2017-12-29, 12:17
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Polisen har inte gått ut med signalement i någon av de 4 gruppvåldtäkterna i Malmö. Så du kan inte veta det... Allt polisen har kommenterat är att de är män och fler än en.

Noga taget är det ju inte flyktingstatusen som är den gemensamma nämnaren, utan den skeva kvinnosynen, gängbeteendet och kanske en svag social kontext. Det här är (bara litet förenklat) "onda människor" - hur de blivit onda är inte intressant ur ett rättsvårdande perspektiv (="ta fast svinen").

Det är ju inte utseendet som skapar denna ondska. Därför är ju ett signalement som pekar ut "unga invandrare" ungefär lika rimligt som ett signalement som pekar ut "eparaggare" eller "backslickbrats" i andra tråkiga sammanhang.
Citera
2017-12-29, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Polisen har inte gått ut med signalement i någon av de 4 gruppvåldtäkterna i Malmö. Så du kan inte veta det... Allt polisen har kommenterat är att de är män och fler än en.

Så kan det gå i en marxistisk kommuniststat.
Mörkläggning, propaganda, desinformation - oavsett vem som är offer.
De som ska hängas ut är "vita män", läs människor som drar in pengar i samhället.

Krävs lång programmering/indoktrinering för att nå detta tillstånd.
Dvs den process som ägt rum i Sverige under de senaste årtiondena, som drivits igenom under begreppet "pk".

Ju enklare ett folk haft det, desto mer mottagliga är de för hjärntvätt/propaganda.
Senast redigerad av sv201712 2017-12-29 kl. 12:23.
Citera
2017-12-29, 12:22
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Jag undrar när de ska börja med lockbete så att de kan få fast de här jävlarna.

GW Persson tyckte att det var bra och jag är beredd att hålla med. Antingen det eller så kan ju någon ur regeringen ställa upp eller skicka en politiskt utvald släkting (för att verkligen visa att man känner solidaritet med Malmös befolkning - var inte rädda).

Det här känns mer och mer organiserat i mitt huvud. Förmodligen är flera i gänget sociopater eller har någon form av empatisk störning (årets underdrift). De tror inte att de kan åka dit och om det skulle bli rättssak är de säkra på att kunna framställa förmildrande omständigheter som blir bra snyft i media.

De här våldtäkterna kommer att påverka valet. Det är bäst att Eliasson tar fram nya armband med snyftvärderingar.
Citera
2017-12-29, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lydiasvensson
Polisen måste veta om man är svart, vit eller brun men får inget säga, men ofta beskrivs brottslingar kläder. "Klädd i svart jacka och svart eller blå jeans. Flickor får faktiskt inte gå ut efter klockan 21-22. Där går gränsen. Och värre blir det. I Öststater har de inga problem, verkar det så.

Finns en studie som bevisar att samhällen med prostitution har lägre våldtäktsfall.
Det visade att våldtäkter började öka markant när man tog bort prostitution(gjorde sexhandel olagligt)
Bara lite fakta, huruvida man känner för prostitution hör ej hit.

Angående detta fall, man har fått veta att kvinnan är över 18 år... är det ett tecken på att hon är väldigt ung ca mellan 18-20? Med tanke på de föregående brotten så har ett offer varit 17 år.

Om hon var över 20 så skulle man väl säga 20 års åldern?
Citera
2017-12-29, 12:28
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Jag undrar när de ska börja med lockbete så att de kan få fast de här jävlarna.
Det räknas väl som brottsprovokation och är inte tillåtet tror jag? Men visst vore det en god ide.
Citera
2017-12-29, 12:29
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schejk
Tänker att det inte nödvändigtvis är exakt samma konstellation vid varje övergrepp. Men alla går att finna i en tight kompisgrupp. Där skryts det säkert om hur enkelt det är och ngn vill hänga på...bara en tanke som sagt...

Det är nog det troligaste. Du har en kärna som mer eller mindre alltid är med och några som stöttar och är med då och då. De kan även sköta logistiken - hjälpa till att skjutsa, övernattning eller andra tjänster som att fixa sprit och brass som bete för fjortisar. Längst ut har du de som varit med någon enstaka gång.

De gör med stor säkerhet mer pojkstreck och bus tillsammans än överraskningssex.
Citera
2017-12-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det här känns mer och mer organiserat i mitt huvud. Förmodligen är flera i gänget sociopater eller har någon form av empatisk störning (årets underdrift). De tror inte att de kan åka dit och om det skulle bli rättssak är de säkra på att kunna framställa förmildrande omständigheter som blir bra snyft i media.

De här våldtäkterna kommer att påverka valet. Det är bäst att Eliasson tar fram nya armband med snyftvärderingar.

Jag håller med dig. De flesta i gruppen borde sitta på psyket i olika delar av landet avsskilda från varandra. Ensamma är de här männen iofs farliga men också lätthanterliga för polisen att bevaka.
Citera
2017-12-29, 12:31
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Det är sannolikt inte jättemånga gäng att kolla upp. Jag gissar att de i huvudsak är i åldern 12-16 år.

Så pass unga som 12 alltså? Jag skulle säga 15-17 år.
Citera
2017-12-29, 12:33
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Det räknas väl som brottsprovokation och är inte tillåtet tror jag? Men visst vore det en god ide.

Det är tillåtet. En civilt klädd polis får ju gå runt på krogen och spana efter koks. De får gå runt i civila kläder runt lekparker och Donken också. Hur "provocerande" vissa kränkta tycker det är är enbart deras personliga åsikt.
Citera
2017-12-29, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxumb
Alltså frågan om att det finns något samband? Ja, let's see...
1. Utomhus
2. Malmö
3. Flera gärningsmän
4. Proppfulla områden med flyktingar mm

Signalement på förövarna enligt polisen är något som dom inte går ut med.
Like we need it.
Nej att gå ut med signalement vore ju att skydda svenska kvinnor och att hindra asen från att begå fler vidrigheter. Polisen borde åtalas för skyddande av brottslingar!
Citera
2017-12-29, 12:37
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Jag håller med dig. De flesta i gruppen borde sitta på psyket i olika delar av landet avsskilda från varandra. Ensamma är de här männen iofs farliga men också lätthanterliga för polisen att bevaka.

Problemet är att man inte kan bota sociopater. De har ingen sjukdom. Narcissister försöker alltid komma undan sitt egenansvar därför borde indraget medborgarskap och en spark i arslet till hemlandet efter en dom vara det bästa för Eliassons armbandsbudget.
Citera
2017-12-29, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Så pass unga som 12 alltså? Jag skulle säga 15-17 år.

Det ena utesluter inte det andra. Vissa har småbröder som vill vara med osv.

Hur som helst så skämmer svensk polis ut sig ännu en gång. Ingen kommer gripas denna gången heller och Malmös kvinnor behöver inte vara oroliga.

Hoppas gänget fortsätter härja fram till valet nästa år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in