Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-30, 15:47
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Knappast troligt då det rör sig om en hotfull man med spade där
https://www.expressen.se/gt/man-hota...annen-i-benet/

Japp. Såg precis notisen om det
Citera
2017-12-30, 16:38
  #26
Medlem
b00b00s avatar
Gt uppdaterar: ”Mannen är inte svensk medborgare”
Citera
2017-12-30, 16:47
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Gt uppdaterar: ”Mannen är inte svensk medborgare”

Då har alltså två icke-svenska medborgare blivit mördade utomhus i Göteborg inom loppet av en vecka, kan det finnas något samband?
Citera
2017-12-30, 17:12
  #28
Medlem
Jan66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppppppppppppppp
Då har alltså två icke-svenska medborgare blivit mördade utomhus i Göteborg inom loppet av en vecka, kan det finnas något samband?

Eller så har vi fler o fler i landet som är "icke-svenskar" som rör sig i kriminella kretsar...
Citera
2017-12-30, 18:54
  #29
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppppppppppppppp
Då har alltså två icke-svenska medborgare blivit mördade utomhus i Göteborg inom loppet av en vecka, kan det finnas något samband?


Självklart finns det samband. Invandringspolitiken.
Citera
2017-12-30, 19:48
  #30
Medlem
mjohan84s avatar
Rätta mig gärna i framtiden om jag har fel men jag misstänker starkt eu-migranter som har bosatt sig i det nämnda området
Citera
2017-12-30, 19:57
  #31
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppppppppppppppp
Då har alltså två icke-svenska medborgare blivit mördade utomhus i Göteborg inom loppet av en vecka, kan det finnas något samband?

väldigt olika platser och om min magkänsla stämmer så lär det inte komma några uttalanden från BO:s hemlands utrikesminister denna gången..
Citera
2017-12-30, 19:59
  #32
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Rätta mig gärna i framtiden om jag har fel men jag misstänker starkt eu-migranter som har bosatt sig i det nämnda området

Du kanske tänker på de zigenarna som byggt bo uppe vid gamla radarhallen/skolan?
Otäckt gäng.
Citera
2017-12-30, 20:54
  #33
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Rätta mig gärna i framtiden om jag har fel men jag misstänker starkt eu-migranter som har bosatt sig i det nämnda området

Dom jag sett vid änden av kolonilotterna vid vändplatsen är inte ziggisar utan eyey bruschan svarta, bruna stilande killar. Typ svårt BMW nästan...

Men i detta läget kan det va andra så klart...

Ett par kåkar till vänster innanför vändplatsen efter förskolan.
Citera
2017-12-30, 20:56
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Du kanske tänker på de zigenarna som byggt bo uppe vid gamla radarhallen/skolan?
Otäckt gäng.

Var ligger detta stället? Nära den ungdomsgården som ligger i änden på gatan som man kommer till om man inte stannar vid nekonomen utan tar höger istället?
Citera
2017-12-30, 22:40
  #35
Medlem
Ett mord i Göteborg möts inte längre av något större intresse av oss på FB.

Verkar lite som vi som att vi alla redan dag 1 vet att det är ett typiskt mord som polisen skriver av inom kort pga brist på uppslag OCH UTREDNINGSRESURSER!
Citera
2017-12-31, 00:08
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Ett mord i Göteborg möts inte längre av något större intresse av oss på FB.

Verkar lite som vi som att vi alla redan dag 1 vet att det är ett typiskt mord som polisen skriver av inom kort pga brist på uppslag OCH UTREDNINGSRESURSER!

Tror att många kriminella tidigare representerat många inlägg i trådarna om brottslighet och mord. Nu har dom insett att det läcker ut information som kan skada dom. Ja tror de är viktigt att det inte slutas upp med skriverier och diskussioner.. allt information som är skadlig för dom, är gynnsam för samhället.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback