Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-06, 12:55
  #13
Avstängd
BroderQuetzalcoatls avatar
Afrikaner hade sin storhetstid i Europa 1995 - 2010 typ. Då räckte det med att den mest tappade negern utgav sig för att vara "rappare" eller aktiv inom musiken så fick dom fitta. Och fyfan vad mycket fitta dom fick. Men så fort dom inte längre var lika poppis längre hamnade dom långt ner hierkin.

Men det finns riktigt trevliga, utbildade, afrikanska snubbar med bra värderingar som har mer charm än många svennebananer och att endast försöka dissa dom för att dom är svarta rasligt är rätt lågt.
Men bra att black trash niggers inte uppskattas längre iaf.
__________________
Senast redigerad av BroderQuetzalcoatl 2017-08-06 kl. 12:58.
Citera
2017-08-06, 23:08
  #14
Medlem
Phantom042s avatar
Av alla tjejkompisar, min flickvän och hennes tjejkompisar är det ingen som känner någon särskild attraktionskraft till Afrikaner, särskilt inte östafrikaner. Däremot kan de vara kompisar och bete sig på ett trevligt sätt eftersom de inte är korkade rasister. De svarta som verkar lyckas är oftast metrosexuella adoptivbarn.
Citera
2017-08-09, 11:57
  #15
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niracave
Har tjejerna gått på myten om att negrerna ska vara välutrustade? I så fall skäms jag över dem

Det där är nog en gangster som har ett par tusenlappar extra.
De där två brudarna såg ut som typiska golddiggers men att de just saknar de kvalitéer som idrottsmän och affärsmän vill ha så de går på gangstersorteringen.

Eller så är de gamla klasspolare.

Men jag tror mest det handlar om en gangster som har några extra tusenlappar.
Han har mördarögon.
__________________
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2017-08-09 kl. 12:01.
Citera
2017-08-09, 12:00
  #16
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Jag kollar på vimmelbilder park lane nu kollade jag på vimmel Harrys uddevalla
https://ibb.co/iyNwjv
Jag tror inte kompis grej tror mer afrikaner är populär doft .

Fast han ser ju glad och metrosexuell ut, troligtvis även homosexuell.
Hon ser ut som tredje sorteringen.

Kompisar?
Citera
2017-08-09, 19:19
  #17
Avstängd
Har man lite förstånd så förstår man att det rör sig om friendzon gånger overload.
Citera
2017-08-09, 21:35
  #18
Moderator
Gordon Blixts avatar
OT raderat. Vill ni recensera utseenden i största allmänhet kan ni hålla er på Instagram eller i (FB) Modeller, paparazzi och kändisbilder. Här förutsätts ni diskutera frågeställningen i trådstarten.

/Mod
Citera
2017-08-09, 21:37
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Afrikaner har aldrig haft någon vidare stor dragningskraft i det stora hela.
Finns antagligen ett visst undantag i skumma kvarter/förorter, men av bilden att dömma så är troligaste orsaken för att visa upp. Lägga upp på instagram, eller vad som helst utan någon egentlig attraktion.

Ser mera ut som en kompisgrej.

Kanske ser annorlunda ut på vissa orter, men där jag vistas avskyr svenska tjejer i regel negrer, men kan vara snälla och trevliga emot dem ändå.
bor du i en liten skithåla kanske?
i alla stora städer ser jag massa vita blonda tjejer med svarta killar
Citera
2017-08-09, 21:56
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
bor du i en liten skithåla kanske?
i alla stora städer ser jag massa vita blonda tjejer med svarta killar

Stckholm dessförinnan, jönköpin, göteborg och malmö. Möjligtvis att vissa delar av malmö såg ut så, men det är ju en platts för sig... Friendzoenade negrer är vad det handlar om för det mesta.
Citera
2017-08-09, 21:58
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whirr
Jag har hört talas om blåneger, men han är ju så negrig att han är grön.

Trasiga brudar som drar sig till negrer, inget att avla på ändå. Om jag ska vara ärlig så är jag glad att de gör det, då vet man vilka man ska undvika i fortsättningen. Att ligga med en neger är nog det som får en kvinna att totalt rasa på köttmarknaden och med all rätt.
Fan vad avundsjuka ni låter, helt vansinnigt emotionellt investerade. Det är inne och mode för tjejer att dejta svarta i år.
Citera
2017-08-09, 22:46
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Stckholm dessförinnan, jönköpin, göteborg och malmö. Möjligtvis att vissa delar av malmö såg ut så, men det är ju en platts för sig... Friendzoenade negrer är vad det handlar om för det mesta.
Vet ej hur många mixraced barn/bebisar jag har sett ute. så tror dessa afrikaner även knullar skiten ur svenska tjejer inte bara är friendzonad av dom
Citera
2017-12-28, 02:14
  #23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Club Swagga i Helsinki är ett känt ställe. Vita finska tjejer som frotterar sig med negrer av olika ursprung.
Citera
2017-12-29, 23:40
  #24
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Club Swagga i Helsinki är ett känt ställe. Vita finska tjejer som frotterar sig med negrer av olika ursprung.
Finns det negrar i Finland?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback