2017-12-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Jag har inga minnesproblem såvitt jag vet. Jag minns att det är du som påstår att GS är ”nassar” (det går också att läsa i dina inlägg strax ovanför). Jag minns också att det inte framkommer något i denna tråd (eller någon annanstans som jag känner till) som tyder på att GS skulle vara ”nassar”.

Du behöver belägga dina allvarliga anklagelser med verifierbar fakta. Annars är det ju bara konspirationsteorier och desinformation.

Minnet är bra men kort. Du svarar med att inte minnas något eller att något ens finns. ”Jag vet inte” brukar funka rätt bra..
GS vd Fabian hävdar att någon nu i hans företag gjort något som han inte kan rå för..
Nämen???? Är det inte sjuuuukt likt vad han själv och andra hävdar om jagärhär.?

Självömkan och förnekelse är de största egenskaperna du har..
Citera
2017-12-19, 23:31
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustimusti
Minnet är bra men kort. Du svarar med att inte minnas något eller att något ens finns. ”Jag vet inte” brukar funka rätt bra..
GS vd Fabian hävdar att någon nu i hans företag gjort något som han inte kan rå för..
Nämen???? Är det inte sjuuuukt likt vad han själv och andra hävdar om jagärhär.?

Självömkan och förnekelse är de största egenskaperna du har..
Jag tycker att du är OT nu. Sakfrågan är att du anklagar GS för att vara ”nassar” och jag ber dig belägga dina anklagelser med verifierbar fakta.

Tråden handlar om reportagekanalen Granskning Sverige, håll dig till det. På VILKET sätt menar du att GS är ”nassar” och HUR framkommer det i deras produktion?
Citera
2017-12-20, 01:59
Medlem
Fascistoids avatar
Varför gör inte Granskning Sverige "dokumentärliknande" avsnitt längre som till exempel denna? Uppskattar det stuket mycket mer än bara lösa korta ringningar.
Citera
2017-12-25, 02:25
Medlem
0.999...s avatar
Såg på Fabians twitter att han skall vara en fd. stridspilot. Det är lite intressant ändå, troligtvis den första öppet sverigevänliga isåfall. Vad har han då flugit för plan?
Citera
2017-12-25, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Såg på Fabians twitter att han skall vara en fd. stridspilot. Det är lite intressant ändå, troligtvis den första öppet sverigevänliga isåfall. Vad har han då flugit för plan?

Hej,

Jag har flugit Viggen och JAS. Viggen var jag krigsplacerad på, men JAS påbörjade jag bara utbildning på. Jag slutade strax efter introduktionen av JAS.

mvh,

Fabian
Citera
2018-01-04, 02:50
Medlem
Granskning Sverige är helt värdelösa.
Dom lyckas alltid pricka in alla telefonsamtal precis när intervjuobjekten måste sticka iväg på extremt viktiga möten.
Tack vare sin otroligt dåliga tajming måste alla GS frågor alltid tas via mail.
Helt otroligt dåligt av GS, sluta ringa till alla precis när det viktigaste mötet på hela året ska börja.
Dags att börja samtalen hädanefter med:
"Hej, ska du på något viktigt möte precis nu?"

Senast redigerad av SpaceBase 2018-01-04 kl. 02:57.
Citera
2018-01-04, 19:58
Medlem
Peter Gibbonss avatar
Nån årskrönika på g för 2017?
Citera
2018-01-04, 21:30
Medlem
Killen gör ett fantastiskt jobb. GS borde givetvis anställas på P1. Men han "tycker fel" och är ingen åsiktsklon. SR/SVT vill inte ha någon mångkultrellhet. Möjligen hudfärg, men inte åsikter.
Citera
2018-01-04, 21:36
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Killen gör ett fantastiskt jobb. GS borde givetvis anställas på P1. Men han "tycker fel" och är ingen åsiktsklon. SR/SVT vill inte ha någon mångkultrellhet. Möjligen hudfärg, men inte åsikter.

Tror det blir svårt när han är så dum i huvet att han ringer och polisanmäler andra journalister för mord utan att ens ha bråkdelen av ett bevis att visa upp.
Snubben bakom GS är, tyvärr, helt bakom flötet.
Citera
2018-02-08, 16:16
Medlem
trickydicks avatar
Journalist på The Economist intervjuvar Fabian.
https://www.youtube.com/watch?v=SvBR7QYv_18
Citera
2018-02-08, 16:59
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Tror det blir svårt när han är så dum i huvet att han ringer och polisanmäler andra journalister för mord utan att ens ha bråkdelen av ett bevis att visa upp.
Snubben bakom GS är, tyvärr, helt bakom flötet.

Menar du Aschberg? Då ska du komma ihåg att han har en kriminell bror som också är journalist. Om du läser Patrik Sjöbergs bok så försökta han stjäla dennes post på hotellet Patrik bodde på.
Citera
2018-02-09, 19:21
Medlem
M Nordströms avatar
Granskning Sverige ringer upp MSB efter dom har blivit uthängda att sprida fake news

https://www.youtube.com/watch?v=wKi1of-5Vxk

Filmen från MSB där SD hängs ut som ett samhälls hot:

https://www.youtube.com/watch?v=xmbpfZCDZys
Senast redigerad av M Nordström 2018-02-09 kl. 20:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in