2017-12-27, 00:54
Medlem
A-party-with-marty, mina ögon blöder av din "svenska".

Tips från coachen är att du skriver i Word och använder dig av stavningscheck innan du postar igen, tack på förhand.
Citera
2017-12-27, 14:13
Medlem
klown123s avatar
Bra också att de parar ihop invandrare med invandrare. Lättare så.
Men turken var 45 år och vill bilda familj??? Wtf tänkte han 15 år sen då.
Hon chile också 34 år och villa ha barn 8
Citera
2017-12-27, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Har Mattias från det andra avsnittet varit med i något ytterligare TV-program, förresten? Jag inbillar mig att jag har sett honom tidigare.

Ja, det stämmer. Han var med i Tv 4's matprogram "Halv åtta hos mig" den 8-11 maj i år.
Citera
2017-12-27, 22:55
Medlem
klown123s avatar
Hon adopterade hockeytjejen: jag tror han tyckte jag var söt.
What??? Har hon ingen verklighetsuppfattning? Eloge att killen ändå tog notan fast han visste att det inte blir nåt. Skönt att han sa nej först också
Citera
2017-12-28, 20:36
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monobloco
A-party-with-marty, mina ögon blöder av din "svenska".

Tips från coachen är att du skriver i Word och använder dig av stavningscheck innan du postar igen, tack på förhand.

"coachen" verkar inte nämnvärt skärpt själv då denne ej ens hajar att man bör citera inlägg för att personen i fråga klart ska se uppmaningen.

Visa gärna vad det var du gnällde över ist för att komma med svävande klagomål.
Senast redigerad av A-party-with-marty 2017-12-28 kl. 20:38.
Citera
2017-12-28, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klown123
Hon adopterade hockeytjejen: jag tror han tyckte jag var söt.
What??? Har hon ingen verklighetsuppfattning? Eloge att killen ändå tog notan fast han visste att det inte blir nåt. Skönt att han sa nej först också

Om du kollar längre tillbaka i tråden kan du se en teori att hon blivit intensivt uppvaktade på sådana där sexdejting-sajter(där många desperata män o ett feta kvinnor hänger) & således fått en skev verklighetsuppfattning om sig själv.
Citera
2017-12-28, 20:48
Medlem
Kollade lite på Irländska versionen. Verkar vara mer drag under galoschen på damerna där.

Bland annat den galna negressen. Men framförallt hon som blev utan dejt första gången. Kom tillbaka o blev dissad av blatteplayern men ville trotts det fortsätta ragga på honom (verkade som hon fick bli påsatt av han tillslut då dom hoppa in i samma taxi). Samtidigt som hon så gärna ville få en dejt var hon öppen med att hon samlade på nummer, man kan ju undra varför så gärna hon ville medverka o gå på dejt. Nymfoman kanske? Rätt snygg faktiskt(även om tandköttet var väl stort).
Senast redigerad av A-party-with-marty 2017-12-28 kl. 20:51.
Citera
2017-12-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klown123
Bra också att de parar ihop invandrare med invandrare. Lättare så.
Men turken var 45 år och vill bilda familj??? Wtf tänkte han 15 år sen då.
Hon chile också 34 år och villa ha barn 8
Menar du han som tjatade om hennes ögon samt blev svartsjuk på bögservitören? Isf , Han var väl 35 o ej 45?
Citera
2017-12-29, 12:05
Medlem
Morot91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Kollade lite på Irländska versionen. Verkar vara mer drag under galoschen på damerna där.

Bland annat den galna negressen. Men framförallt hon som blev utan dejt första gången. Kom tillbaka o blev dissad av blatteplayern men ville trotts det fortsätta ragga på honom (verkade som hon fick bli påsatt av han tillslut då dom hoppa in i samma taxi). Samtidigt som hon så gärna ville få en dejt var hon öppen med att hon samlade på nummer, man kan ju undra varför så gärna hon ville medverka o gå på dejt. Nymfoman kanske? Rätt snygg faktiskt(även om tandköttet var väl stort).

Hon den mörkhyade kvinnan från avsnitt 1 i den irländska versionen är den sjukaste dejten jag sett. Hon måste ju vara mentalsjuk?
Citera
2017-12-29, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morot91
Hon den mörkhyade kvinnan från avsnitt 1 i den irländska versionen är den sjukaste dejten jag sett. Hon måste ju vara mentalsjuk?
Ja d va ju henne jag kallar "negressen". Hon var ju rätt snygg faktiskt samt hade en stark sexdrift.Jag hade lätt kunnat sätta på henne om tillfälle gavs men känns kanske inte så kul att säga JA till en sån tok på bästa sändningstid liksom.
Citera
2017-12-29, 12:41
Medlem
Morot91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Ja d va ju henne jag kallar "negressen". Hon var ju rätt snygg faktiskt samt hade en stark sexdrift.Jag hade lätt kunnat sätta på henne om tillfälle gavs men känns kanske inte så kul att säga JA till en sån tok på bästa sändningstid liksom.

Undra varför hon var så lynnig och desperat?
Citera
2017-12-29, 14:16
Medlem
Såg det avsnittet nu med den mörkhyade tjejen, ja hon såg ju rätt bra ut men man hade ju inte klarat av henne i 5 minuter. Hade blivit skraj, beter hon sig så där på en första dejt är det nog värre saker att vänta.

Nu tar jag alltid såna här serier med en nypa salt och man vet aldrig om det är skådespeleri från några för att göra mer liv åt serien så att man ska orka sig förbi de trista dejterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in