2017-12-22, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det uppskattas (grovt) att det finns mellan 100-400 miljarder fåglar i världen.
Det uppskattas (mindre grovt) att det finns under 8 miljarder människor i världen.

Så för varje död människa du ser eller begraver bör du statistiskt sett se mellan 12-50 döda fåglar. Nu kan det ju vara så att du aldrig sett nån död människa och därför tycker du inte heller bör ha sett någon död fågel rent statistiskt, men de flesta människor har nog åtminstone närvarat vid en begravning - eller hur?

Så det var din intelligenta kommentar på händelsen med den döda fågeln. Vad har du för intelligent förklaring på sakerna som inte tillhörde mig som ställts in i mitt olåsta förråd? Har dessa kartonger irrat sig in där av sig själva? Eller var det någon disträ granne som råkade ställa in dem i fel förråd utan att märka att det plötsligt inte fanns något hänglås att låsa upp först och utan att märka att de andra sakerna som stod där inte tillhörde honom/henne?

Dessa kartonger hittade jag dessutom längst in i förrådet - så den som ställde dit dem hade ju varit tvungen att passera mina andra saker som han/hon då inte ens märkte stod där eller ens reflekterade över att han/hon befann sig i fel förråd?
Senast redigerad av rosalotus 2017-12-22 kl. 19:17.
Citera
2017-12-22, 19:16
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det uppskattas (grovt) att det finns mellan 100-400 miljarder fåglar i världen.
Det uppskattas (mindre grovt) att det finns under 8 miljarder människor i världen.

Så för varje död människa du ser eller begraver bör du statistiskt sett se mellan 12-50 döda fåglar. Nu kan det ju vara så att du aldrig sett nån död människa och därför tycker du inte heller bör ha sett någon död fågel rent statistiskt, men de flesta människor har nog åtminstone närvarat vid en begravning - eller hur?

Jag har sett fler döda fåglar än döda människor.
Jag har till och med sett döda fåglar på min vind.
Citera
2017-12-22, 19:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Så det var din intelligenta kommentar på händelsen med den döda fågeln. Vad har du för intelligent förklaring på sakerna som inte tillhörde mig som ställts in i mitt olåsta förråd? Har dessa kartonger irrat sig in där av sig själva? Eller var det någon disträ granne som råkade ställa in dem i fel förråd utan att märka att det plötsligt inte fanns något hänglås att låsa upp först och utan att märka att de andra sakerna som stod där inte tillhörde honom/henne?

Dessa kartonger hittade jag dessutom längst in i förrådet - så den som ställde dit dem hade ju varit tvungen att passera mina andra saker som han/hon då inte ens märkte stod där eller ens reflekterade över att han/hon befann sig i fel förråd?

Hur är ditt förråd kopplat till döda fåglar?
Det är exakt det här - förmågan att se skilda händelser som just skilda händelser - som många i den här tråden verkar sakna.. att en fågel har dött betyder inte att en kartong i ditt förråd är ett sätt att trakassera dig.
Citera
2017-12-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag har sett fler döda fåglar än döda människor.
Jag har till och med sett döda fåglar på min vind.

Är fullt medveten om att både du och Snakeplisssken med flera bara skriver sådana här löjliga kommentarer för att ni tycker att det är roligt att driva med folk.

Det som jag och andra TI's med mig får utstå kan faktiskt liknas vid en modern tortyrkammare som inbegriper hela vårt liv nästan dagligen och även nattetid under massor av år, och i vissa fall decennier av tid. Våra liv blir totalförstörda pga detta, och det som vi berättar om är på fullt allvar och vi talar sanning om det. Oftast leder det också till livslång PTSD. Att sådana som du sitter och driver med offer för verklig tortyr och värsta sortens kriminalitet visar bara vilka fullkomligt vidriga personer ni egentligen är. Jag tänker faktiskt, utan att någonsin ångra det, påstå att ni är sjuka i huvudet (madtops).
Senast redigerad av rosalotus 2017-12-22 kl. 19:57.
Citera
2017-12-22, 19:54
Medlem
Citat:
Hur är ditt förråd kopplat till döda fåglar?
Det är exakt det här - förmågan att se skilda händelser som just skilda händelser - som många i den här tråden verkar sakna.. att en fågel har dött betyder inte att en kartong i ditt förråd är ett sätt att trakassera dig.

Se ovanstående svar till madtop!
Citera
2017-12-22, 19:55
Medlem
Citat:
Något som jag också vill lägga till här är att under den tiden som förrådet stod olåst så hade någon också ställt in saker i mitt förråd som inte tillhör mig. Jag hittade några kartonger med olika teknologiska prylar. Det är inte helt långsökt att misstänka att det var någon form av stöldgods. Dessa förövare försöker smutskasta och svartmåla oss och få oss att framstå som kriminella. Vet utifrån andra liknande händelser i mitt liv att de försöker iscensätta olika scenarion som ska leda till polisingrepp och liknande.

En annan möjlighet är att det inte alls var stöldgods utan bara prylar som de själva ägde som de ställde in där för att psyka mig, driva med mig, och kanske skrämma upp mig så att jag skulle börja tro att de verkligen försöker få mig arresterad.

Det är tydligt att de är grovt kriminella men försöker projicera över sina egna gärningar på oss som är TI's. Likaså försöker de få oss att framstå som psykiskt sjuka, när det egentligen är de själva som är det. Jag undrar hur de själva skulle klara av och stå ut med att leva under de förutsättningar som vi tvingas leva under där man dessutom står helt ensam mot ett sammansvetsat gäng som verkar får stöd och uppbackning av den högre makteliten? Man vet att man talar sanning och är psykiskt frisk och absolut inte kriminell. Ändå får man hela tiden höra motsatsen. Hur kan man INTE känna frustration, ilska, sorg ...?

[quote=rosalotus|62687613]Att du fortfarande tvivlar och fortsätter att förneka efter alla våra vittnesmål om detta i tråden här och alla övriga TI''s vittnesmål om samma sak från människor runt om i hela världen tyder på att du förmodligen saknar någon viktig komponent i din hjärna. Detta med gangstalking är ett verkligt fenomen och DET FÖREKOMMER!!!! Det spelar ingen roll vilka lögner du försöker intala dig själv eller övertala andra om. Du har fel. Men nu räcker det med meningslösa ordväxlingar med dig som inte leder

Du kastar pärlor åt svin.
Vi som är drabbade vet mycket väl...
Drabbade av STASI i DDR inbillade sig också???
Citera
2017-12-22, 20:01
Medlem
[quote=Joh844|62689602]
Citat:
Att du fortfarande tvivlar och fortsätter att förneka efter alla våra vittnesmål om detta i tråden här och alla övriga TI''s vittnesmål om samma sak från människor runt om i hela världen tyder på att du förmodligen saknar någon viktig komponent i din hjärna. Detta med gangstalking är ett verkligt fenomen och DET FÖREKOMMER!!!! Det spelar ingen roll vilka lögner du försöker intala dig själv eller övertala andra om. Du har fel. Men nu räcker det med meningslösa ordväxlingar med dig som inte leder

Du kastar pärlor åt svin.
Vi som är drabbade vet mycket väl...

Tack. Jo, jag vet och jag är medveten om hur svinaktiga de är. Men ibland svarar jag ändå för att jag har något att berätta om det som görs mot oss. Och så visar ju deras svar tydligt på hur de egentligen är funtade.
Citera
2017-12-22, 20:28
Medlem
[quote=rosalotus|62689651]
Citat:
Ursprungligen postat av Joh844

Tack. Jo, jag vet och jag är medveten om hur svinaktiga de är. Men ibland svarar jag ändå för att jag har något att berätta om det som görs mot oss. Och så visar ju deras svar tydligt på hur de egentligen är funtade.

Tack själv!
Ja, det är utan tvekan uppenbart hur de lögnaktiga, kriminella och fega gangstalkarna är funtade.
Citera
2017-12-22, 20:50
Medlem
madtops avatar
Citat:
Är fullt medveten om att både du och Snakeplisssken med flera bara skriver sådana här löjliga kommentarer för att ni tycker att det är roligt att driva med folk.

Nej det är inte sant.

Jag skriver att jag har sett döda fåglar på min vind för att belysa det faktum att tolkningen av en död fågel ligger hos individen. Jag har hittat döda fåglar på vinden och jag tolkar inte det som att jag är utsatt för GS. Du hittar döda fåglar och tolkar det som ett bevis för GS.

Citat:
Under en papperskasse fylld med andra ihopvikta papperskassar ligger en död fågel, alltså en RIKTIG FÅGEL SOM NÅGON HAR DÖDAT OCH PLACERAT UT I MITT VINDSFÖRRÅD.

Jag drar som sagt inte riktigt samma slutsatser som dig av upptäckten av en död fågel. Och om vi går tillbaka till trådens ämne, om GS förekommer, så är inte din historia om en död fågel något får mig att tänka om. Jag är fullkomligt övertygad om att du totalt misstolkar betydelsen av döda fåglar.
Citera
2017-12-22, 20:52
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joh844

Är du ett hot mot den östtyska staten?
Är du ett hot mor den svenska staten?
Är du ett hot mot någon?

Vad är motivet för att förfölja dig?
Citera
2017-12-22, 21:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Se ovanstående svar till madtop!
Det svarade inte på min fråga, bara att du tycker jag är dum..
Citera
2017-12-22, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Är du ett hot mot den östtyska staten?
Är du ett hot mor den svenska staten?
Är du ett hot mot någon?

Vad är motivet för att förfölja dig?

Mitt svar är nej på dina tre första frågor.

Fråga fyra vet vet inte jag.
-Den frågan kan besvaras av?!?!?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in