2017-12-30, 20:46
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Åkte Parnevik linbana med sitt hår?, jag satt på skrev så jag missa programet

Jöback är alltså inte bög, utan bi?

Dom visade aldrig när han åkte. Undrar varför?!

Han säger knappt något heller..Eller bortklippt.

Jöback är nog enbart bög egentligen.
Senast redigerad av Steff83 2017-12-30 kl. 20:48.
Citera
2017-12-30, 20:46
Medlem
Soterns avatar
Han sitter ju bara och skryter om hur fantastisk han är och hur synd det är honom. Typiskt bögar. Titta på mig!
Citera
2017-12-30, 20:55
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Lite skillnad i ansiktuttrycket på Regina Lund och valrossen Marianne Mörk när de åkte i linbanan. Produktionen borde ju ha insett att Marianne inte borde ha åkt. Hon hängde ju där som en död sill och klarade inte av att gå av när hon kom fram till nästa plattform.
Tänkte bojkotta det här när det var så tråkiga deltagare men var tvungen att se detta.
Fantastiskt med Sten-Åke Cederhöök åkandes skogslinbana i rosa sparkdräkt. Hon såg ut som Hyacinth Bucket när hon gled tillbaka ut igen.
Senast redigerad av Readyfreddie 2017-12-30 kl. 21:01.
Citera
2017-12-30, 20:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Det intressanta med Stjärnorna på Slottet är som vanligt vem som blir årets Börje Ahlstedt, alltså vem som kommer att bete sig som ett svin mot övriga deltagare och därmed ödelägga en stor del av den bild man har av dem sedan tidigare. Bosse Parnevik ligger nog bra till för att ta den rollen. I de lugnaste vatten o.s.v. Att Regina Lund är en stor bitch vet ju alla redan.
Det brukar faktiskt vara 4 1/2 år mellan varje bråkstake

Börje vs Hästen
Dellert vs Gardell
Claire Wikholm vs alla

Detta är mellanår det ser man på crewn
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Dom visade aldrig när han åkte. Undrar varför?!

Han säger knappt något heller..Eller bortklippt.
haha jag skulle just
kommendera att Parnevik verkar sitta självupptaget och somnar till Jöbacks glädjetårar.

Han verkar vara ute efter att sabotera han har sagt 3 saker, skämtat om underliv och mord istället för mod och läst upp en kass visa han skrivit själv med 0 % hårt arbete bakom, han gör en något oprövad rolltolkning efter alla år på slottet..gå in i det här med clownnäsa på

Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Han sitter ju bara och skryter om hur fantastisk han är och hur synd det är honom. Typiskt bögar. Titta på mig!
Naturligtvis ska det finnas på slottet en bandspelare som deltagarna man kan trycka på "play" på kopplad till en högtalare där Claire Wikholm får upprepa
"jag tycker du verkar lite självgod"
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-12-30 kl. 21:08.
Citera
2017-12-30, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tänkte bojkotta det här när det var så tråkiga deltagare men var tvungen att se detta.
Fantastiskt med Sten-Åke Cederhöök åka skogslinbana i rosa sparkdräkt. Hon såg ut som Hyacinth Bucket när hon gled tillbaka ut igen.

Om någon kan nämna ett sämre tv-program än kvällens Stjärnor på Slottet så är jag beredd att se det. Jag vägrar nämligen tro att det finns något sämre.
Citera
2017-12-30, 21:07
Medlem
Soterns avatar
Fattar inte heller varför bögar alltid ska "komma ut" och tjata om att de är bögar. Inte fan går jag ut och basunerar ut jämt och ständigt att jag är hetero och om sex oh vilka man legat med. Är bögar förpliktiga att redovisa sitt sexliv alltid och i alla sammanhang?
Citera
2017-12-30, 21:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Jöbacks snyfthistoria om när han runkade av en massa teatergubbar som 12-åring slår nog alla rekord när det gäller snyfthistorier om barndomen i Stjärnorna på Slottet och då är det ändå en hård konkurrens.
Mina bilder i huvudet var att han använde sig av munnen, ack jag hade för höga förväntningar, jag dansade på bordet framför tv när han grät iaf, medkänsla utan att känna något alls!
Citera
2017-12-30, 21:13
Medlem
enfindams avatar
Imponerande dag med Peter Jöback, vilken häftig aktivitet han ordnade! Spännande att höra från hans framgångsrika karriär.
Senast redigerad av enfindam 2017-12-30 kl. 21:17.
Citera
2017-12-30, 21:19
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
"20-rumsvilla"? I Täby? Näsby park? Det lät lite överdrivet faktiskt, på 70-talet...
Citera
2017-12-30, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Fattar inte heller varför bögar alltid ska "komma ut" och tjata om att de är bögar. Inte fan går jag ut och basunerar ut jämt och ständigt att jag är hetero och om sex oh vilka man legat med. Är bögar förpliktiga att redovisa sitt sexliv alltid och i alla sammanhang?

Det mest vanliga och naturliga är ju att vara heterosexuell. Varför skulle man göra en sak av det? "Ja det är sant, jag är faktiskt heterosexuell (som de flesta andra)". Oftast förekommer det misstankar och rykten om att någon är homosexuell innan denne kommer ut (och erkänner det). Så det är ju klart att homosexuella kommer ut när de inte längre orkar leva med alla misstankar, rykten och förhoppningar om att de är heterosexuella samt inte längre orkar dölja det. Sen finns det ju homosexuella som aldrig kommer ut och/eller helt förnekar det och till och med kan leva i ett heterosexuellt förhållande med barn och allt. Sen finns det säkert också en del som misstänks vara homosexuella fast de egentligen är hetero.
Citera
2017-12-30, 23:26
Medlem
Knotknets avatar
Ointressanta deltagare förutom Regina Lund. Hennes dag ser jag fram emot.
Citera
2017-12-30, 23:55
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Jöbacks snyfthistoria om när han runkade av en massa teatergubbar som 12-åring slår nog alla rekord när det gäller snyfthistorier om barndomen i Stjärnorna på Slottet och då är det ändå en hård konkurrens.

Han var väl tvungen att öppna upp hårt för när väl snyftbiten var avklarad så var det i princip en lång rad succéer. Vilket jävla flyt han haft i sin karriär. Det där med rehab har jag helt missat. Vad var det han missbrukade?! Festande mycket när han kom ut? Jaha vadå? Mycket ladd eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in