Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Helt störd prislapp. Att Liverpool inte vänder blickarna mot Spanien, Tyskland eller typ Kroatien/Serbien som fostrar bra mittbackar istället. Är VvD ens topp 10 mittbackar i PL?
För de pengarna bör man kunna köpa en bra mittback och en målvakt.
Verkar inte vara billigare söder ut, VNL för 35 eller VVD för 70?
Knappast ett överpris. Med tanke på hur marknaden ser ut. Tv avtal och allt annat gör att engelska klubbar har ekonomiska muskler som ingen annan liga har, då följer marknaden det.
Men jag är inte den som vill att klubben ska slänga iväg pengar hit och dit, men jag litar 100% på Klopp, så om det är hans första val (vilket det verkar) så är väll detta vad klubben behöver. Med VVD och Keita så kan man faktiskt börja hota på allvar, då är de pengarna värda att lägga för att ta sista klivet i rätt riktning? Ja det får väll vara det. Klopp är endå en manager som man kan lita på med pengar, han har ju värvat och förbättrat, värre med Mourinho som spenderat vad? 4 miljarder? Och spelar lika dåligt (om inte sämre) än när han tillträdde.
Jag vet att Klopp sätter sina värvningar, så vill han ha VVD så gärna, då är det ett bra köp.
VVD kunde bara gått till City och vunnit PL iår.
Ox väljer bort arsenal och Chelsea för Lfc och mindre lön. När Klopp ringer så tackar man ja