2017-12-19, 15:32
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Icardi har samtidigt gått ut med att han inte kommer svara i telefonen om Real ringer.

Han sade att han inte kommer svara då det är hans agents jobb.
Citera
2017-12-19, 17:00
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Icardi har samtidigt gått ut med att han inte kommer svara i telefonen om Real ringer.

Äsh, sånt där larv tror jag inte på. Se tex på vad paulinho skrev om just barca, och nu gör succé där
Citera
2017-12-19, 18:01
Medlem
Nahibos avatar
Griezmann till Barca, någon som har en bra källa på hur troligt det övergången är?

Följfråga:
Hur många spelare är det nu Barca har "pratat" med utan att klubbarna är överens? Fabregas från Arsenal, Coutinho från Liverpool är de jag kommer på direkt sen så har jag för mig att Pique, Dembele, Suarez var liknande historier?
Citera
2017-12-20, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Griezmann till Barca, någon som har en bra källa på hur troligt det övergången är?

Följfråga:
Hur många spelare är det nu Barca har "pratat" med utan att klubbarna är överens? Fabregas från Arsenal, Coutinho från Liverpool är de jag kommer på direkt sen så har jag för mig att Pique, Dembele, Suarez var liknande historier?

Atletico har anmält Barcelona för otillåten kontakt och brutit mot Fifas reglement. Sista ordet är förmodligen inte sagt.
Citera
2017-12-20, 12:10
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Atletico har anmält Barcelona för otillåten kontakt och brutit mot Fifas reglement. Sista ordet är förmodligen inte sagt.

Exakt, och om inte mitt minne sviker så är det inte första gången en klubb reagerar på Barcelonas tillvägagångssätt att få spelare att vilja byta klubb till dom.
Citera
2017-12-20, 16:16
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Inte engelsman dock. Owen Hargreaves utvecklades och blev en bra kugge i Bayern och i landslaget när det begav sig i början av 00-talet. Tog en CL-titel bl.a.. När han gick till Man. U efter VM 06, tror jag det var, så var det början på slutet. Konstant skadad. Har t.o.m. för mig han försökte en vända i City med innan han gav upp.

Beckham vet jag inte hur man ska värdera. Han ändrade successivt spelstil och blev mer defensiv och gjorde det rätt bra till slut efter att haft det tufft i början, även om det inte var någon direkt framgångsrik period för Real.

Det var under tiden där klubben sket vad allt som heter balans i laget och startelvorna man ställde upp med. Under hans sista säsong så började han för det mesta i bänken men till våren så började han ta en plats och spela underbart. Godkänd värvning.
Citera
2017-12-20, 16:31
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Exakt, och om inte mitt minne sviker så är det inte första gången en klubb reagerar på Barcelonas tillvägagångssätt att få spelare att vilja byta klubb till dom.

Transfer ban vore på sin plats. I somras var det Liverpool och Borussia Dortmund som ville anmäla de.
Citera
2017-12-21, 11:05
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ska tilläggas att Wales Online håller Potter som en ”mindre trolig kandidat till jobbet” och i stället kopplas namn som Tony Pulis, Ronald Koeman och Louis van Gaal närmare Swansea.

Kan Kindberg säga nej om Swansea kommer med en stor påse pengar? Jag måste säga att av de namnen låter Potter mest spännande.
Citera
2017-12-21, 14:02
Medlem
Jakethedrakes avatar
Thomas Lemar till Liverpool i Januari?
Citera
2017-12-21, 14:28
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakethedrake

Endast om Couthino avviker antar jag. 'Pool borde förstärka backlinjen.
Citera
2017-12-21, 16:24
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakethedrake

Han skulle väl ändå stanna säsongen ut var det sagt i somras
Citera
2017-12-21, 17:25
Medlem
Jakethedrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Han skulle väl ändå stanna säsongen ut var det sagt i somras
Liverpool känner att de har större chans att säkra topp 4 med Lemar i truppen.
http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/liverpool-transfer-news-thomas-lemar-favours-arsenal-latest-rumours-updates-live-monaco-a8120436.htm l
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in