2018-01-01, 16:38
Medlem
PiusXIIIs avatar
Undrar om Saga kommer att hinna fatta att hon är autist innan serien tar slut?
Citera
2018-01-01, 16:40
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Undrar om Saga kommer att hinna fatta att hon är autist innan serien tar slut?

Det vet hon ju redan. Hennes chef förklarade ju det för henne. Även hennes danska kollega. Den tjocke.
Citera
2018-01-01, 16:42
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Det vet hon ju redan. Hennes chef förklarade ju det för henne. Även hennes danska kollega. Den tjocke.

Då är det väl jag som inte har fattat att jag är dement. Eller glömt det.
Citera
2018-01-01, 16:57
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Då är det väl jag som inte har fattat att jag är dement. Eller glömt det.

Du kanske bara är lite packad? Det får man väl vara...såhär på nyårsdan.
Återställare slår aldrig fel.
Citera
2018-01-01, 21:23
Medlem
Det vimlar av riktigt dåliga svenska ”deckarserier” men ”Bron” är nog, i stark konkurrens, det sämsta som någonsin gjorts. Skådespelerskan som spelar ”Saga” är kanske västvärldens sämsta skådespelerska. Eller är det dåligt manus eller dålig regi som gör det så skrattretande dåligt?
Citera
2018-01-01, 22:02
Bannlyst
Diggar Henriks kollega. Sköna kommentarer! Hoppas inte de plockar bort honom sen när Saga kommer tillbaks. För inte dör hon väl?
Citera
2018-01-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neanderthal
Det vimlar av riktigt dåliga svenska ”deckarserier” men ”Bron” är nog, i stark konkurrens, det sämsta som någonsin gjorts. Skådespelerskan som spelar ”Saga” är kanske västvärldens sämsta skådespelerska. Eller är det dåligt manus eller dålig regi som gör det så skrattretande dåligt?

Jag antar att detta är det första avsnittet du ser av Bron någonsin ?

Jag tänkte exakt likadant när jag såg första avsnittet av säsong 1.
Jag tänkte: Vad fan har hänt med Sofia Helin ?! Har hon fått en hjärnblödning? För så här dålig skådis är hon ju inte egentligen.

Men sen så visade det sig ju att hon hade sjukdomen som gör att hon uppträder som hon gör, och det förklarade allting.
Citera
2018-01-01, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Diggar Henriks kollega. Sköna kommentarer! Hoppas inte de plockar bort honom sen när Saga kommer tillbaks. För inte dör hon väl?

Ja han verkar riktigt skön! Haha, lite Gunvald-style över honom, om inte ännu grövre i käften!

Nej inte fan kan dom avsluta hennes rollfigur på det där sättet? Å andra sidan har jag ju svårt att se att hon kommer komma tillbaka å jobba som polis? Det såg ju onekligen inte bra ut... Sen så tycker man ju att plitarna borde varit lite snabbare på plats. Men tror hon överlever.
Citera
2018-01-01, 22:44
Medlem
På DR:s tv-tablå kan man läsa vad nästa avsnitt handlar om. Fet spoilervarning.

Citat:
Senast redigerad av vaultkeeper 2018-01-01 kl. 22:47.
Citera
2018-01-01, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Jag antar att detta är det första avsnittet du ser av Bron någonsin ?

Jag tänkte exakt likadant när jag såg första avsnittet av säsong 1.
Jag tänkte: Vad fan har hänt med Sofia Helin ?! Har hon fått en hjärnblödning? För så här dålig skådis är hon ju inte egentligen.

Men sen så visade det sig ju att hon hade sjukdomen som gör att hon uppträder som hon gör, och det förklarade allting.

Det där väcker minnen haha. Tror det var Lena Sundström som skrev på twitter när det första avsnittet gick 2011: "herregud, det låter ju som att hon läser ut manuset".
Citera
2018-01-01, 23:41
Avslutad
Vad är det med den kvinnliga svenska polischefen i uniform? Har hon också autism, eller är det bara en kass skådis?
Citera
2018-01-02, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Vad är det med den kvinnliga svenska polischefen i uniform? Har hon också autism, eller är det bara en kass skådis?

Linn tror jag du menar, aldrig gillat henne. Sjukt oskön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in