eller två

Mestadels cancercoins folk spammar i den här tråden.

Vänta bara tills XRB listas på Binance, sitter med en hel drös sedan 10$.
Citera
2018-01-20, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Mestadels cancercoins folk spammar i den här tråden.

Vänta bara tills XRB listas på Binance, sitter med en hel drös sedan 10$.

Riktigt nice, lyckades hoppa på vid 2$, var dock helt ny inom krypto så jag köpte inte jättemånga, och det ångrar jag ganska mycket nu vill jag lova...
Citera
2018-01-20, 18:26
Medlem
Citat:
Är förvånad att inte fler folk verkar haka på XRB, kommer absolut ligga på 40-50$ inom en månad eller två

Är i förlust hittils, men kommer inte att sälja. Har dock inte så speciellt många, ca 40 stycken bara.
Citera
2018-01-20, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Är i förlust hittils, men kommer inte att sälja. Har dock inte så speciellt många, ca 40 stycken bara.

Haha, kan faktiskt svära på mitt liv att du kommer kunna sälja med vinst, valutan är revolutionerande.
Citera
2018-01-20, 23:39
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Riktigt nice, lyckades hoppa på vid 2$, var dock helt ny inom krypto så jag köpte inte jättemånga, och det ångrar jag ganska mycket nu vill jag lova...

Vart hittade du guldklimpen xrb ico? varje gång jag hittar en ico som verkar bra/intressant är det icon salen redan över sorgligt nog.
Citera
2018-01-21, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
Vart hittade du guldklimpen xrb ico? varje gång jag hittar en ico som verkar bra/intressant är det icon salen redan över sorgligt nog.

Finns ganska många ico listor. Sök på typ "Ico calender", vet inte vilken som är bäst men brukar ofta kolla t.ex https://cointelegraph.com/ico-calendar

Sen kikar jag även på sociala medier, det var t.ex så jag hittar BAR icon. Reddit t.ex har en jäkla massa poster, brukar vara lätt att gallra mellan de bättre och sämre förslagen där.
Citera
2018-01-21, 01:54
Medlem
HTML-holders, in och rösta nu !!

https://www.kucoin.com/#/vote

https://www.reddit.com/r/htmlcoin_community/comments/7rj23v/kucoin_vote_kcs_donation_thread_comment_your_kcs/

Troligen listar dom topp 3, vi har i skrivande stund bara 60(!) röster till vår fördel.
Citera
2018-01-21, 06:58
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K4izer
Finns ganska många ico listor. Sök på typ "Ico calender", vet inte vilken som är bäst men brukar ofta kolla t.ex https://cointelegraph.com/ico-calendar

Sen kikar jag även på sociala medier, det var t.ex så jag hittar BAR icon. Reddit t.ex har en jäkla massa poster, brukar vara lätt att gallra mellan de bättre och sämre förslagen där.

okej, man tackar
Citera
2018-01-21, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse

Surfar ganska mycket på reddit, det var där jag kom över all shill över XRB.
Citera
2018-01-21, 12:31
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Varför skrivs det så lite om Zilliqa både på flashback och på reddit? Var det lika låg aktivitet dagarna inför ICX skulle listas på exchange? Tycker det mesta som skrivs är positivt dock.

Wanchain verkar däremot ha fått en del kritik efter sin AMA.
Citera
2018-01-21, 12:50
Medlem
Hur kommer det sig att HTML har gått från plats 1100 till 148 på marketcap bara sådär över en natt?
Citera
2018-01-21, 13:17
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muck12
Hur kommer det sig att HTML har gått från plats 1100 till 148 på marketcap bara sådär över en natt?
coinmarketcap hade inte uppdaterat html's marketcap när den låg på plats 1100. Stod bara ett frågetecken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in