2017-12-29, 11:37
Medlem
Watchme1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Någon som hur tongångarna går mellan svenskarna i Malmö?

Ser det som totalt omöjligt att någon svensk, bortsett från rena kommunister, fortfarande stödjer denna sinnessjuka utveckling.

Tror dom flesta svenne malmöiter redan insett att denna stad är totalt förlorad, Man undviker att gå ut på kvällar och nätter, man ser dagligen dessa ungdomar/smuts/ohyra som kränger narkotika helt öppet. Åk bara förbi tex Ica Lorensborg så kan man skåda dessa småpundare dagligen hänga innanför eller utanför dörrarna, Man hör snacket hela tiden om att om man har flickor hemma eller det föds en flicka så har man dragit en nitlott om man bor i Malmö. Vanliga människor vill hellre bo i gated communities eller utanför Malmö. Nu går flyttlasset för många till Kalkbrottet i Malmö där dels är hyran extremt mycket högre men man slipper dessa ghetton som ökar fortare än en nasa uppskjutning!
Citera
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
6. Två senaste händelserna ligger i utkanten av några av de värsta mångkulturområdena i Malmö.
Sofielund = Seved och Augustenborg (Rosengård inte långt bort. Gångavstånd)
Högaholm = Lindängen (Hermodsdal och Nydala inte långt bort. Gångavstånd)

Områden stenkast från händelserna, vilket kanske tyder på att gängen rör sig till fots?

Jag är helt övertygad om att gärningsmännen utgår från en plats innanför cirkeln jag ritat eller i närliggande områden där flera ovanstående ingår.

https://anonfile.com/Ab63r8ddb3/pentagram_-_Kopia.jpg

Som jag skrev i mitt förra inlägg, verkar nobelvägen vara lite av en "hunting ground" för dessa predatorer? och att gatorna som leder till nobelvägen i linje med pildammsparken är centralt.

Du verkar vara inne lite på samma spår? Man hittar dem inom en radie på 1 km från brottsplasterna. Leder ju inte till något gripande men sådana metoder kan ju hjälpa polisen
att strukturera sitt arbete. Det är väl därför de kallat till sig gärningsmannaprofilgruppen nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrejermedGreider
Lägg ner din jävla victim blaiming. 17-åringen som blev gruppvåldtagen på en lekplats, är det hennes fel att hon bor i Malmö? Lösningen på det eskalerande problemet är inte att kvinnor skall sättas i husarrest.

Fast hon bodde ju i Svedala, så vad gjorde hon i ett Malmö ghetto? Kvinnor måste tänka em extra gång efter vad dessa jävla feminister ställ till med. Med sina "refugees welcome" o allt annat skit..
Citera
2017-12-29, 11:38
Medlem
LenaMelons avatar
Citat:
Lägg ner din jävla victim blaiming. 17-åringen som blev gruppvåldtagen på en lekplats, är det hennes fel att hon bor i Malmö? Lösningen på det eskalerande problemet är inte att kvinnor skall sättas i husarrest.
En Svensk familj med en svensk dotter har naturligtvis ett ansvar för att inte utsätta dottern för risker. Dom bör inte bosätta sig i en bur med hungriga tigrar eller i Malmö.

Och dom bör inte tillåta en dotter att vistas i Malmö om dom bor utanför Malmö.
Citera
2017-12-29, 11:39
Medlem
Studsbolls avatar
Så nu är det en grov våldtäkt? Precis vad alla förstod från början och som skrevs i tråden. Polisen ville bara prata ihop sig lite med sitt pk-team för att bestämma vilken sanning de skulle berätta för folket. Men det är fortfarande säkert för kvinnor att gå ut i Malmö, eller har Polisen ändrat sig igen?
Citera
2017-12-29, 11:40
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Exakt! Denna kvinna och andra kommande offer ska inte skuldbeläggas. Det är bly och etnisk rensning som kan få oss fria från sån här skit!
Citera
2017-12-29, 11:44
Medlem
KuKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copernicus
Hade jag haft döttrar hade jag aldrig låtit de gå omkring när det är mörkt i Malmö. Kanske skulle vara positivt om Malmö utesluts ur Sverige hade förbättrat brottsstatistiken och politikerna hade nog varit glada.

Jag skulle vilja dra det så långt att säga att det är direkt oansvarigt att välja att bo kvar i Malmö om man har barn öht.
Citera
2017-12-29, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuKluxKlan
Jag skulle vilja dra det så långt att säga att det är direkt oansvarigt att välja att bo kvar i Malmö om man har barn öht.

Inte långt ifrån verkligheten. Kanske är det lite svårare för den vanliga människan att bara söka sig utanför Malmö med de som har en någorlunda bra ekonomi JA, det är oansvarigt av de att bo i Malmö om de har barn.
Citera
2017-12-29, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Som jag skrev i mitt förra inlägg, verkar nobelvägen vara lite av en "hunting ground" för dessa predatorer? och att gatorna som leder till nobelvägen i linje med pildammsparken är centralt.

Du verkar vara inne lite på samma spår? Man hittar dem inom en radie på 1 km från brottsplasterna. Leder ju inte till något gripande men sådana metoder kan ju hjälpa polisen
att strukturera sitt arbete. Det är väl därför de kallat till sig gärningsmannaprofilgruppen nu.

Det är sannolikt inte jättemånga gäng att kolla upp. Jag gissar att de i huvudsak är i åldern 12-16 år.
Citera
2017-12-29, 11:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Försök att diskutera aktuellt brott, inte fenomenet män i grupp våldtar etc. Det finns det andra trådar om.

/Moderator
Citera
2017-12-29, 11:47
Medlem
Nestor Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Hahah va snackar du om ?? Kulladal ligger inte bredvid lindängen och är verkligen inte ett ghetto. Högaholm är även ett okej område men har lindängen bredvid sig..

Många förväxlar Kulladal med Söderkulla. Dessa två stadsdelar ligger på varsin sida av motorvägen mot Trelleborg. Runt om Lindängen ligger Högaholm, Almvik och Vårsången som är väldigt blandade både vad gäller typ av bebyggelse och vilka människor som bor där. Det som skiljer Malmö från övriga storstäder är att staden är en sammanbyggd enhet och några egentliga förorter existerar inte.
Vad gäller det aktuella fallet så har det ett par gemensamma beröringspunkter med de tidigare överfallsvåldtäkterna. Flera gärningsmän som förgriper sig mot en ensam kvinna nattetid. Tyvärr verkar Malmöpolisen vara totalt handlingsförlamad och så rädd för att bryta mot den politiska korrektheten att de inte delger allmänheten mer än det mest elementära om vad de vet eller känner till.
Citera
2017-12-29, 11:51
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
6. Två senaste händelserna ligger i utkanten av några av de värsta mångkulturområdena i Malmö.
Sofielund = Seved och Augustenborg (Rosengård inte långt bort. Gångavstånd)
Högaholm = Lindängen (Hermodsdal och Nydala inte långt bort. Gångavstånd)

Områden stenkast från händelserna, vilket kanske tyder på att gängen rör sig till fots?

Jag är helt övertygad om att gärningsmännen utgår från en plats innanför cirkeln jag ritat eller i närliggande områden där flera ovanstående ingår.

https://anonfile.com/Ab63r8ddb3/pentagram_-_Kopia.jpg

Ja, det där är ju känt inom kriminologin att GM ofta i den här typen av brott opererar inom en cirkel från sitt hem. GM vill inte begå brott FÖR nära hemmet, med risk för att bli igenkänd, men vill inte heller begå brott i områden GM är helt obekant med, eftersom GM måste känna till flyktvägar osv.

I de här fallen med överfallsvåldtäkterna så kan inte GM begå brott i de områden man bor eftersom det med största sannolikhet är svenska/europeiska kvinnor de är ute efter. Då måste de bege sig till bostadsområden där dessa finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in