2017-11-08, 14:32
Medlem
Totiuss avatar
Jag har inte följt GS på ett tag eftersom jag inte gillar det osakliga tjafset på Facebook och Twitter. Vidare finns inte sajten granskningsverige.se kvar längre, vilket är både märkligt och tråkigt. Dock finns YouTube-sidan kvar och jag fick nyligen syn på detta nya inslag som är helt lysande:

SVT-chefen Charlotta Friborg sprider propaganda
https://www.youtube.com/watch?v=jU3EQFSTnjs

Jag vågar påstå att de till synes oöverstigliga problem som Sverige nu står inför i allt väsentligt är orsakade av dysfunktionella medier, politiker och offentliga verksamheter.

Det som orsakar denna dysfunktionalitet är människor inom respektive område som beter sig på ett osakligt, egoistiskt och direkt vidrigt sätt. Det är människor som agerar godtyckligt och åsidosätter alla de normer som får vårt samhälle att fungera.

SVT ska vara sakliga, opartiska och ha en allsidig rapportering. SVT-chefen Charlotta Friborgs agerande i detta inslag är fullständigt oacceptabelt. Det Sverige behöver nu är en riktig förvaltningsdomstol där politiker, byråkrater och public service-aktörer som missköter sig kan ställas inför rätta.

Inspelningar av detta slag är enormt viktiga för att visa hur makthavare missbrukar sin makt och missköter det förtroende som medborgarna har gett dem. Det skulle behövas många fler som jobbar på det sätt som GS gör i detta inslag.
Citera
2017-11-09, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustimusti
Det Fabian skriver är att GS sida stängts ner 5ggr. Hans egen sida blev blockad så han inte kunde kommentera efter ett tag.
Varför??
Följer man inte FB regler så tas inlägg, sidor,grupper konton bort.
Han anser att han ska kunna skriva vad som helst på FB.

Gruppen jagärhär bryter inte mot några regler, därför är den kvar.
Fabian lägger över allting på Mina dennert och att det är hennes fel och gruppen jagärhär.
GS som samarbetar med gangrapesweden hänger ut folk offentligt nu och stämplar alla som terrorister.
Allvarlig anklagelse mot var och en som är medlem i jagärhär.

GS agenda var i grund och botten en bra tanke. Nu har GS en enda Agenda och det är att få bort jagärhär och då använder GS metoden uthängning offentligt med namn,bild,tele,adress mm och hävdar att alla är terrorister. Hot mot medlemmar har efter uthängningarna har och förekommer, senast igår.
Anonyma samtal mitt i natten osv osv..

GS granskar inte bara JÄH, men jagärhär har varit mkt "i hetluften" på sistone. Många har koll på jagärhär just nu. GS hinner dock med annat också.
Citera
2017-12-17, 17:15
Medlem
Är granskning Sverige nöjda nu era jävla nassesvin..
Räcker det inte med att en man är död? Nä, då ska ni bete er som några jävla skithögar och ringa anonymt till Polisen och anmäl Robert för mord ocg sen lägga ut det på Tuben med texten..
Robert är misstänkt för mord..

Ni är så in i helvetiskt dumma i skallen era as, jävla nassesvin..

Marknadsföra sig själva pga att en ung kille dött.. fy fan era jävla svinpälsar..

Jag ska göra allt jag kan och står i min makt för att få bort GS från youtube..

Nassesvin som er ska inte få vara där..
Citera
2017-12-17, 18:12
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Är granskning Sverige nöjda nu era jävla nassesvin..
Räcker det inte med att en man är död? Nä, då ska ni bete er som några jävla skithögar och ringa anonymt till Polisen och anmäl Robert för mord ocg sen lägga ut det på Tuben med texten..
Robert är misstänkt för mord..

Ni är så in i helvetiskt dumma i skallen era as, jävla nassesvin..

Marknadsföra sig själva pga att en ung kille dött.. fy fan era jävla svinpälsar..

Jag ska göra allt jag kan och står i min makt för att få bort GS från youtube..

Nassesvin som er ska inte få vara där..
Det finns ingenting som tyder på att GS skulle vara ”nassar”, tvärtom värnar de enligt egen uppgift demokratin. Du behöver visa fakta som styrker det du påstår. Här beskriver GS sig själva:
https://www.youtube.com/channel/UCaZN7MS2Wv7ZR5fwxu-gh0g/about
Granskning Sverige tror på demokrati. Demokratin behöver vinnas av varje generation. Tyvärr kan vi i Sverige se hur det tornar upp mörka moln på himlen från en tid som vi trodde var historia. Människor som föraktar demokratins grundidéer som mötesfrihet, yttrandefrihet och fri åsiktsbildning har tagit sig långt in i maktens korridorer och hotet är överhängande att demokratin avskaffas. Men det finns fortfarande möjlighet att förhindra denna skrämmande utveckling.

Granskning Sverige är ett demokratiskt medborgarinitiativ, vars syfte är att uppmuntra vanliga människor att utöva sin demokratiska rätt och skyldighet att kontrollera etablissemangets politiker, journalister och tjänstemän.

Granskning Sverige strävar efter att i alla lägen vara opolitiska, opartiska och sakliga. Demokratin vinner på det!
Vidare är det bra om du länkar till källor. Jag antar att du menar följande inspelning på YouTube men att du anger rubriken fel:
2017-12-15: Robert Aschberg anmäld för misstänkt mord
https://www.youtube.com/watch?v=R_2Qsd6Kjzo

Är det något som är fel i sak i inspelningen eller i texten på sidan?
Citera
2017-12-17, 20:48
Medlem
Ren skitsnack...att GS sen ringer anonymt till Polisen och gör en anmälan som sedan läggs ut på tuben. Det är så jävla korkat så man blir matt.
Robban är inte misstänkt för något bara för att GS Nassesvin anmäler.
Jag ringde och anmälde Fabian också misstänkt för mord.

GS är så korkade att det knappt går att beskriva..
Att GS är nassar? Den bevisningen och kopplingen är rätt uppenbar.
Citera
2017-12-17, 21:58
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ren skitsnack...att GS sen ringer anonymt till Polisen och gör en anmälan som sedan läggs ut på tuben. Det är så jävla korkat så man blir matt.
Robban är inte misstänkt för något bara för att GS Nassesvin anmäler.
Jag ringde och anmälde Fabian också misstänkt för mord.

GS är så korkade att det knappt går att beskriva..
Att GS är nassar? Den bevisningen och kopplingen är rätt uppenbar.
Som jag skrev i mitt förra svar till dig så finns det såvitt jag vet INGENTING som tyder på att GS skulle vara ”nassar”. Att du maniskt upprepar oförskämdheter och påståenden som du INTE kan styrka tyder snarast på att du inte är i psykisk balans.

Vidare upprepar jag frågan i mitt förra inlägg: Är det något som är fel i sak i inspelningen eller i texten på sidan?

Hur svårt kan det vara att svara på en enkel fråga och att belägga dina allvarliga anklagelser om att GS är ”nassar”?
Citera
2017-12-18, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Som jag skrev i mitt förra svar till dig så finns det såvitt jag vet INGENTING som tyder på att GS skulle vara ”nassar”. Att du maniskt upprepar oförskämdheter och påståenden som du INTE kan styrka tyder snarast på att du inte är i psykisk balans.

Vidare upprepar jag frågan i mitt förra inlägg: Är det något som är fel i sak i inspelningen eller i texten på sidan?

Hur svårt kan det vara att svara på en enkel fråga och att belägga dina allvarliga anklagelser om att GS är ”nassar”?

Ja du har skrivit det några gånger men samarbetet med GRS Nordfront och GS har skötts exemplariskt.
Fabian kan säga vad han vill och hävda vad han vill men att han är nasse är det inga tvivel på.
Nu läste jag att han slår ifrån sig för vad Johan gör i GS.
Ja men va faaan, är ju precis detta GS hållit på med mot Jagärhär i över ett år..
När GS blev utslängda från fb så började utrullningen på GRS direkt.
Så käre nasseFabian kan svära sig ifrån det hur mycket han vill men samarbetet kommer han aldrig kunna avsäga sig ifrån..

Fabian och hans nassegäng ringer Polisen anonymt och sedan lägger ut det på tuben och skriver att Robban är misstänkt för mord???
Har GS fått fullständig hybris?

Fruktansvärt korkade så det är inte sant
Citera
2017-12-18, 20:35
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ja du har skrivit det några gånger men samarbetet med GRS Nordfront och GS har skötts exemplariskt.
Fabian kan säga vad han vill och hävda vad han vill men att han är nasse är det inga tvivel på.
Nu läste jag att han slår ifrån sig för vad Johan gör i GS.
Ja men va faaan, är ju precis detta GS hållit på med mot Jagärhär i över ett år..
När GS blev utslängda från fb så började utrullningen på GRS direkt.
Så käre nasseFabian kan svära sig ifrån det hur mycket han vill men samarbetet kommer han aldrig kunna avsäga sig ifrån..

Fabian och hans nassegäng ringer Polisen anonymt och sedan lägger ut det på tuben och skriver att Robban är misstänkt för mord???
Har GS fått fullständig hybris?

Fruktansvärt korkade så det är inte sant
Du kanske har rätt MEN du måste ju kunna visa det på SAKLIGA grunder. Fattar du INTE det behöver du psykiatrisk vård.
Citera
2017-12-19, 17:41
Medlem
Det är du som brukar svara här i denna tråd. Antingen är du väldigt naiv och har inte en susning om vad GS gör och håller på med eller så vet du möjligtvis mer än jag.

Att GS har samarbetat med GRS vet vi, de gjorde ett paket om vänstern som dom la upp på GRS och länkade dit. Fabian som är allmänt känt har varit med i Nordfrån och motgift. Olika artiklar.

GS har på deras twitterkonto länkat till GRS och stenhårt hängt ut medlemmar från #jagärhär
GS ringde Polisen och anmälde Robban för misstänkt mord, la upp det på tuben och skriver att Robban är misstänkt för mord..
GS har fått fullständig hybris, Fabian slår ifrån sig att vad andra gör i hans företag kan han inte rå för.

Det låter exakt samma som när #jagärhär får skulden för allting och Fabian gör allt för att hänga ut medlemmar från jagärhärgruppen.
Detta är inget du vet om? Inte följt med alls? Men du har svarat nästan alltid här men är totalt oförståendetill det jag skriver?..

Konstigt...
Citera
2017-12-19, 19:42
Medlem
Totiuss avatar
Mustimusti, du behöver visa konkret bevisning som styrker det du påstår. Med konkret bevisning menas exempelvis länkar, dokument, skärmdumpar som bevisar det du påstår.

Du har hittills INTE visat något bevis och någonting blir INTE sant bara för att Mustimusti påstår det.
Citera
2017-12-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Mustimusti, du behöver visa konkret bevisning som styrker det du påstår. Med konkret bevisning menas exempelvis länkar, dokument, skärmdumpar som bevisar det du påstår.

Du har hittills INTE visat något bevis och någonting blir INTE sant bara för att Mustimusti påstår det.

Ja du har sagt det och påstått det rätt länge. Ändå är det endast du som svarar.
Du är den enda som inte vet nånting om GS...
Du är den enda här som måste ha länk på varenda mening jag skriver.
Har du minnesproblem?????
Citera
2017-12-19, 21:44
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ja du har sagt det och påstått det rätt länge. Ändå är det endast du som svarar.
Du är den enda som inte vet nånting om GS...
Du är den enda här som måste ha länk på varenda mening jag skriver.
Har du minnesproblem?????
Jag har inga minnesproblem såvitt jag vet. Jag minns att det är du som påstår att GS är ”nassar” (det går också att läsa i dina inlägg strax ovanför). Jag minns också att det inte framkommer något i denna tråd (eller någon annanstans som jag känner till) som tyder på att GS skulle vara ”nassar”.

Du behöver belägga dina allvarliga anklagelser med verifierbar fakta. Annars är det ju bara konspirationsteorier och desinformation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in