Citat:
Ursprungligen postat av
Adeless
Har idioten glömt bort hur man pratar svenska eller är även det en del av hennes image? Så fort hon öppnar truten så får man hålla för öronen. Finns ingen mer störande människa att lyssna på.
Såg henne på Renées brygga igår. Kommer sist och åker först, slänger in sina amerikanska fraser, skrattar som en häst och putar med silikon-läpparna. Hur orkar hon hålla denna intelligensberövade fasad hela tiden? Börjar tro att det inte bara är ett spel.
Hon säger sig investera sitt kapital i aktier och fonder och syssla med daytrading, man har svårt att tro att hon är kapabel till det.
Skulle hon sluta bleka håret platinablont (kanske t.o.m. färga det mörkt) och ta bort allt silikon från kroppen, så skulle ingen ens titta åt henne, varken nu eller innan. Hon var inte vidare snygg som fröken Sverige.
"Hon" investerar i aktier och liknande d.v.s. hon tjänar sina pengar på att vara naken och låter sin revisorpappa ta hand om pengarna. Alltså det är hennes pappa som gör det som hon påstår sig göra. Lyssna på henne någon gång när hon pratar om aktier och ekonomi så förstår man direkt att det är några meningar som hennes pappa sagt till henne att hon ska säga, hon skulle aldrig kunna diskutera ekonomi på riktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
thaiman
Jag åkte med samma SAS plan som hon för inte så länge sedan, från Nice.
Hon var inne hos personalen bakom draperiet en lång stund å pratade skit vad jag kan förstå. Men den som inte reagerar då de möter henne är fan blinda, hon är vrålsnygg för sin ålder faktiskt.
Och lång, välklädd och skitsexig.
Jag skulle då inte neka att stoppa in " skinnbiten" i henne den saken är klar.
Är du säker på att du är heterosexuell? Skönhet handlar ju inte bara om att se bra ut för sin ålder, människan ser ju ut som en man med långt hår. Jag brukar förknippa henne med män som byt kön och som brukar översminka sig och överdriva med botox för att se feminina ut.