Sista BSF för säsongen då och lite tankar om det då.
Flera har ju funnit lyckan och det glädjer mig att se.

.
Det blev Johan och Sofie och dem verkar lyckliga och hon planerar ju flytt dit så det är bara att önska dem all lycka

.
Även för Joacim och Caroline har det gått bra och dem bor ihop och där kommer det troligen bli giftermål och barn inom en snar framtid
Det gick bättre för Marcus och Erica än vad jag hade vågat hoppas på, hon landade tydligen när dem kom hem från Frankrike och dem hade ju tydligen sagt dem stora orden till varandra och hon var där regelbundet. Så Marcus verkar ha fått sin revansch nu 11 år senare och det verkar ju funka så kanske var vi många som missbedömde Erica?! Jag önskar dem all lycka nu i alla fall

.
Dennis fick sin Liselott, jag är ju besviken att det inte blev Annie men är han lycklig och dem har det bra trots en del rykten om att dem skulle gjort slut nu så är det ju bra för Dennis. har inte sett några konkreta bevis för att han och Liselott skulle gjort slut heller.
Sammanlagt av de ordinarie bönderna så var det bara Fredrik och Leonora som det gick åt helvete för men det var väl inte så förvånande. Leonora rusade på för mycket och för fort och Fredrik verkar otroligt kräsen och är aldrig nöjd med damerna tycks det som. Han får väl leta vidare, men enligt Linda så har hon erbjudit Leonora att medverka igen i BSF precis som hon gav Marcus en andra chans, så vem vet, Leonora kanske dyker upp nästa säsong