Citat:
Ursprungligen postat av
boidis12
Inga PM som kan bringa klarhet i hennes inblandning . Är fantasin slut ?
Hur går det med att ringa in alla släktingars nätverk ?
Facebook har väl svaren på det mesta vad gäller alla som kan kopplas på
ett eller annat sätt till E**** även i fantasiernas värld kan jag tro ?
Har du fått många tack/julkort från polisen i Östergötland som tack för hjälpen med alla uppslag
angående E**** och morden på paret Lekander i Mantorp .

Ja, fan Boris12, nu är fantasin och orken nästan slut. Det händer ju inget nytt, ingen information av polisen och ingen ny här (tror både Tryckkockaren och jag uppmuntrar PM).
Det går så där att ringa in alla släktingar. Vet att Modig finns i släkten. Troligtvis på Fostersysterns sida. Jag vet även att fostersysterns kusin har gått på lunnevad. Vet att Spångsholms fresteles har släkt i Strålsnäs, som är vän med Grönut Jag vet att frestelsen är vän med En B. Som även är vän med ett av barnen lekander. Veta att denna släkt B och en släkt G. Är de dominerande släkterna i ute på markerna runt Mantorp gård. Facebook har svaren på mycket. Men tyvärr långt ifrån allt
Och om det kom ett tackkort till mig, från polisen skulle jag bli djup förorättad och jävligt sekundärkränkt å Merrybums vägnar. Jag är anarkist, polisen är så att säga ärketypen för Av lag ska land byggas. Men, Om nu snuten inte redan har koll på det jag skriver här så är jag ju givetvis glad att kunna hjälpa till. Men, jag säger som Tryckokaren, jag bryr mig inte om det.
Jag tänkte bli privatdeckare och öppna byrå, så jag övar mig nu. 😉
... kolla Boris12 jag till och med kosta på mig en gul gubbe för din skull.