Citat:
Ursprungligen postat av
Flatliners
Läst fupen igen och jag tror inte vi kommer få veta mer... Billy är iskall och kan man hålla masken genom detta så lär vi nog aldrig få veta.
Att man kan hålla på som de gjorde i ett förhållande. Båda två va ju sjukt kontrollerande om man läser konversationerna samt att flera vittnen säger att även T inte alltid va så snäll och rätt kontrollerande. Det finns bilder på radera samtal mellan T och B i fupen. De låg på T gamla mobil och datum kunde inte fastställas så de användes inte som underlag men där är T rätt vass i munnen åt B oxå så undrar hur deras förhållande varit egentligen.?!
Att man i Tovas situation käftar tillbaka är nog bara ett sätt att försöka hävda sig själv. Har själv varit i ett hat/kärleks-förhållande med en man som var hemsk i sina uttalanden och sms. Jag valde att svara på samma sätt, dels för att ge igen men främst för att försöka få honom att förstå vad han egentligen sa. Lönlöst naturligtvis, för det blev bara värre...
Till slut hamnade jag i terapi och insåg en massa saker. Jag slutade bita tillbaka men ifrågasatte istället i efterhand det han sagt och begärde att han skulle förklara sina ord. Det hjälpte...
Men jag var i 30-årsåldern när det hände... och jag gick i terapi... Tova var 19....