Citat:
Ursprungligen postat av
Kratatch
Bra mycket mer än vad det är idag. Vilket i sin tur är lite lustigt för de enda som har råd att bo kvar kommer vara de som får hyran betald av migrationsverket och liknande och då höjs skatterna så du får betala mer i skatt. Alternativt så flyttar bara de med bra jobb in och då faller hela ekonomin ner i ett svart hål då pengarna går till hyra och inte konsumtion av varor och tjänster.
Jaha och då kommer lgh att stå tomma alltså för att folk inte har råd?
De med ”bra jobb” flyttar till Rinkeby? Jo tjena.... varför ska de göra det, när de kan bo lite mer inspirerande områden istället?
Hyror kan inte vara högre än folk vill och kan betala.