Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Som jag skrev i mitt förra svar till dig så finns det såvitt jag vet INGENTING som tyder på att GS skulle vara ”nassar”. Att du maniskt upprepar oförskämdheter och påståenden som du INTE kan styrka tyder snarast på att du inte är i psykisk balans.
Vidare upprepar jag frågan i mitt förra inlägg: Är det något som är fel i sak i inspelningen eller i texten på sidan?
Hur svårt kan det vara att svara på en enkel fråga och att belägga dina allvarliga anklagelser om att GS är ”nassar”?
Ja du har skrivit det några gånger men samarbetet med GRS Nordfront och GS har skötts exemplariskt.
Fabian kan säga vad han vill och hävda vad han vill men att han är nasse är det inga tvivel på.
Nu läste jag att han slår ifrån sig för vad Johan gör i GS.
Ja men va faaan, är ju precis detta GS hållit på med mot Jagärhär i över ett år..
När GS blev utslängda från fb så började utrullningen på GRS direkt.
Så käre nasseFabian kan svära sig ifrån det hur mycket han vill men samarbetet kommer han aldrig kunna avsäga sig ifrån..
Fabian och hans nassegäng ringer Polisen anonymt och sedan lägger ut det på tuben och skriver att Robban är misstänkt för mord???
Har GS fått fullständig hybris?
Fruktansvärt korkade så det är inte sant