Bra också att de parar ihop invandrare med invandrare. Lättare så.
Men turken var 45 år och vill bilda familj??? Wtf tänkte han 15 år sen då.
Hon chile också 34 år och villa ha barn 8
Hon adopterade hockeytjejen: jag tror han tyckte jag var söt.
What??? Har hon ingen verklighetsuppfattning? Eloge att killen ändå tog notan fast han visste att det inte blir nåt. Skönt att han sa nej först också
Hon adopterade hockeytjejen: jag tror han tyckte jag var söt.
What??? Har hon ingen verklighetsuppfattning? Eloge att killen ändå tog notan fast han visste att det inte blir nåt. Skönt att han sa nej först också
Om du kollar längre tillbaka i tråden kan du se en teori att hon blivit intensivt uppvaktade på sådana där sexdejting-sajter(där många desperata män o ett feta kvinnor hänger) & således fått en skev verklighetsuppfattning om sig själv.
Kollade lite på Irländska versionen. Verkar vara mer drag under galoschen på damerna där.
Bland annat den galna negressen. Men framförallt hon som blev utan dejt första gången. Kom tillbaka o blev dissad av blatteplayern men ville trotts det fortsätta ragga på honom (verkade som hon fick bli påsatt av han tillslut då dom hoppa in i samma taxi). Samtidigt som hon så gärna ville få en dejt var hon öppen med att hon samlade på nummer, man kan ju undra varför så gärna hon ville medverka o gå på dejt. Nymfoman kanske? Rätt snygg faktiskt(även om tandköttet var väl stort).
__________________
Senast redigerad av A-party-with-marty 2017-12-28 kl. 20:51.
Bra också att de parar ihop invandrare med invandrare. Lättare så.
Men turken var 45 år och vill bilda familj??? Wtf tänkte han 15 år sen då.
Hon chile också 34 år och villa ha barn 8
Menar du han som tjatade om hennes ögon samt blev svartsjuk på bögservitören? Isf , Han var väl 35 o ej 45?
Kollade lite på Irländska versionen. Verkar vara mer drag under galoschen på damerna där.
Bland annat den galna negressen. Men framförallt hon som blev utan dejt första gången. Kom tillbaka o blev dissad av blatteplayern men ville trotts det fortsätta ragga på honom (verkade som hon fick bli påsatt av han tillslut då dom hoppa in i samma taxi). Samtidigt som hon så gärna ville få en dejt var hon öppen med att hon samlade på nummer, man kan ju undra varför så gärna hon ville medverka o gå på dejt. Nymfoman kanske? Rätt snygg faktiskt(även om tandköttet var väl stort).
Hon den mörkhyade kvinnan från avsnitt 1 i den irländska versionen är den sjukaste dejten jag sett. Hon måste ju vara mentalsjuk?
Hon den mörkhyade kvinnan från avsnitt 1 i den irländska versionen är den sjukaste dejten jag sett. Hon måste ju vara mentalsjuk?
Ja d va ju henne jag kallar "negressen". Hon var ju rätt snygg faktiskt samt hade en stark sexdrift.Jag hade lätt kunnat sätta på henne om tillfälle gavs men känns kanske inte så kul att säga JA till en sån tok på bästa sändningstid liksom.
Ja d va ju henne jag kallar "negressen". Hon var ju rätt snygg faktiskt samt hade en stark sexdrift.Jag hade lätt kunnat sätta på henne om tillfälle gavs men känns kanske inte så kul att säga JA till en sån tok på bästa sändningstid liksom.
Såg det avsnittet nu med den mörkhyade tjejen, ja hon såg ju rätt bra ut men man hade ju inte klarat av henne i 5 minuter. Hade blivit skraj, beter hon sig så där på en första dejt är det nog värre saker att vänta.
Nu tar jag alltid såna här serier med en nypa salt och man vet aldrig om det är skådespeleri från några för att göra mer liv åt serien så att man ska orka sig förbi de trista dejterna.