Citat:
Ursprungligen postat av
Forzo
Så då är första veckan med Frontline snart slut. För min del lyckades jag pricka in en ordentlig förkylning den här veckan så har kunnat spela en hel del, nästan lite för mycket.
Har just nu tagit en prestige och är på tier 19 på andra varvet, så nästan halvvägs till nästa (expmässigt så ligger hälften vid 20,5). Ser lovande ut inför framtiden även om jag nog inte kommer kunna ta mig hela vägen till 10 prestige. Jag satsar på att ta mig till 7 så jag får Emil.
Utnyttjade en kod för att få låna en M4A1 Rev i en vecka och jag måste säga att den har gjort sig riktigt bra i frontline! Förutom den har min Type 59, AMX 50 100 och Batchat fått jobba hårt. Även AMX AC 48 och VK A har haft sina tillfällen. Vad funkar bra för er?
Har mest använt Löwe, CAX, T26E5, Black Dog och Primo Victoria. Min Strv S1 och Udes har inte funkat alls denna gång för mig.
Men kul har det varit. Skönt all slippa bli slaktad i eviga tier X matcher.
Tydligen ett marathon på väg snart igen - Franska hjul premium tier VIII an. Har dock inget intresse av att grinda hjul fordonen, så jag hoppar denna gång.