Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-08-03, 21:46
  #1
Medlem
L0darens avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...513277,00.html

Det framgår att dom blev fotograferade(finns en liten bild med i reportaget)
Vem var mannen? Och vart finns fler bilder?
Citera
2004-08-04, 07:24
  #2
Medlem
Ja, man kan bara sucka.

Det inte första gången Victoria är ute och vänsterprasslar med olika feta italienska gubbar - som bidrar med vitt pulver att stoppa i näsan.

För att inte tala om hennes stadiga sidoligg, den kända svenske sportstjärnan...

Man undrar om snälle men svartsjuke maken Chris får höra skvallret från Europa emellanåt. Hon är ju inte diskret, direkt.

Mest tråkigt att hon håller på att köra sig själv i botten...
Citera
2004-08-04, 08:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pottan
Ja, man kan bara sucka.

Det inte första gången Victoria är ute och vänsterprasslar med olika feta italienska gubbar - som bidrar med vitt pulver att stoppa i näsan.

För att inte tala om hennes stadiga sidoligg, den kända svenske sportstjärnan...

Man undrar om snälle men svartsjuke maken Chris får höra skvallret från Europa emellanåt. Hon är ju inte diskret, direkt.

Mest tråkigt att hon håller på att köra sig själv i botten...

Vem bryr sig, jag vill se bilder.
Citera
2004-08-04, 09:00
  #4
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dzjugasjvili
Vem bryr sig, jag vill se bilder.

Jag med!!!!
Citera
2004-08-04, 09:32
  #5
Medlem
back flashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottan
För att inte tala om hennes stadiga sidoligg, den kända svenske sportstjärnan...

Vem? Har jag missat nåt?
Citera
2004-08-04, 12:56
  #6
Medlem
Sun Ras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av back flash
Vem? Har jag missat nåt?

Ja, sitt nu inte och tjuvhåll på skvallret. Ge oss lite mer kött på benen.
Citera
2004-08-04, 14:50
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pottan
Ja, man kan bara sucka.

Det inte första gången Victoria är ute och vänsterprasslar med olika feta italienska gubbar - som bidrar med vitt pulver att stoppa i näsan.

För att inte tala om hennes stadiga sidoligg, den kända svenske sportstjärnan...

Man undrar om snälle men svartsjuke maken Chris får höra skvallret från Europa emellanåt. Hon är ju inte diskret, direkt.

Mest tråkigt att hon håller på att köra sig själv i botten...

Och vem är sportstjärnan?
Citera
2004-08-04, 17:34
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikkeman
Och vem är sportstjärnan?


Sportstjärnan är en herre strax över 30, som syns mycket ute i Stockholmsnatten...

Och sen har vi den långe, smale, krullhårige popstjärnan också, känd för sina många fotomodellflickvänner.

Och en annan blond popstjärna och playboy, numera pensionerad efter att ha haft en eller två världshits på 90-talet med sin grupp, en av sveriges största popexporter.

Det finns ju några stycken bara i Stockholm. Vill inte säga några namn, men samtliga inblandade är väldigt glada i kola.

Och så finns det en hel hoper farbröder i Italien, och USA.
Citera
2004-08-05, 14:53
  #9
Medlem
Raouls avatar
Men snubben i St Tropez, är det Svennis det?
Vore ju ett scoop av rang!
Citera
2004-08-05, 16:46
  #10
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottan
Sportstjärnan är en herre strax över 30, som syns mycket ute i Stockholmsnatten...

Och sen har vi den långe, smale, krullhårige popstjärnan också, känd för sina många fotomodellflickvänner.

Och en annan blond popstjärna och playboy, numera pensionerad efter att ha haft en eller två världshits på 90-talet med sin grupp, en av sveriges största popexporter.

Det finns ju några stycken bara i Stockholm. Vill inte säga några namn, men samtliga inblandade är väldigt glada i kola.

Och så finns det en hel hoper farbröder i Italien, och USA.



Skjortor, vikingaskepp och gamla rassevänner både hit och dit. Kan inte vara lätt...

Stackars Vickan.



/CW
Citera
2004-08-05, 16:56
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Skjortor, vikingaskepp och gamla rassevänner både hit och dit. Kan inte vara lätt...

Stackars Vickan.



/CW

Just precis, det var en av dem, det.
Citera
2004-08-05, 17:01
  #12
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottan
Just precis, det var en av dem, det.

Jag förutsätter att det är MD, M"E-t"E och UE som du syftar på?

/CW
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback