2017-12-15, 15:13
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Inget i lådan, mailade och fick svar inom 5 minuter. B-PORTO = längre leverans. Ett misstag från deras sida som nu är åtgärdat.

Det bör ju dyka upp innan jul, men det gör mig inget egentligen då jag kört rätt hårt på 3-meo-pce samt 4-aco-met det senaste så ett break är i sin ordning. Vill gärna inte ha någon tolerans när jag testar 3-ho-pcp, verkar farligt härlig!

offtop; Av alla nätbutiker/vendors på DM jag handlat ifrån håller nog ZH högst klass. Vem mer inrikes är det som har denna?
Ah surt..Bra att han skrev att det blev misstg med fraktsättet.
Sant det, back to baseline innan nya substanser prövas.
Ch*mical-S*rvices (Nya Kickasschem), inte testat deras dock.
Citera
2017-12-18, 12:55
Avslutad
Galet potent var den här! Opiatvärmen var ingen lögn heller, tvärfet eufori.
Råkade sova bort en hel dag på den här då jag hade några benso i mig, kände mig helt jonkad när jag vaknade. Var försiktiga med dosering nu! Har ännu inte gått över 20mg och min spot verkar ligga däromkring. Föredrar ni oralt eller nasalt?
Citera
2017-12-18, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Råkade sova bort en hel dag på den här då jag hade några benso i mig, kände mig helt jonkad när jag vaknade. Var försiktiga med dosering nu! Har ännu inte gått över 20mg och min spot verkar ligga däromkring. Föredrar ni oralt eller nasalt?

Har du testat några andra doser före det? 20mg ska ju vara en väldigt hög dos på denna.
Citera
2017-12-18, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Har du testat några andra doser före det? 20mg ska ju vara en väldigt hög dos på denna.

Första försöket; allergitest, sedan lade jag upp 10mg och snortade ca hälften, resten en dryg timma efter. Jag fyllde på med 10mg till någon timme senare och vart helt utslagen, till graden att jag nog hade hålat på en substans som passar bättre för det.
Andra försöket snortade jag 10mg direkt tidigt på morgonen och myste rejält i någon timme tills jag bekvämt somnade om.

Jag är van med höga doser av denna klassens droger och har förmodligen något av en tolerans är värt att notera.
Citera
2017-12-18, 16:31
Avslutad
Med 4,5mg fluklotizolam, 1mg flualprazolam (tolerans hög nog att de inte lär spela in nämnvärt) och gräs i systemet sedan tidigare idag så har nu 7mg 3-HO-PCP konsumerats (oralt för första gången, drippen smakar spunk) strax efter ett par lustgaspatroner. Planerar att se hur denna matchar O-PCE under kvällen. Tror 3-HO-PCP kan ge O-PCE lite välbehövd värme, trots att den än är min favoritdisso någonsin.
Citera
2017-12-18, 22:48
Medlem
Ska testa mitt imon eller på ons när jag hämtat ut det.
Citera
2017-12-19, 06:16
Medlem
Citat:

Har du nån opiat tolerans? Har du testat några tunga opi?
Citera
2017-12-19, 10:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Har du nån opiat tolerans? Har du testat några tunga opi?

Har ingen värre tolerans för opiater, har testat dom flesta.
Citera
2017-12-20, 19:13
Medlem
Overklighetss avatar
Detta var fint. Första intrycket är att det påminner mycket om 3-meo. Känns tyngre på nåt sätt men inte riktigt lika dissociativt och magiskt. Men fint ändå.
Senast redigerad av Overklighets 2017-12-20 kl. 19:25.
Citera
2017-12-20, 19:48
Medlem
Riktigt fin substans!
Min favvo kombo är: liten dutt 3 ho pcp+zolpidem+cannabis

Och lite elvanse är alltid i mig
Senast redigerad av Cp5 2017-12-20 kl. 19:52.
Citera
2017-12-21, 10:08
Medlem
FuGeeLalas avatar
Hur pass påtaglig är den opioda verkan om ni kan jämföra med traditionella opiater?
Citera
2017-12-21, 12:36
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Ska testa mitt imon eller på ons när jag hämtat ut det.

Citat:
Har ingen värre tolerans för opiater, har testat dom flesta.

Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Detta var fint. Första intrycket är att det påminner mycket om 3-meo. Känns tyngre på nåt sätt men inte riktigt lika dissociativt och magiskt. Men fint ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Riktigt fin substans!
Min favvo kombo är: liten dutt 3 ho pcp+zolpidem+cannabis

Och lite elvanse är alltid i mig
För sent för att redigera tidigare inlägg, glömde citera för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in